Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
ShadiErfani

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Stevie,
 
Ik heb mijn iPhone 5 wit 16G 29/9 besteld. Ik zag dat iedereen smsjes ontvangt over de status van de bestelling. Hiervoor heb ik gebeld naar de klantenservice, want ik had een Blackberry en die is 4 weken geleden gestolen (ja ik heb al 4 weken geen telefoon). Dus nu heb ik geen mobiel telefoonnummer waarop ik bereikbaar ben. Aangezien er bij de iPhone 5 een simkaart wordt meegeleverd heb ik ook geen andere simkaart aangeschaft. Ik meldde de klantenservice ook dat ik recentelijk ben verhuisd, de gegevens waren verandert, maar ik moest na het ontvangen van een email over de leverdatum toch even bellen naar vodafone, zodat er geen fraude kon plaatsvinden omtrent het adres. Ik heb tot op heden nog geen e-mail ontvangen, alleen een orderbevestiging die ik 2 minuten na het online afsluiten van mijn abonnement ontving. Ik hoop dat ik via mail op de hoogte gehouden kan worden, en dat dat dus niet toch via sms gebeurd. Ik moet namelijk weten wanneer mijn pakketje komt, wegens de adres wijzigingen die misschien nog niet verandert zijn bij de leverancier. 
 
 
Maus1984

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand die een antwoord weet op mijn vraag (vorige pagina?), of ik mijn nieuwe telefoon morgen al kan gebruiken omdat ik ovgestapt ben en morgen mijn nieuwe Iphone5 krijg? Maar dus nog eerst even op oude abbo zit, met een anderee simkaart? wel nummerbehoud aangevraagd en gekregen. Mijn oude telefoon houdt er namelijk sinds gister spontaan mee op en anders moet ik in de tussentijd wat anders regelen..... En daarbij wil ik m'n nieuwe foon graag gebruiken vanaf morgen...?
jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net KS gebeld, nummerbehoud niet doorgezet doordat me telefoon nog niet leverbaar is.
Prima, maar waarom staat er dan op de site direct leverbaar als ik bestel??? Voornamelijkste reden dat ik overstape was omdat ik ook snel een nieuwe mobiel nodig hebt want mijn andere telefoon is echt op, en nu bel ik met deze dik over mijn bundel heen. Maar nieuwe klanten valse beloftes geven? Nu is het wel zo dat met elk provider tegenwoordig drama is, maar als je direct leverbaar zet en de andere modellen dat het wat langer kan duren, denk je als klanttoch echt dat er voldoende is. Anders had ik nimmernooit overgestapt, alhoewel abbo wel beter is, was zoals ik al gezegt niet mijn reden om overtestappen.
Top Vodafone.
Boy1990

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net maar eens contact gezocht met de klantenservice van Vodafone. Ik heb vorige week via F&F mijn abbonement verlengd met nummerbehoud omdat ik een T-mobile klant ben/was. Vanaf de bestelling heb ik niks meer vernomen van Vodafone. Omdat het een overstap betreft net maar eens contact opgenomen, en werd mij verteld dat er een blanco bestelling in het systeem staat?
De leidinggevende van de telefoniste zou het uitzoeken en ik zou morgen of overmogen geïnformeerd worden. Zij verzekerde me wel dat ik op dezelfde plaats in het orderproces bleef staan.
Ik ben eens benieuwd, iemand anders dit ook meegemaakt? Volgens de medewerkster was ik pas de 2e of 3e persoon waarbij dit voorgekomen was(bij alle online bestellingen, dus niet alleen iphone 5)?
Volgens mij begint de iPhone langzaam een kerstcadeau te worden haha!
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb op de 27e besteld en krijg nu pas een brief binnen waarin mijn wijziging door is en dat ik dus betaal vanaf nu voor een iPhone Altijd 65..
 
Maar waar is die iPhone nou dan?
 
32GB besteld in het zwart
 
e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Helaas, helaas ook vandaag geen briefje van GLS in de bus. 26 september in de ochtend besteld. Ik wacht geduldig af, ik betaal al 2 weken voor iets dat ik niet gebruik, beetje jammer. Morgen weer een nieuwe kans....
daniquedriel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraagje (dit keer niet over wanneer de iphone binnenkomt hihi)
 
maar ik heb een verlenging gedaan en dan wordt je abonnement dus omgezet, maar waar kan je dit precies zien in My Vodafone?
En ik heb dus nu nog een BlackBerry, maar als mijn abonnement is omgezet, heb ik dan gelijk geen Blackberry internet meer, of werkt dat niet zo?
 
groetjes
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Helaas ook hier geen briefje van GLS in de bus. Het is nu bijna twee weken geleden dat ik heb besteld. Vodafone blijft nog steeds stil.

Ik ga morgen maar weer eens bellen. Ook aan de klantenservice verdient Vodafone geld, want gratis is het niet.

Besteldatum: 27 september
Verlenging of overstap: verlenging
Online of telefonisch: online (F&F ambassador)
Model: 16GB Black
Bevestiging ontvangen: 27 september
Abonnement gewijzigd in My Vodafone: Nee
Bericht over status of leverdatum: niets
farhaa

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe lang duurt het voor dat een annulering is verwerkt?
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee,
 
je kunt beter 0800-0560 bellen is gratis !
 
groetjes.
DB92

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jammer dat het na bijna 2 weken nog steeds niet duidelijk is allemaal.
 
Mijn telefoon is gisteren binnen gekomen.
Het gaat om een 32GB black version en heb 'm online verlengt om kwart voor 2 op 26 september.
Het overzetten dmv de coulance regeling is ook goed gegaan. 
Dus mensen er is nog hoop!
 
Ik had trouwens helemaal niets gehoord van GLS enz. Alleen op www.vodafone.nl/orderstatus stond wel order afgerond 2 dagen voordat ik 'm kreeg.
 
Succes nog iedereen! 
anvm

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,
 
Zojuist belde een buurvrouw aan met een pakketje voor me: verrassing, m'n iPhone 5! 
 
Heel erg blij, maar... GLS had het pakketje afgeleverd ZONDER een briefje bij me in de bus te doen!! Kan ik daar ergens een klacht over indienen, ik bedoel, het is toch idioot dat een apparaat van meer dan 600 euro zomaar ergens wordt achtergelaten zonder me dat te laten weten!?!
 
groet,
Nico
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Wanneer je vragen hebt over een Friends & Family bestelling, dan kun je contact met ons opnemen via 0900 1000 580.
Daar kunnen ze je meer vertellen over status van je bestelling.
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Rowie 
 
Ik heb vandaag een SMS gekregen dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, heb je enige idee hoe lang het dan nog duurt voordat de GLS contact met mij opneemt? Het is een nieuw contract via F&F en volgens de klantenservice wordt je dan sowieso gebeld. 
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
@DB92: Een orderstatus is bij een verlenging toch niet te checken?

Ik lees en hoor weer veel berichten van mensen die na mij besteld hebben (overstap) maar toch de telefoon al hebben ontvangen. Verdeel de binnengekomen telefoons naar verhouding van de backorders (nieuwe contracten/verlengingen) Vodafone!
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
jz123 schreef:
Net KS gebeld, nummerbehoud niet doorgezet doordat me telefoon nog niet leverbaar is.
Prima, maar waarom staat er dan op de site direct leverbaar als ik bestel??? Voornamelijkste reden dat ik overstape was omdat ik ook snel een nieuwe mobiel nodig hebt want mijn andere telefoon is echt op, en nu bel ik met deze dik over mijn bundel heen. Maar nieuwe klanten valse beloftes geven? Nu is het wel zo dat met elk provider tegenwoordig drama is, maar als je direct leverbaar zet en de andere modellen dat het wat langer kan duren, denk je als klanttoch echt dat er voldoende is. Anders had ik nimmernooit overgestapt, alhoewel abbo wel beter is, was zoals ik al gezegt niet mijn reden om overtestappen.
Top Vodafone.
Mag ik vragen welk toestel je besteld hebt? Het kan namelijk zo maar zijn dat je de 16gb zwart hebt besteld die erg populair is. Natuurlijk had deze dan niet als direct leverbaar op de site moeten staan. Ik neem aan dat je ook een mail hebt gehad met de melding dat de iphone 5 moeilijk leverbaar is? Dit is ook bij Apple zo en niet perse aan vodafone te verwijten.
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Boy1990 schreef:
Net maar eens contact gezocht met de klantenservice van Vodafone. Ik heb vorige week via F&F mijn abbonement verlengd met nummerbehoud omdat ik een T-mobile klant ben/was. Vanaf de bestelling heb ik niks meer vernomen van Vodafone. Omdat het een overstap betreft net maar eens contact opgenomen, en werd mij verteld dat er een blanco bestelling in het systeem staat?
De leidinggevende van de telefoniste zou het uitzoeken en ik zou morgen of overmogen geïnformeerd worden. Zij verzekerde me wel dat ik op dezelfde plaats in het orderproces bleef staan.
Ik ben eens benieuwd, iemand anders dit ook meegemaakt? Volgens de medewerkster was ik pas de 2e of 3e persoon waarbij dit voorgekomen was(bij alle online bestellingen, dus niet alleen iphone 5)?
Volgens mij begint de iPhone langzaam een kerstcadeau te worden haha!
Aangezien je vorige week al besteld hebt zul je hem binnen nu en 2 weken toch wel moeten hebben. Vodafone heeft een hold op de iphone5 bestellingen gezet zodat de backorders niet onnodig oplopen. Dit betekend dus geen nieuwe bestellingen voor nieuwe/bestaande klanten en dus kunnen ze alle wachtende mensen helpen.
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
farhaa schreef:
Hoe lang duurt het voor dat een annulering is verwerkt?
ik heb eerder hier gelezen dat dit ongeveer 1 week duurt
Jean_86

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
2 oktober Iphone 5 16GB Black besteld, net telefoontje gehad dat ze donderdag komen om te leveren!!!
 
Bedankt Vodafone en Stevie!! Gegaan zoals het moet snel, netjes en duidelijk!!
 
 
 
Succes iedereen met het wachten.. ( nu wel hopen dat ze donderag komen!)
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Verlenging of nieuw contract?

Ben je echt pas na 21:00u gebeld??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic