Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Jean_86
Gefeliciteerd dat je hem krijgt, echter vind ik het wel raar aangezien de meerderheid van de mensen die eerder hebben besteld dan jou nog helemaal niks gehoord hebben. Ben je een nieuwe klant of heb je verlengd?
Red85

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb 28 sept. om 10:00 uur mijn contract verlengd iPhone 5 32GB zwart. 
Weet iemand hoe lang de levertijd van dat toestel is. Ik zie voornamelijk de 16GB voorbij komen ik neem aan dat die een langere levertijd heeft dan de 32GB!? De KS vanochtend nog gesproken en die kon mij niks vertellen over de levertijd. Wie wel!!!???
Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@flieger 
 
Nieuw contract.
 
Kreeg om 20:57 een telefoontje en om 20:58 een bevestiging via mail.
Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Jorisvankuijk 

 
Ja, snap het ook niet, zeker niet na alle berichten op dit forum.
Maar er is dus nog hoop voor degene die nog niks binnen hebben.
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop voor de nieuwe klanten 😉
niet voor de verlengers 
vodafone komop zeg
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik ben ook nieuw en heb op de 27ste mijn iPhone 5 al aangevraagd, en heb hem ook nog niet binnen. Deze week hoop ik. 
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
 
Antwoord op Wvanderspek: Ik heb de 64gb zwart besteld, die staat direct leverbaar toen ik bestelde, en ik weet dat de iphone 5 moeilijk leverbaar is, maar als je ziet dat de andere de status heeft 'langere wachtijd' e de 64gb als status 'direct leverbaar' verwacht je als klant dat vodafone zo'n grote batch heeft gekregen dat ze genoeg hebben om de bestellingen die met die status binnenkomen wel verwerkt kunnen worden, overigens heb ik van vodafone ook nog geen bericht gehad dat dit model moeilijk leverbaar is, alleen omdat ik vandaag had gebeld wat mijn status van het nummerbehoud is. waarvan ik hoorde nu dat er geen toestel momenteel beschikbaar is.
JKorner

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aangezien Jean_86 de iphone5 donderdag krijgt neem ik aan dat er dus weer een voorraad is, zou iemand van vf daar bevestiging van kunnen geven? Blijft wel raar inderdaad dat meneer hem dus eerder krijgt als mensen die een aantal dagen eerder hebben besteld.
Nu lees ik dus al een aantal keer dat nieuwe klanten zijn of haar telefoon eerder hebben gekregen terwijl zij later hebben besteld
als degene die eerder hun abbonent hebben verlengd met een nieuwe telefoon.
Ook ben ik vrij benieuwd naar het eerdere bericht dat een persoon zijn telefoon kreeg aangereikt door de buurvrouw zonder
briefje van GLS aangezien ik nogal een burenruzie heb.
We blijven hopen maar toch behoorlijk gefrustreerd over de gang van zaken.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Niet vervelend bedoeld maar ik denk niet dat je hem donderdag ontvangt.
Tenmindste dat lijkt me sterk, ik heb ook 2 okt. besteld heb nog niks gehoord, telefoontje oid. 
Of zal dat komen omdat een verlenging meer tijd in beslag neemt dan een nieuwe klant?
 
Tevens zijn er veel beloftes gedaan via de telefoon die niet zijn waargemaakt en is er afgesproken van vooraan te beginnen met orders uitleveren.
 
Groetjes,
 
Tom
anvm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou, de 27e verlengd (16 gb zwart)
Gisteren email dat abo is omgezet.
Ff gebeld met klantenservice over levertijd. Zeer prettig gesprek met limburgse kletskous, die kon melden dat m'n toestel donderdag zou worden geleverd. maar het toestel was er vandaag al!!
Om 2 minuten voor 20.00 gebeld om sim te activeren, was geen probleem ondanks late tijdstip.
 
M.a.w.: geen klachten over vodafone: levertijd binnen twee weken vind ik acceptabel,vriendelijke en bekwame klantenservicemedewerkers en dan als extraatje dit forum, met de immer vlijtige Stevie. 🙂
 
Nico
Rudra

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb dus vandaag naar 0800-0200043 gebeld voor de status van mijn bestelling,
Maar ze konden daar geen antwoord geven, ik heb "mijn" iPhone besteld op 2 okt. 2012 en kreeg toen te horen dat
De zwarte 64gb binnen was.. Want voor 2okt was die er nog niet, en ik ben zelfs gebeld door Vodafone met die informatie dus vandaar toen pas mijn bestelling. Afijn 4 okt een smsje gehad van dat ik op de hoogte gehouden ga worden maar verder niks meer gehoord en vanmorgen toen ik belde hadden ze heen antwoord op mijn vraag.. En konden ze niks voor me betekenen.. Daarentegen heeft mijn vriendin gister haar zwarte 32gb wel binnen gekregen.. Stevie, weet jij of kan jij misschien duidelijker zijn? Ik heb een ref.nr voor je?

Mvg,

Rudra
Red85

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ongelofelijk dat nieuwe abonnees die later dan 28 sept. de iPhone 5 hebben besteld deze nu al geleverd hebben. 
En ik, die op 28 sept. heeft verlengd, nog niet eens een orderbevestiging heb ontvangen, maar wel in het systeem sta dat ik een bestelling heb gedaan vanaf 28 sept. Het zou toch op volgorde van wanneer er besteld is geleverd moeten worden, of ligt het aan mij en zie ik dit verkeerd?
 
Ik zit er nu sterk over na te denken om het te cancelen en een abonnement bij KPN af te sluiten.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee Nico,
 
een vraagje, ging het bij jou om een verlenging?
Ik heb namelijk 2okt. verlengt en vraag me af of ik dan ook een mail krijg van; "je abbo is omgezet"
 
Mvg,
 
Tom
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
27e verlengd (online)
16gb white versie
 
08/10 een orderbevesiging
08/10 een abbonoment wijziging
 
nu nog wachten op mijn toestel.
 
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Mijn nieuwe abonnement is goedkoper in de maand dan mijn huidige abonnement. Vodafone zal mijn abonnement dus niet omzetten voor de einddatum van mijn huidige contract (27 november), vermoed ik.

Als je op 27 september een email ontvangt dat je speciaal de iPhone 5 als eerste mag bestellen in de F&F ambassador shop en dat direct bij thuiskomst (18:00u) doet, is het erg vervelend te lezen dat mensen die later bestellen al de telefoon in bezit hebben.

Nieuwe aansluitingen wil Vodafone zo snel mogelijk realiseren. Dat is marktaandeel en levert geld op. Bestaande klanten worden achtergesteld. Erg kortzichtig van Vodafone.
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@flieger
en gelijk heb je, ook raar dat de forum mods hier geen reactie op willen geven.
als bestaande klant wil ik gewoon net zo snel behandeld worden als een nieuwe klant, belachelijk dat dit niet gebeurd.
MBodbijl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedendag,
 
ik heb op 3 Okt. mijn abbo verlengt bij vodafone met de Iphone 5.
nu kreeg is gisteren deze sms van vodafone :
 
"Beste Klant,
Momenteel ontvangen we zeer beperkte voorraad van Apple.
We houden je op de hoogte van de status van je bestelling.
 
met vriendelijke groeten,
Vodafone"
 
betekend dit dat er iphones binnen zijn gekomen of juist niet .
en ben zaterdag in een vodafone store geweest en daar hebben ze gewoon iphone's liggen maar alleen voor nieuwe klanten.
ik vind dit niet echt klantgericht , lijkt mij dat je je vaste klanten  tevreden wil houden.
 
iemand enig idee wanneer ik me iphone kan verwachten??
 
MVG Mitchell
anvm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tomvantreeck schreef:
Hee Nico,
 
een vraagje, ging het bij jou om een verlenging?
Ik heb namelijk 2okt. verlengt en vraag me af of ik dan ook een mail krijg van; "je abbo is omgezet"
 
Mvg,
 
Tom
Ja, het ging idd om een verlenging.
 
N.
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nieuw gaat idd voor verlenging.
Maat van me gisteren zn toestel ontvangen (16gb, wit)
Ik nog niks, zelfde dag besteld (2okt), zelfde toestel.
Igor

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
@Stevie,

Ik heb 2 oktober besteld, en nu heb ik nummerbehoud aangevraagd van t-mobile naar vodafone. Nu lijkt het mij fijn als die nummerportering alvast in werking word gezet want hoe langer ik wacht hoe langer ik 'te veel' betaal bij de concurent.
Is het mogelijk mijn nummerportering al in werking te laten gaan zonder dat ik mijn iPhone 5 al ontvang. Daarvan geloof ik wel dat die komt met wat geduld. Het is vooral dat ik graag heb dat mijn nummer/abonnement alvast om word gezet.

Gr,

Igor
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic