Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
ype

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
donderdag besteld voor 15.00 uur  en vrijdag de standaard bevestiging. Maandag een sms dat er weinig voorraad was en verder..... stilte. De Ks gebeld en die vertelden me dat het of het einde of de week erna wordt. Het blijft vaag dus......Hoop dat Stevie vandaag meer nieuws heeft
 
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Stevie schreef:
Bartj78 schreef:
"We hebben momenteel geen voorraad, tenzij deze gisteren laat nog is binnengekomen. De toestellen zijn slecht leverbaar. Ik betwijfel ook echt of bovenstaand bericht ook uit zal komen zoals dit geplaatst is. Jullie case is naar voren gelicht, daar probeer ik zo veel mogelijk druk op te zetten, zodat jullie het toestel zo snel mogelijk ontvangen!
Gr.

Stevie

Community Manager"

Dus wij staan nu boven aan de lijst voor de nieuwe levering neem ik aan?
Hoe moet je trouwens quoten in dit forum? Kan het nergens vinden...

Quoten doe je door op beantwoorden te klikken onder het bericht dat je wilt quoten. Vervolgens opent zich een nieuw venster. Boven de textbox in dit nieuwe venster zie je aanhalen staan, hier klik je op en dan heb je het bericht gequote.
 
Dit bericht zie je dan ook in de textbox staan. Hieronder kun je dan jouw antwoord typen.
 
Update over levering volgt dadelijk
 
Aha! Het werkt, thx!
Wat een mooie term, 'Aanhalen' 🙂
matt

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg ik net te horen via de mail dat mijn nummerbehoud is vertraagd omdat ze de verkeerde provider hebben. Wat een mutsen daar.

Ik heb veel geduld en vind het echt niet erg om te wachten. Maar ik kan niet begrijpen dat er bij zo'n organisatie zoveel fout kan gaan.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
ype schreef:
donderdag besteld voor 15.00 uur  en vrijdag de standaard bevestiging. Maandag een sms dat er weinig voorraad was en verder..... stilte. De Ks gebeld en die vertelden me dat het of het einde of de week erna wordt. Het blijft vaag dus......Hoop dat Stevie vandaag meer nieuws heeft
 
Betreft het een verlenging of overstap? Ik zit in exact dezelfde situatie (met verlenging). Tegen mij is gezegd 3 à 4 weken...
 
 
Ik heb eerder van een medewerker gehoord dat er bij verlenging NA het omzetten van het abonnement een iPhone bij de order wordt gezocht. Gistermiddag echter vernomen dat alle contractverlengingen in de wacht gezet zijn tot er weer nieuwe voorraad komt.
 
Wat is nu de volgorde??
 
Mijn abonnement is nog steeds niet omgezet. Ruim een week! Terwijl ik lees dat dit zo gepiept zou moeten zijn.

Er zouden zo'n 5.000 contractverlengingen zijn met iPhone en daardoor kan het nog wel 3 à 4 weken kunnen gaan duren, aldus de medewerker van de klantenservice. :@
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ikkannietwachte schreef:
*knip*
Voor iedereen die 'em al heeft: veel plezier ermee. Ik wacht nog even af en zoals m'n pa altijd zegt: "Het bezit van de zaak is het eind van het vermaak.....". Dus ik geniet nog maar ff van het vooruitzicht.
Dat laatste hoop ik toch niet! Ik heb al weer een tijdje geleden ook wel ff moeten wachten op mijn Galaxy S2 (ja ik weet, samsung aanhalen in het iPhone forum is net godslastering in de kerk :p)

Maar in mijn geval was bezit van de zaak pas het begin van het vermaak 😄

Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
haha, ben het helemaal met je een matt.
Klantenservice heb je echt niks aan, heb net nog gebeld, ze kijken niet waarom ik nog geen order nr of sms ontvangen heb maar geven wel antwoord met; De iPhone 5 kunt u verwachten binnen 2-4 weken, dit komt door beperkte voorraad.
Een iets uitgebreider antwoord mag best hoor, maarja.:8
Mofla

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gister contact gehad met de klantenservice omdat ik mijn abbonement wou omzetten naar de 10 GB variant.
Dit kon helaas niet omdat mijn iphone die avond aangeboden zou worden aan de koerier en ik hem vandaag of na het weekend kan verwachten
 
Voor de duidelijkheid:
Besteld op 26/9
Geen enkele SMS of wat dan ook gehad voor de aflevering of een afspraak.
 
Er is dus nog hoop!
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb precies hetzelfde, en iedereen werkt ook langs elkaar, Stevie zegt hier wat, en de klantendienst komt met een heel ander verhaal. Ik heb de hoop al opgegeven, één keer Vodafone, daarna nooit weer. Kijk bijvoorbeeld naar je order dan zie je dat Vodafone van een prijs van 729 euro uit gaat, terwijl het toestel bij Apple vorige week "slechts 659 euro was, pakken ze gewoon even 70 euro op. 
Johannesvl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verwacht er niet te veel van, dit is mij namelijk dinsdag ook verteld. En donderdag is zelfs verteld dat de telefoon afgelopen vrijdag al verzonden was.
Mofla

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hmmm sta ik net buiten een sigaretje te roken gaat de bel!!! Zie ik een grote bus staan en de pakketbezorger kijkt naar binnen!!
Yes daar is ie! maak de deur open blijken het de kaarjtes voor het pink concert te zijn!
 
Balen!!
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Je zou bijna denken dat ze nog nooit een iPhone eerder hebben verkocht. 
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
TIP: bel een aantal keer de klantenservice 08000560.
Ik heb de eerste keer een vrouw aan de telefoon gekregen die alleen zei dat het 2-4 weken duurd (puur laksheid mbt het opzoeken van mijn order-status)
 
Nu heb ik nog geen minuut geleden opnieuw gebeld waarbij ik een andere vrouw aan de telefoon kreeg, zei vertelde mij dat de verlenging goed is doorgekomen en dat ik elk moment door de koerier gebeld kan worden voor een aflever afspraak. Toch nog even gevraagd of het echt geen 2-4 weken meer duurt. Hierop kreeg ik het antwoord; nee dit zal  slechts 2-4 dagen zijn. 
 
Bel dus gewoon een aantal keer totdat je een niet gestressde vodafone medewerker aan de lijn krijgt die WEL de moeite neemt het een en ander met je door te nemen en je status te vertellen/verklaren!
 
Succes allemaal.
Ikkannietwachte

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tomvantreeck schreef:
TIP: bel een aantal keer de klantenservice 08000560.
Ik heb de eerste keer een vrouw aan de telefoon gekregen die alleen zei dat het 2-4 weken duurd (puur laksheid mbt het opzoeken van mijn order-status)
 
Nu heb ik nog geen minuut geleden opnieuw gebeld waarbij ik een andere vrouw aan de telefoon kreeg, zei vertelde mij dat de verlenging goed is doorgekomen en dat ik elk moment door de koerier gebeld kan worden voor een aflever afspraak. Toch nog even gevraagd of het echt geen 2-4 weken meer duurt. Hierop kreeg ik het antwoord; nee dit zal  slechts 2-4 dagen zijn. 
 
Bel dus gewoon een aantal keer totdat je een niet gestressde vodafone medewerker aan de lijn krijgt die WEL de moeite neemt het een en ander met je door te nemen en je status te vertellen/verklaren!
 
Succes allemaal.


Tom,
wanneer heb je besteld en welke iPhone? Just curious.....
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee,
 
Ik heb afgelopen Dinsdag besteld.
Betreft een iPhone White 16GB.
 
 
Limbo

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes
Kijk, ÉCHT alle respect voor iemand als Stevie, die er blijkbaar toch alles aan doet een en ander op de rit te houden, maar Vodafone is gewoon een organisatorische ramp... Ik woon zelf in Maastricht en ken veel mensen uit mijn directe omgeving in diverse functies bij Vodafone die echt heel erg kwalitatief en klantvriendelijk hun best doen, maar ze geven het zelf ook toe... Afdelingen zijn totaal niet op elkaar afgestemd. iPhoneclub en bedrijven als Phonehouse hebben gewoon eerder informatie over zaken dan eigen helpdesk- en customer experience medewerkers. 2 jaar geleden met het bestellen van de iPhone 4 liep ik tegen PRECIES dezelfde dingen aan als nu, je zou bijna zeggen: een herhaling van de geschiedenis; leer er iets van. Het grootste gemis is gewoon het gebrek aan gerichte informatie. KS: "Heeft u geen informatie-SMS ontvangen? Oh dan is die er zeker niet doorheen gekomen..." WTF??? Een telecomprovider die problemen heeft met SMS versturen? Tuurlijk is er dan iets anders aan de hand, maar een "domme" on-the-fly-verzonnen uitvlucht van een KS-medewerker irriteert 10x meer dan een schuldbekentenis. Dus, Stevie, alle respect voor jou! Ga zo door... Helaas ben jij het onschuldige slachtoffer die oplossingen moet aandragen voor het trage functioneren van de grote logge machine die Vodafone heet. En hoezeer ik me wederom zit te verbijten vanwege de organisatorische iPhoneramp die Vodafone creert, heb ik respect voor de medewerkers die zich inzetten nog een beetje orde in de chaos te krijgen. Dinsdag 2-10 via F&F besteld, en hopend dat ie voor 2-11 binnen is Man Knipoog
 
Ik moest het even kwijt Man Erg vrolijk
Ikkannietwachte

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tomvantreeck schreef:
Hee,
 
Ik heb afgelopen Dinsdag besteld.
Betreft een iPhone White 16GB.
 
 
😞 Wist eigenlijk dat ik 't niet had moeten vragen....Dus als KS de juiste informatie heeft verstrekt heb je binnen een week na bestellen je apparaat binnen...lucky you..
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee, dat is natuurlijk ook nog maar afwachten. Snap heel goed dat dat frustrerend is. Maar ook dit heeft te maken met de witte versie heb ik gehoord. Deze wordt veel en veel minder besteld. Succes ermee...
ype

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
betreft een verlening
mavericksys

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
27-09 besteld via de telefoon,
Vrijdag een mail gekregen.
 Dan denk je oke dat is goed.
 
Maandag een SMS " Beste klant, je iPhone 5 is binnen! Je kunt de levering omstreeks woensdag verwachten. Met vriendelijke groet Vodafone"
 
Woensdag niets 😞
Donderdag niets 😞 Toch maar eens bellen. KS die afdeling is dicht om 18:00 (ben goed door KS geholpen)
 
Vrijdag weer bellen, iPhone is niet binnen kan nog wel even duren :@
?
 
JorisvanKuijk

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement verlengd (29/09), maar hij is nog steeds niet omgezet naar het nieuwe abonnement. Heb daar dus net de KS over gebeld en mij werd verteld dat deze pas word omgezet wanneer je het toestel binnen krijgt, en dat het bij mij nog maximaal 2 weken zou duren voor dit het geval is.
Las hier in het forum dat die contractomzetting zo gebeurd zou moeten zijn, kan dit kloppen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic