Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ Stevie
 
Ik ben wel benieuwd waarom Vodafone er voor kiest om nieuwe klanten (inc. nummerbehoud) voor te laten gaan met leveren tov huidige klanten/ verlengingen.
Procedure van verlengen lijkt mij toch makkelijker.
en ja ik een voorbeeld aangeven (zelfde toestel, zelfde site F&F, maar wel later besteld) en dus sneller geleverd.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Limbo schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid he Stevie, aan welke aantallen moet ik denken als je zegt "binnendruppelen"... komt er dagelijks nieuwe voorraad? 1 keer per week? En zijn er dat dan 10? Of 200?
Ik mag hopen 100-en per dag, aangezien er al 5.000 verlengingen zijn. Daar komen de nieuwe klanten nog bij.
 
 
Zelfde situatie hier als MaartenW...
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Daar zijn we weer...

Weer een nieuwe week breekt aan!
Dus iPhone 5 here we come 😉

Even eerst een aantal administratieve zaken:


  • Ik zie dat een aantal mensen toch nog vragen hebben over ordernummers en de tracking tool. Voor deze mensen nogmaals de communicatie hierover:

Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?

Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.



  • Met betrekking tot leveringen: ik heb helaas nog niemand gesproken (het is maandagochtend voor 9 uur) dus ik kan met betrekking tot de leveringen nog niet veel nieuws zeggen. Alle voorraden die binnen komen, worden gebruikt om uit te leveren aan onze backorders. Echter heeft de leverancier, zoals jullie wellicht weten, ook enkele problemen met levering van de iPhone 5, waardoor wij ook geen grote voorraden hebben en deze maar druppelsgewijs binnen komen. Daarom hebben wij ook een tijdelijke stop ingelast op de verkoop van de iPhone 5. Dit om ervoor te zorgen dat het aantal backorders niet blijft oplopen en de levertijd niet langer dan gemiddeld 4 weken word. Zodra we voldoende voorraad hebben zal de verkoop weer beginnen.
Ik hoor het graag van jullie of jullie je toestel vandaag evt. ontvangen.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
MaartenW schreef:
@ Stevie

Ik ben wel benieuwd waarom Vodafone er voor kiest om nieuwe klanten (inc. nummerbehoud) voor te laten gaan met leveren tov huidige klanten/ verlengingen.
Procedure van verlengen lijkt mij toch makkelijker.
en ja ik een voorbeeld aangeven (zelfde toestel, zelfde site F&F, maar wel later besteld) en dus sneller geleverd.
Nieuwe klanten krijgen geen voorrang.
De orders lopen door elkaar heen, zowel verlengingen als nieuwe contracten.
Dus soms kan het dat een verlenging sneller is, soms een nieuw abonnement.
MaartenW

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ok, bedankt voor je reactie! We wachten gewoon nog (even) in spanning af!
Werkse!
Flex

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ga je vandaag wel iemand erover spreken, zodat we een update krijgen? 😄
Willemc650

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen woensdag SMS gehad " Beste klant, je Iphone 5 is binnen! je kunt de levering omstreeks vrijdag verwachten. met vriendelijke groet, Vodafone".. de hele vrijdag op de deurmat gelegen.. geen iphone.. zaterdag ook geen iphone.. net klantenservice gebeld (was een vriendelijke dame die me te woord stond) ... blijkt er een foutje gemaakt te zijn.. is mijn Iphone helemaal nog niet binnen.. Kreeg tevens te horen dat Vodafone NOOIT via SMS bericht geeft, alleen via mail.. als ik dit topic lees, lijkt de info van klantenservice niet helemaal up to date te zijn...
 
Nu nog langer wachten... snik snik (28 sept Iphone 5, 64 Gb black besteld bij een verlenging).. hoop dat ik straks nog wel mijn abbo om kan zetten naar 10Gb..
 
groet,
 
Willem
ray73

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben het nu echt spuugzat met dat Vodafone.
26 September twee abonnementen verlengt op zelfde tijdstip, één telefoon is geleverd.
4 keer klantenservice gesproken over het andere nummer, MEN WEET NIET WAT ER AAN DE HAND IS !!!!!!!
Abonnement is verlengt zegt ze, maar men weet niet met welk toestel en welk abonnement !!!!!!!!!!!! WAT IS DIT..............
Via het nr 1201 kun je verbonden worden met verkoop of met verlengingen !!!!!!!! en de één kan niet bij de ander zien wat er is gedaan !!!
En dan vraag ik, wat kunnen we nu dan doen ???
zegt ze na een periode van stilte, tja je moet maar even afwachten !!!!!!!!!!!
 
Stevie ik weet dat jij hier geen inzicht in hebt maar ik moet het toch even kwijt...........................
 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hoi Stevie,
 
Dat probleem met geen order nummer heb je idd al eerder gemeld, mijn fout.
Fijn dat je weer paraat staat 😉
 
Groejes.
farhaa

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit het met de voorraad van de witte 16 gb iphone? Had donderdag gebeld(nieuwe aanvraag) en kreeg twee verschillende dingen te horen 1. dat de iphone wel op voorraad is en ik het deze week in huis heb en 2. dat de iphone pas na 2 a 3 weken geleverd kan worden. Twee verschillende antwoorden dus.
 
Hoe zit dat nu?
ype

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net even met de klantenservice gebeld maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. Via dit forum werd ik op de hoogte gehouden. Ach we wachten maar weer af en oooooit zal hij wel verzonden worden. Zolang dat nog niet zo is hoef ik ook nog niks te betalen zal ik maar denken. Maar wellicht weet Steivie na een uitegrust en weer vol van energie voor een nieuwe werkweek (hoop ik) vandaag weer meer. 
SUPERNOVA

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De mijne is inderdaad afgelopen vrijdag afgeleverd, me vrouw was op tijd thuis, maar wat me verbaasde was dat als ze niet optijd thuis was, het pakketje bij de buren was afgeleverd. De GLS man was de bon al aan hetr schrijven om het bij de buren af te leveren. Dacht dat er voor getekend moest worden.
Maar goed maakt verder niet uit, heb hem,...Trouwens geen SMS gehad over de levering.
maxi10ie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil echt graag wat meer duidelijkheid over de voorraad van de 16GB white, kan ik hem deze week verwachten, of gaat het nog langer duren?? Wordt er echt gek van..
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Flex schreef:
Ga je vandaag wel iemand erover spreken, zodat we een update krijgen? 😄
Als we kijken naar de voorraden op dit moment en wat we aangeleverd krijgen, dan is er een levertijd van minimaal 4 weken gemiddeld. Met de voorraden die we krijgen leveren we uit aan de mensen die reeds besteld hebben en in de "wachtrij" staan. Dit betekent dat we nu dag voor dag uitleveren wat we hebben en zoveel mogelijk de volgorde van bestellingsdatum aanhouden.

Ik zal kijken of ik nog meer informatie kan krijgen over de leveringen, maar ik ben bang dat alle info op dit moment zeer globaal is.
Frederick550

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kun je vertellen welke groep nu aan de beurt is, van welke dag ?
ype

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
en hoe laat 😄 dan heb ik de koffie (met gebak) klaar. 
op www.apple.nl is de levertijd ook 3 tot 4 weken 
Willemc650

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@supernova, had je wel een email ontvangen over de levering?
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
zoals stevie al aangeeft gaan ze alle backorders eerst versturen, er is dus niet echt te zeggen of er een specifieke groep aan de beurt is. Ze proberen de volgorde van bestellen aan te houden. Ik zit ook bij de 26e groep en heb het toestel nog niet binnen.
 
Er is maar 1 ding wat je kan doen en dat is afwachten. Vorige week gaf stevie al aan dat de bestellingen voor de 28e 15:00 deze week binnen moeten komen bij die mensen dus dat is dan afwachten.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Willemc650 schreef:
Afgelopen woensdag SMS gehad " Beste klant, je Iphone 5 is binnen! je kunt de levering omstreeks vrijdag verwachten. met vriendelijke groet, Vodafone".. de hele vrijdag op de deurmat gelegen.. geen iphone.. zaterdag ook geen iphone.. net klantenservice gebeld (was een vriendelijke dame die me te woord stond) ... blijkt er een foutje gemaakt te zijn.. is mijn Iphone helemaal nog niet binnen.. Kreeg tevens te horen dat Vodafone NOOIT via SMS bericht geeft, alleen via mail.. als ik dit topic lees, lijkt de info van klantenservice niet helemaal up to date te zijn...

Nu nog langer wachten... snik snik (28 sept Iphone 5, 64 Gb black besteld bij een verlenging).. hoop dat ik straks nog wel mijn abbo om kan zetten naar 10Gb..

groet,

Willem

Je abo omzetten kun je nu ook al doen.
Daarnaast, zaterdag had je niet hoeven wachten, want GLS levert niet op zaterdag :(.
Omstreeks vrijdag kan ook vandaag betekenen, eerste dag na het weekend weer :).
En ik weet HEEL zeker dat wij wel via SMS communiceren :).
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
maar even een toevoeging stevie, sms communicatie bij voltooide orders die toch hun toestel niet ontvangen hebben gaat niet goed toch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic