Danny111 schreef:Volgens mij is deze tekst al voor de 3e keer gepost.
Hi@Stevie,
Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp je standpunt. Als ik eerlijk mag zijn, vind ik het echter een onbevredigend antwoord. Je zegt dat er zelfs meer bestellingen zijn opgenomen dat de voorraad toelaat. Dat lijkt mij juist één van de dingen die mis zijn gegaan.
Het mag duidelijk zijn dat management een reeks aan slechte beslissingen heeft gemaakt op het gebied van: sales campaign management, sales/order processen, communicatie en customer care die hebben geleid tot dit 'drama'.
In mijn mening zou het verstandig zijn (en niet meer dan terecht) als degenen die verantwoordelijk zijn geweest voor deze beslissingen deze fouten erkennen en met een passende oplossing komen voor de klanten. Het zou voor mij als klant enorm voor jullie spreken althans, als dit zou gebeuren en ik denk niet dat ik de enige ben met dit standpunt.
Zoals ik in mijn vorige bericht ook al had aangegeven staat jullie natuurlijk volledig vrij in alle beslissingen op dit gebied. De meeste klanten zullen na het ontvangen van hun toestel de lange wachttijden en andere perikelen meteen vergeten zijn. Ik kan dus op dit moment alleen voor mezelf spreken dat ik op dit moment zeer ontevreden ben over de dienstverlening van VF. Ik ben tot voor kort altijd een loyale klant geweest en ben zelfs een ambassadeur, waar ik iedereen in mijn omgeving heb aangeraden om klant te worden bij VF. Dit is op dit moment tot mijn grote spijt omgeslagen in negatieve zin.
Kort samengevat: het zou slim zijn als VF op dit moment oplossingsgericht te werk zou gaan. Niet alleen maar brandjes blussen met verhalen van werknemers die verder geen direct invloed op het proces hebben. Ik zou het erg chique vinden als wordt besloten om bovenstaande in gang te zetten. Denk dat het de beste manier om alle negativiteit om te zetten in iets positiefs.
Ik hoor het graag van je,
Dank,
Danny
Danny111 schreef:Zeker niet te veel gevraagd en ik begrijp dat je een antwoord wilt, maar op het moment dat ik informatie heb die ik niet al gecommuniceerd heb, want herhaling is ook zo saai, dan geef ik deze. Op het moment dat ik niet reageer betekent dat ik momenteel helaas niets nieuws te melden heb.
Ik hoop inhoudelijk antwoord te krijgen. Dat is niet te veel gevraagd toch?
MaartenW schreef:Ik heb het één en ander doorgezet naar de afdeling die hierbij kan helpen, met de vraag of het mogelijk is dat we de leveringen inzichtelijker maken voor communicatie naar de klant. Ik ben hierop aan het wachten dus geef me nog wat tijd..... (ik weet het jullie wachten al lang)
@Stevie
Is het mogelijk dat je een update geeft met informatie over tot welke dag jullie "bij" zijn?
Zowel nieuwe als verlengende klanten?
Danny111 schreef:Daar heb ik zeer zeker begrip voor, en ik vat ook niets persoonlijk op. Geloof me ik lees alles wat hier op het forum langskomt! Ik had je bericht ook al gelezen en vind dat je goede punten hebt, echter bewaar ik deze tot later. Door de drukte hier op dit moment is het beter om tijdens een evaluatie punten zoals die van jou op te pakken in plaats van ze nu per mail door te sturen, want de mailboxen van de projectleiders van de iPhone 5 zijn over het algemeen vol :).
Hi@Stevie,
Bedankt voor je reactie. Zoals je begrijpt is het absoluut niet mijn intentie om pagina's te vullen, voor zover dat een activiteit is. Hetgeen ik probeer is een reactie te krigen waarop ik op kan maken dat mijn boodschap serieus genomen wordt.
Gezien klanten geen directe lijn hebben met senior managers, doen we dat via dit forum of (telefonische) KS. Ik vind het niet meer dan redelijk als er dan op een professionele manier gereageerd wordt, zonder dat het direct persoonlijk hoeft te worden. Dit is puur zakelijk. Ik betaal als klant als jaren een hoop geld voor een dienst. Op dit moment ben ik niet tevreden over de kwaliteit van die dienstverlening en kom mijn inziens met opbouwende kritiek en zinvolle sugesties. Als zelfs dat in de wind wordt geslagen begin me ernstig zorgen te maken over de professionaliteit.
Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.
Met vriendelijke groet,
Danny
vdws schreef:Wij houden vast aan een gemiddelde levertijd van 4 weken, voor je individuele order durf ik je niet te zeggen. Dat kunnen we hier ook helaas niet nakijken. Veel later dan 3 oktober kunnen mensen echter niet besteld hebben, want vanaf 5 oktober is de online shop en telesales tijdelijk gestopt met bestellingen aan te nemen. Bestellingen van 4 of 5 oktober zullen hoogstwaarschijnlijk nog niet uitgeleverd zijn gezien de voorraad.
@Stevie
Sorry, geen tijd om deze thread in zijn geheel door te lezen dus wellicht is mijn vraag al beantwoord.
Ik heb mijn VF abo. telefonisch verlengt op 3 oktober en een witte iPhone 5 16GB besteld. Tot nu toe heb ik alleen op 4 okt. een order bevestinging ontvangen.
Wat ik gek vind is dat ik op het forum van tweakers.net lees dat mensen hetzelfde type telefoon later bij VF besteld hebben en deze ook al ontvangen hebben... Nu kan ik natuurlijk niet controleren of dit waar is, maar tweakers is een betrouwbare site met forumleden die over het algemeen elkaar niet voor de gek proberen te houden.
Wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?
mngyn schreef:Zo ;)...
hoe kon je quoten?
Stevie schreef:Aha ! bedankt ! begreep er al niks van hahaha 😛mngyn schreef:Zo ;)...
hoe kon je quoten?
Haha, je klikt op beantwoorden onder het bericht dat je wilt quoten, dan opent een nieuw venster. Boven de tekstbox zie je rechtsboven aanhalen staan. Daarmee quote je een bericht.
Maikel75 schreef:Ik begrijp het en het kan dat dit in de winkel kan voorkomen. Het is echter geen beleid dat Vodafone actief voert o.i.d.
@stevie
Twee vrienden zijn gisteren naar de vodafone winkel geweest, de ene wilde zijn abb verlengen en de andre wilde een nieuw abb afsluiten.
Of je me geloofd of niet, de verlenging (10 jaar klant) kreeg geen Iphone5 en moest wachten, de andere met het nieuwe abb kreeg direct een Iphone5 mee naar huis.
U begrijpt dat de gesprekken in de winkel ineens niet meer zo fijn verliepen.
De verkoper vertelde dat hij in opdracht van zijn werkgever (Vodafone dus) Nieuwe kalnten moet voorzien van de vooraad in de winkel en klanten met een verlenging geen Iphone5 mocht meegeven.
Dit verhaal heb ik zelf ook gehoord bij de telefonisch verkoop en is dus zeker geen broodje aap.
Waarom blijven jullie je vaste klanten voorzien van inforatie die toch niet klopt, want ik heb toch wel veel nieuwe klanten gezien met een iphone5 en bstaande klanten die moetn wachten.
Je informatie die jij moet doorgeven is dan ook niet correct, ik zeg niet dat jij niet eerlijk bent, maar de informatie die geschreven wordt klopt geheel niet met wat in de markt gebeurd.
Het is dan makkelijk om te zeggen dat er verschillende kanalen zijn, maar een Vodafone winkel is toch een Vodafone winkel en toch hetzelfde kanaal.
Ikwas best optimistisch maar voel me nu toch wel aardig achtergesteld door Vodafone.
Het spijt me je het te moeten zeggen, maar dit zijn wel de ervaringen die ik zelf op waarheid kan waarnemen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.