Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Productie iPhone 5 'verlamd' door staking Productie iPhone 5 'verlamd' door staking
Nu zullen we het krijgen hoor;
 
 
 
 
 
Productie iPhone 5 'verlamd' door staking 
 
zaterdag 06 oktober 2012 | 05:28 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 oktober 2012 | 10:40
Tekstgrootte ANP
 SHANGHAI - Zeker 3000 werknemers van Foxconn, de fabrikant van onder meer de iPhone 5, zouden vrijdag het werk hebben neergelegd. Dat meldt de Chinese mensenrechtenorganisatie China Labor Watch (CLW). Daarmee komt de productie van de iPhone 5 stil te liggen.
 De werknemers vinden de prestatie-eisen van Apple en Foxconn te hoog. Daarnaast mogen de werknemers volgens CLW geen vakantie opnemen.
Niet bevestigd
De staking kon nog niet officieel worden bevestigd. Apple wil niet reageren op de berichten en ook Foxconn is niet bereikbaar voor commentaar.
In mei maakten Apple en Foxconn nog bekend dat ze de arbeidsomstandigheden bij Chinese fabrieken willen verbeteren.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Afgelopen dinsdag Abbo verlengt bij f&f. Dag later bevestigingsmail. Afgelopen vrijdag een sms met de standaard tekst "beperkte voorraad en we houden u op de hoogte". Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Heb een zwarte iPhone 32GB besteld.
JaneVH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg vorige week woensdag een madatum 18.08 uur dat "het toestel" (lees iPhone) dat ik gekozen had bij mijn contractverlenging wad verstuurd......
het is inm zaterdag.... Nog geen iPhone gezien.....
😞
maandag maar eens bellen....
JaneVH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Madatum is mail.... Stomme spellingscontrole
DB92

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Orderstatus: Order afgerond.
Nu nog dat toestel, alleen jammer dat ik niet weet wanneer dat is.
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Tomvantreeck schreef:
Productie iPhone 5 'verlamd' door staking Productie iPhone 5 'verlamd' door staking
Nu zullen we het krijgen hoor;
 
 
 
 
 
Productie iPhone 5 'verlamd' door staking 
 
zaterdag 06 oktober 2012 | 05:28 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 06 oktober 2012 | 10:40
Tekstgrootte ANP
 SHANGHAI - Zeker 3000 werknemers van Foxconn, de fabrikant van onder meer de iPhone 5, zouden vrijdag het werk hebben neergelegd. Dat meldt de Chinese mensenrechtenorganisatie China Labor Watch (CLW). Daarmee komt de productie van de iPhone 5 stil te liggen.
 De werknemers vinden de prestatie-eisen van Apple en Foxconn te hoog. Daarnaast mogen de werknemers volgens CLW geen vakantie opnemen.
Niet bevestigd
De staking kon nog niet officieel worden bevestigd. Apple wil niet reageren op de berichten en ook Foxconn is niet bereikbaar voor commentaar.
In mei maakten Apple en Foxconn nog bekend dat ze de arbeidsomstandigheden bij Chinese fabrieken willen verbeteren.
 
De schuld van Vodafone?;)
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ne hoor;) dat zeg ik helemaal iet?
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Onder 'Veelgestelde vragen' op de Friends & Family actiesite, zie ik het volgende:
 
Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?  Wil je weten of jij je abonnement al kunt verlengen? Bekijk de einddatum van je contract bij 'Persoonlijke gegevens' in My Vodafone. Loopt je abonnement binnen 4 maanden af, dan kun je een bestelling doen.
 
Als je je abonnement verlengt, vervallen eventuele acties en kortingen die bij je oude contract geldig zijn.
 
Bij een verlenging naar een hoger abonnement gaat het direct in, betreft het een verlenging naar een lager abonnement dan gaat het in op het einde van je contract. Indien het abonnement wordt omgezet vervalt je beltegoed dat je nog opgebouwd/ over hebt.
 
 

Mijn nieuwe F&F abonnement is (in maandelijkse kosten) lager dan mijn huidige Vodafone abonnement. Zou dit iets met de vertraging te maken kunnen hebben?

Vodafone kan maar geen duidelijkheid geven over de volgorde: is er eerst een iPhone nodig en wordt dan alles omgezet of moet eerst het abonnement worden omgezet alvorens er een iPhone aan de order gekoppeld wordt?
 
Als dat laatste het geval is, dan moet ik dus wachten tot het einde van mijn huidige contract??
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik weet niet of dat wel klopt. Ik heb op 2 Oktober s'avonds een verlenging gedaan bij F&F en (zonder korting) een duurder Abbo gekozen. Met korting ben ik een paar euro's duurder uit als nu. Maar tot op heden is mijn nieuwe Abbo nog niet ingegaan. Dus als er staat dat als je duurdere abbo kiest het meteen ingaat klopt het volgens mijn niet.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
flieger schreef:[stukje weggeknipt]
Vodafone kan maar geen duidelijkheid geven over de volgorde: is er eerst een iPhone nodig en wordt dan alles omgezet of moet eerst het abonnement worden omgezet alvorens er een iPhone aan de order gekoppeld wordt?

Als dat laatste het geval is, dan moet ik dus wachten tot het einde van mijn huidige contract??
Wanneer je order binnenkomt dan bepalen we of de omzetting meteen plaatsvindt of pas later. Dat heeft verder geen invloed op je bestelling. In sommige gevallen komt het echter voor dat het systeem niet kan bepalen of het meteen of later moet gebeuren. Dit moet dan handmatig geselecteerd worden. Dit duurt natuurlijk wat langer dan automatische verwerking en daarom kan het gebeuren dat het dus ook wat langer duurt voordat je order helemaal verwerkt is. Het is dus niet zo dat het abonnement eerst omgezet moet worden, maar er moet wel eerst een keuze gemaakt worden: of dat het meteen, of dat het later plaatsvindt. Pas als de keuze gemaakt is, gaat de opdracht naar het magazijn.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Sido schreefWanneer je order binnenkomt dan bepalen we of de omzetting meteen plaatsvindt of pas later. Dat heeft verder geen invloed op je bestelling. In sommige gevallen komt het echter voor dat het systeem niet kan bepalen of het meteen of later moet gebeuren. Dit moet dan handmatig geselecteerd worden. Dit duurt natuurlijk wat langer dan automatische verwerking en daarom kan het gebeuren dat het dus ook wat langer duurt voordat je order helemaal verwerkt is. Het is dus niet zo dat het abonnement eerst omgezet moet worden, maar er moet wel eerst een keuze gemaakt worden: of dat het meteen, of dat het later plaatsvindt. Pas als de keuze gemaakt is, gaat de opdracht naar het magazijn.
 
Hartelijk dank voor je antwoord Sido. Kan ik ergens terugvinden of in mijn geval die keuze al gemaakt is?
 
Het kan dus zijn dat ik mijn iPhone geleverd krijg, terwijl ik in My Vodafone nog mijn huidige abonnement zie en tot de einddatum van mijn huidige contract blijf zien?
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij de klantenservice werd mij vertelt dat mijn abbo pas omgezet word naar het nieuwe abonnement wanneer ik mijn iphone zelf ook echt heb. Ik heb 29 september mijn iphone bestelt en er is nog steeds geen wijziging bij my vodafone. Iedere medewerker bij vodafone heeft weer een ander verhaal. 
Eric181

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@sido

Waar hangt de keuze om het abonnement direct om te zetten dan van af? Volgens de regels van VF mag ik verlengen, ik heb mijn abbo telefonisch verlengt op 27 september, dus een een pre-order, en nu ga jij hier vertellen dat er iemand moet gaan bepalen wanneer de verlenging en dus toestelreservering gaat plaatsvinden? Wat dachten jullie van...... DIRECT?
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
mijn abbo was al 3 maanden verlopen en is het dus meteen veranderd, dat is dan ook logischer. Ik denk dat VF ook kijkt naar de einddatum van je abbo. aangezien je de overeenkomst voor 2 jaar aangaat.
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
klinkt vrij logisch ja.
nou maar blijven hopen dat ie komt
Jansen41

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, 
Op maandag 1 oktober heb ik online een iphone 16gb zwart besteld, het ging om een verlening doch wijziging van mijn abonnement.
Op 2 oktober heb ik de welbekende orderbevesteging gekregen via de mail: 
 
Beste klant,
Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen.

(etc.)
 
Desondanks heb ik nog geen wijziging in mijn abonnement kunnen vinden via MyVodafone en heb ik ook nog geen tweede mailtje van jullie mogen ontvangen waar ik mijn bestelling kan na lopen etc.
Op donderdag 4 oktober heb ik het sms'je over de beperkte voorraad van Apple gekregen.
Verder geen informatie meer over enige voortgangen.
 
Mijn vraag: is mijn order echt goed aangekomen en waar blijft mijn email over de abonnementswijziging waar ik ook mijn order kan nalopen?
 
Bij voorbaad dank
RO1

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij mij is alles al omgezet als ik My Vodafone moet geloven. Maar dat was ook pas toen ik de KS had gesproken over de coulance regeling.
 
Maar waar is mijn iPhone nou?
 
@ Stevie
 
Fijn weekend gehad?
 
Kan jij mij iets vertellen over de levertijd van de 32GB uitvoering in het zwart?
 
THANX!
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
ik heb precies het zelfde probleem als Jansen41
alleen gaat het bij mij om een wiite 16GB.
ben ook benieuwd wanneer ik een order nr ontvang..
 
mvg
 
tom
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
RO1 schreef:
Bij mij is alles al omgezet als ik My Vodafone moet geloven. Maar dat was ook pas toen ik de KS had gesproken over de coulance regeling.

Maar waar is mijn iPhone nou?

@ Stevie

Fijn weekend gehad?

Kan jij mij iets vertellen over de levertijd van de 32GB uitvoering in het zwart?

THANX!

Jep fijn weekend gehad, dat is echter pas nu afgelopen haha, daarom dat ik gisteren niet heb gereageerd.
Ik kan op dit moment niets vertellen over levertijden. Het is maandagmorgen, ik heb nog niemand gesproken.
De voorraden die we druppelsgewijs binnenkrijgen worden verdeeld over de backorders dus we zijn ermee bezig om alle orders in te vullen met de voorraad die we hebben. Jullie zullen waarschijnlijk ook wel al gehoord hebben dat Apple moeite heeft met uitleveren, dus dat merken wij ook.
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Puur uit nieuwsgierigheid he Stevie, aan welke aantallen moet ik denken als je zegt "binnendruppelen"... komt er dagelijks nieuwe voorraad? 1 keer per week? En zijn er dat dan 10? Of 200?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic