Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Ikkannietwachte

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bijna....Het begint met een W....Dus het kan inderdaad nog slechter...
Johannesvl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 26-9 telefonisch een verlenging gedaan bij vodafone voor een 64gb zwarte iPhone 5. Ik heb hier tot nu toe alleen 1 bevestigingsmailtje van gekregen, en meerdere keren telefonisch contact.
 
Tijdens dit telefonisch contact kreeg ik 5 keer iets anders te horen:
 
Telefonisch contact 1, dinsdag 2 oktober: Mijn iPhone zou vandaag nog gestuurd worden naar GLS, GLS zou het toestel woensdag of donderdag binnen hebben!
 
Telefonisch contact 2, donderdag 4 oktober nadat GLS zei niet mijn 5000-nummer in hun systeem te hebben: de iPhone kon niet geleverd worden, de voorraad was op! ik moet wachten op de nieuwe levering om mijn toestel te krijgen, dit kan enkele weken duren ik moet de afdeling verkoop spreken om te horen hoelang exact.
 
Telefonisch contact 3, ook op donderdag 4 oktober, nu met de afdeling verkoop voor levertijden. Zij vertellen me dat de voorraad helemaal niet op is, en dat mijn iPhone al op vrijdag 28 september is verzonden!
 
Telefonisch contact 4: vandaag rond 1 uur: ( ik heb vanochtend GLS gebeld, ze hadden mijn 5000 nummer niet) Ik bel vodafone, de medewerker vertelt mij vrolijk dat de iPhone deze week al is verzonden, en dat GLS de telefoon binnen heeft en dat ik de telefoon vandaag kan verwachten! Ik vraag: dus GLS heeft de telefoon al? hij zegt ja. Vervolgens zeg ik, dat is vreemd, ik heb net GLS gebeld en zij vertellen mij dat ze mijn telefoon nog niet hebben. Dan wordt het stil aan de andere kant van de lijn, en zegt hij "ogenblikje ik zoek het even uit" dit duurt 5 minuten, hierna krijg ik te horen dat mijn iPhone onderweg is vanuit een depot in Duitsland (?) en dat ik hem begin volgende week kan verwachten.
 
Telefonisch contact 5: Gelijk na dit gesprek besluit ik nog eens te bellen, ik was gewoon benieuwd naar het waarheidsgehalte wat men mij bij vodafone vertelt. Ik krijg zoals ik hoopte een andere medewerker aan de lijn. Ik vraag hem naar mijn orderstatus, hij zegt dat de order nog niet verzonden is en hij geen idee heeft hoelang het gaat duren. Ik vraag hem of hij niks kan opzoeken over een eventuele verzending. Hij vertelt me nee er is nu niks bekend en ik kan ook niks opzoeken.
 
Weten ze het nou echt niet? Zitten ze te liegen? Is het luiheid dat de een iets wel opzoekt en de ander niet? Ik vind dit in ieder geval een waardeloze klantenservice, iedereen vertelt mij iets anders waardoor ik totaal niet weet waar ik aan toe ben.
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Join the club, ze zeggen allemaal wat anders, ik heb de hoop allang opgegeven, bestel je vorige donderdag een iPhone 5, en ze beginnen donderdag een keer met het nummberbehoud en dan blijkt ook nog dat er helemaal geen telefoon voor je wordt vastgehouden, terwijl dit wel meerdere keren is beloofd, tel daarbij op dat Vodafone 70 euro meer vraagd voor het toestel in vergelijking met de Apple prijzen, en je voelt je best wel genaaid. Voor mij is het in ieder duidelijk dat ik na dit fiasco nooit meer gebruik ga maken van Vodafone. Het excuus dat ze ook gebruiken: "Ja meneer het is heel druk". Wat hebben wij daar mee te maken? Jullie weten al tijden dat de iPhone 5 eraan zat te komen dus speel daar dan op in en zorg dat je alles goed voor elkaar hebt. En die Stevie doet haar best, maar het is eigenlijk al belachelijk dat iedereen achter zijn eigen updates aan moet. 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Bartj78, zeker krijg ik de goede info. Deze toestellen zijn toegewezen aan orders dus nieuwe orders kunnen deze toeatellen niet claimen. Dus de voorraad die we hadden is geclaimd door backorders. Dus hebben geen nieuwe "vrije" voorraad. Update volgt later. Zit nu nog in meeting....
clockw1ze

Liefhebber
  • 76Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit heb ik dus precies hetzelfde , krijg de hele tijd wat anders te horen daar wordt je toch gestoord van!
funk0014

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Haha respect tijdens meeting een forum post plaatsen.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld met witte sneller dan met zwarte.

26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen. Aangezien GLS niet op zaterdag levert, kan het ook goed zijn dat je het toestel maandag pas ontvangt.

Nummerbehoud


Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.

That's it voor dit moment....veel meer info heb ik op dit moment niet. Nu weer m'n meeting in 😉
dammanj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefonisch bij verlenging besteld 27/9.
28/9 bevesting binnen, zonder nummer om de status te kunnen opvragen.
En nu de grote bose stilte. Expres een 32 GB omdat de meeste een 16gb nemen...maar nog steeds nada.
 
Baal behoorlijk! Zeker omdat het voortraject ook al niet heel fraai verliep ;-(
 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Dat is inderdaad schandalig. Ik heb nooit maar dan ook nooit gedacht dat het achter de telefoon bij de Vodafone klantenservice zo'n rotzooi was.. gelukkig is er nog een forum:D
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok bedankt voor de informatie Stevie. Maar als ik het goed begrijp krijgt de 26/09 groep voorrang. Ook al wordt het nummerbehoud twee weken later goedgekeurd?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
matt schreef:
Ok bedankt voor de informatie Stevie. Maar als ik het goed begrijp krijgt de 26/09 groep voorrang. Ook al wordt het nummerbehoud twee weken later goedgekeurd?
Bij nummerbehoud moet eerst je nummerbehoud goedgekeurd zijn voordat je toestel word uitgeleverd..... dus helaas moet je nog even afwachten matt 😞

zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dus als je voor nummerbehoud hebt gekozen wordt je gewoon gedumpt naar achter, lekker is dat, misschien kunnen jullie een meeting houden over jullie klantendienst en verkeerde voorlichting. 
Johannesvl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zelfs een 64gb, je zou zeggen dat moet goed komen. Ook heb ik een ordernummer (5000-nummer), als ik deze op zoek bij orderstatus checken krijg ik echter een melding van order niet gevonden. Verder heb ik nog geen enkel smsje ontvangen, en is mij 5 X telefonisch een ander verhaal vertelt.
 
Het enige wat ik vanuit Vodafone heb gehoord is een mailtje met een (verkeerd) orderbevestigingsnummer.
 
 
Johannesvl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,
 
Ik heb 26-9 telefonisch een verlenging gedaan. Volgens jou informatie krijg ik dus komende week de telefoon, en zit ik niet bij de groep die wacht op een nieuwe levering? Aan de klantenservice heb ik werkelijk niets, zoals je in een eerdere post van mij kunt lezen.
 
Ik hoop dat jij me wat duidelijkheid kan geven!
 
Alvast bedankt
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
@ stevie,
 
Ik heb vandaag nog gebeld met de vodafone service lijn, hier kwam uit dat mijn verlenging goed is doorgekomen en dat er alleen nog een afspraak gemaakt moet worden mbt de levering.
Snap hier niks van, heb nml geen smsje of iets ontvangen over de goedkeuring van mijn verlenging..
Heb 2 okt. besteld lijkt me dus eerder dat ik nog 4 weken moet wachten ipv de 2-4 dagen die ik vandaag via de telefoon te horen kreeg?
Alvast bedankt maar weer;)
 
Tom
 
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas problemen gehad met de overstap. Maar net gebeld en nu staat het dan eindelijk goed in het systeem. Ze gaven daar trouwens aan dat er een iphone voor me klaar lag maar dat neem ik maar met een korrel zout..:P
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
zomer86 schreef:
Dus als je voor nummerbehoud hebt gekozen wordt je gewoon gedumpt naar achter, lekker is dat, misschien kunnen jullie een meeting houden over jullie klantendienst en verkeerde voorlichting.
Zomer86, ik heb het je een aantal keer al proberen uit te leggen. Wij gaan geen toestel opsturen op het moment dat we niet weten of je nummerbehoud is goedgekeurd od niet. Dit krijg je pas als je nummerbehoud is goedgekeurd, want pas dan wordt jouw aanvraag daadwerkelijk een order. Daarom gaat je aanvraag dan ook pas verder door het systeem. Dat was in een winkel ook zo geweest.
fbmg

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Stevie
 
Super dat je wel rustig en duidelijk communiceert. KS is idd een zooitje.
 
Hoe zit het met de melding dat alle bestellingen voor vrijdag 28/09 15:00u in behandeling worden genomen met huidige voorraad.
Ik heb donderdag 27/09 om 19.23u bestelling (verlenging) gedaan en op Vrijdag 28/09 om 15.02u bevestiging mail ontvangen en tevens een sms dat er een grote vraag was etc etc.
 
Zitten de bestellingen van tot 28/09 15:00u nu wel of niet bij de eerste uitleveringen ?
 
Alvast bedankt voor je antwoord en een goed weekend.
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Opsturen gaat hem niet om, maar om het vasthouden van een toestel voor mijn order.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ik ben erg benieuwd wat de status van mijn order op dit moment is. Al jaren klant en een abonnement verlengen zou zo gepiept moeten zijn...
 
Is er tijdens al die meetings ook al gesproken over compensatie? Bijvoorbeeld automatisch 10GB mét de korting van voor 1 oktober i.p.v. er zelf straks wéér achteraan moeten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic