Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Ik denk dat ik voor de hele grote meerderheid spreek als ik zeg dat alles wat hier op het forum wordt gegald, absoluut NIET naar Stevie is bedoeld die er alles aan doet ons te voorzien van de summiere info die zijzelf ook heeft. Ik zou graag willen dat een paar businessmanagers die ECHT verantwoordelijk zijn (en zich VOELEN) - bijv. van de afdelingen inkoop en logistiek - eens hier wat commentaren lezen en proberen te verklaren wat ze voor hun loon doen en waarom hen het managen toch zo ontzettend slecht afgaat... en niet Stevie aanwijzen als target om af te schieten...
Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op 02-10-12 een Iphone 16 gb Black besteld ( nieuwe klant)
 
VANDAAG MIJN IPHONE BINNEN!!!!!
 
Bedankt Vodafone voor het nette en snelle afhandelen!
 
 
Succes iedereen
fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Nou ik ben er klaar mee. Net mijn verlenging opgezegd.
Wat een onprofessionele organisatie is dit zeg ...
 
 
 
Bel ik KS op met de vraag of mijn verlenging is doorgevoerd en wanneer ik mijn iPhone kan ontvangen. Heb hem tenslotte 2weken geleden besteld.
 
Zegt die troela dat ik de Iphone al heb ... duh ... ja hier in mijn systeem staat dat hij al bij us is afgeleverd !
 
En is mijn abonnement dan al omgezet en per wanneer dan wel ?
 
Ja dat is vreemd u abonnement wijziging is nog niet verwerkt ... maar u heeft wel al de iPhone 5 16gb.
 
Ik heb nog niks zit met smart te wachten.
 
Jawel hoor u moet hem hebben dat staat hier in mijn systeem ...
 
Dus als u systeem zegt dit dan gelooft u dat en zegt u dat ik lieg want ik heb nog geen nw iPhone.
 
uuuh ja ik denk het wel.
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En het probleem is niet zo zeer de levertijd. Maar de onduidelijk vanuit de klantenservice en probleem nummer 1........ Discriminatie.
 
Het voortrekken van nieuwe klanten t.o.v. bestaanden klanten..  
 
Niets ten nadelen van jou Stevie, je doet het uitstekend, maar de mensen met wie jij praat binnen Vodafone vertellen jou ook onzin, zo blijkt. 
 
Als Vodafone dit anders had aangepakt denk ik dat het niet nodig was geweest om dit topic met tientallen pagina's gefrustreerde verlengers te eindigen.
 
Ondertussen wacht ik ongeduldig en bij iedere dieselmotor die mijn straat inrijdt spring ik van mijn stoel om te kijken of het GLS is. 😞
 
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Jean_86 schreef:
Op 02-10-12 een Iphone 16 gb Black besteld ( nieuwe klant)

VANDAAG MIJN IPHONE BINNEN!!!!!

Bedankt Vodafone voor het nette en snelle afhandelen!


Succes iedereen
Hey dat is goed nieuws voor jou.
Zo moet het inderdaad gaan!!

Heel veel plezier ermee!



RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jean_86 schreef:
Op 02-10-12 een Iphone 16 gb Black besteld ( nieuwe klant)
 
VANDAAG MIJN IPHONE BINNEN!!!!!
 
Bedankt Vodafone voor het nette en snelle afhandelen!
 
 
Succes iedereen
En hoe heb jij besteld? Via welk nummer/kanaal? Veel plezier met je iPhone!
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jean_86 schreef:
Op 02-10-12 een Iphone 16 gb Black besteld ( nieuwe klant)

VANDAAG MIJN IPHONE BINNEN!!!!!

Bedankt Vodafone voor het nette en snelle afhandelen!


Succes iedereen

Snap jij het nog Stevie? Ik niet meer hoor!
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Of er zijn mensen die nog een beet hout op het vuur gooien;)
Erikje

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee, geloof hem best. Heb al meerdere reacties gelezen van mensen die hem heel snel hadden.
Op Tweakers had iemand hem zelfs binnen 3 dagen binnen.
Niet normaal hoe lang sommigen moeten wachten, terwijl anderen hem binnen 2 of 3 dagen hebben.
Maar wees gerust..niet alle nieuwe klanten hebben hem zo snel gekregen.
Ik heb hem zelf (als nieuwe klant) op 3 oktober besteld en heb ook nog niks binnen.
Maikel75

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik dacht ook eerst dat iemand door dit soort opmerkingen graag het vuur wil opstoken, maar zie op mijn werk net een bus van GLS stoppen. Toch maar even naar beneden om polshoogte te nemen of er geen Vodafone zendingen bij zitten.
 
En jawel twee stuks Iphone 5 (welk type weet ik neit want ze zijn voor andere en niet voor mij)
Even aan mijn collega gevraagd wanneer deze bestel zijn:
 
zijn antwoord: telefonisch op 2 okt met een nieuw nummer en dus een nieuw abb.
 
Helaas@stevie maar hieruit blijkt toch echt dat jouw verkregen informatie niet klopt.
 
Meteen gesprek van de dag hier op de zaak, dus volgd het onderstaande verhaal.
 
Een andere collega is naar de Vodafone winkel geweest afgelopen vrijdag, geen toestel op voorraad werd hem verteld. Hij wil de winkel uitlopen komt er een andere man binnen om een nieuw abb aan te vragen met een Iphone 5. Geloof het of niet de kluis gaat open en die man loopt met een nieuwe Iphone 5 de deur uit.
 
Ik heb nu al 5 collega's die hun verlenging gecanceld hebben en naar een andere provider gaan, de wachttijd is hetzelfde, maar niemand word graag bedonderd.
 
Ik ben maar weer naar boven gelopen, mij was door problemen met de levering van de Ipfone 4s in Januari toegezegd dat ik een Iphone 5 zou krijgen als deze uit was door Special Services.
Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen, en heb mijn toestel ook nog niet binnen. 
 
Ik denk dat de meeste ontevreden klanten te danken is aan de zeer zwakke dienstverlening van Vodafone. Er wordt degelijk onderscheid gemaakt tussen nieuwe en bestaande klanten ik heb hier al 7 voorbeelden.
 
triest maar waar, zelfs een speciale afdeling voor klanten laat je gewoon in de kou staan, en een nieuwe onbekende klant wordt geholpen. Ik zou als ik manager was van de KS, de directie hierop wijzen, maar of dit zin heeft.
Alleen bij de grote storing heeft de directeur zich gemoeid, echter alleen omdat er mensen waren die hem anders uit de organisatie hadden gezet. Alles is eigenbelang, en dat is triest.
 
Frederick550

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op tweakers verschijnen er steeds meer berichten van (nieuwe) klanten die op 02 oktober besteld hebben en hun iphones binnenkrijgen.. (witte 16gb onder andere)
 
Hier baal ik wel van aangezien ik een witte 16gb op 01 okt heb besteld en nog geen GLS aan de deur gehad heb..
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is het een idee om iemand van de directie een mail te sturen met al onze frustraties?
 
http://over.vodafone.nl/vodafone-nederland/onze-organisatie/directie
 
Ik noem een Paul Vreeburg...
Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jean_86 schreef:
Op 02-10-12 een Iphone 16 gb Black besteld ( nieuwe klant)

VANDAAG MIJN IPHONE BINNEN!!!!!

Bedankt Vodafone voor het nette en snelle afhandelen!


Succes iedereen


Ik heb via internet besteld.

Sorry allemaal kan er niks aan doen het is echt waar.
mngyn

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Frederick550 Niet alleen jij baalt. Ik heb mijn abbo verlengd op 28/9 met een witte 16gb en de eerste keer dat ik belde, zeiden ze dat ik een zwart had besteld. Om laten zetten. 
Net weer gebeld en inderdaad 4 verschillende verhalen heb ik gehoord. Gister werd er gezegd dat hij naar distributiecentrum is verzonden en dat ik hem mogelijk snel binnen zou krijgen en vandaag krijg ik de horen dat ze het helemaal niet kunnen zien. 
Ik hoopte hem echt voor me vakantie (ik ga woensdag met vakantie voor 3 weken en mogelijk langer)  te hebben. Dat dacht ik ook toen op de knop 'verlengen' drukte en erbij stond direct leverbaar. 
Maar zie nu in dat ik maar gewoon moet afwachten, want relevante informatie krijg ik toch niet. 
Maikel75

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee joh heeft geen zin,
 
Die komen alleen in actie als:
 
1 de media erbij komt en het nationaal nieuws wordt
2 de regering in Den Haag er last van heeft
 
Voor hun zijn wij maar vervelende kwallen.
Die gasten zijn bezig met hun nieuwe bonus te bedenken
Zouden ook voor een Bank kunnen werken, daar ben je een nummer en heb je een nummer.
 
Bij T-mobile zijn ook leverings problemen, echter leest ik op steeds meer forums (nu.nl, Tweakers, etc) dat het vooral gaat om gebrekkige informatie voorrziening.
Dit is echter alleen Vodafone Nederland, want in Duitsland, GB, Frankrijk hebben ze dit wel voor elkaar, ook lever problemen maar wel duidelijkheid naar hun klanten. 
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik zie veel reacties van mensen die zeggen 'dan ga ik wel naar een andere provider', maar besef je wel dat de wachttijden en frustratie omtrent informatie overal hetzelfde is.
Zelfs bij T-Mobile wordt er steen en been geklaagd.
https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/vragen-over-de-levering-de-iphone-5-a-181879/index25.html
 
Ik denk dus dat alle providers last hebben van leveringsproblemen en de communicatie daaromtrent.
 
Maikel75

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Pier076
 
klopt, alleen is het verschil tussen communiceren van Vodadone Duitsland, Frankrijk en GB, wel erg groot t.o.v. Vodafone in Nederland.
 
Wat er niet is kun je niet leveren, dat is zo en de mensen zullen geduld moeten hebben. Naar een andere provider gaan heeft geen zin want ook die hebben er geen.
 
Het gaat om Cummuniceren, Duitsland is veel groeter dan Nederland, maar daat weten ze dit op gebied van communiceren wel op te lossen.
 
Ik denk dat het de meeste mensen daar om gaat.
Seatdriver

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Zojuist een orderbevistiging gehad van mijn verlenging en meteen daarna ook een bevestiging van wijziging abonnement.
dit is het eerste bericht wat ik krijg na een sms op maandag 1-10 (met beperkte vorraad)
ik heb telefonisch verlengd Do 27-09 14.30 Iphone 5 Black 32 GB
 
nu wachten op volgende berichtje
 
gr Marco
 
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als duidelijk aangeven dat er een langere wachttijd is d.m.v. 'Direct leverbaar' neer te zetten, is dan inderdaad duidelijk aangegeven. Maar in mij opzichte is dat niet duidelijk, of verklaart Vodafone mij nu gewoon voor gek?
Al-Itejawi

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist de KS gebeld en de vrouw aan de telefoon zei dat ik volgende week mijn toestel krijg! Ik heb de 16GB Black op 5 oktober besteld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic