Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Tomvantreeck schreef:
hee Stevie,
 
Zo bedoelde ik het niet hoor, haha.
Je doet het hardstikke goed, ik doe het je niet na.;)
Het viel me gewoon op dat alleen jij reageerd op posts dus dacht is er nou echt maar een iemand die met dit forum bezig is:O
 
Bedankt voor de reacties;)
Ik wacht rustig af tot volgende week en hou ondertussen dit forum in de gaten.
 
Jongens jongens, jullie mogen Stevie best wat harder aanpakken hoor!!! 
Ik troost haar achteraf wel weer....:D:D:D
Elize

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Iphone 5 binnengekregen maar de camera werkt niet goed, De lens sluit soms niet en in het beeld zijn paarse strepen te zien. Zoals een storing zeg maar. Nu heb ik gebeld met de klantenservice en het enige wat ik kan doen is opsturen? Ik vind dit schandalig, ik heb recht op een nieuw toestel. Maar goed ik heb 7 dagen bedenktijd en heb dus nu mijn contract bij vodafone stopgezet. Bij deze ben ik geen klant meer bij jullie. Had het graag anders gezien. 
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Elize schreef:
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Iphone 5 binnengekregen maar de camera werkt niet goed, De lens sluit soms niet en in het beeld zijn paarse strepen te zien. Zoals een storing zeg maar. Nu heb ik gebeld met de klantenservice en het enige wat ik kan doen is opsturen? Ik vind dit schandalig, ik heb recht op een nieuw toestel. Maar goed ik heb 7 dagen bedenktijd en heb dus nu mijn contract bij vodafone stopgezet. Bij deze ben ik geen klant meer bij jullie. Had het graag anders gezien. 
Hi Elize,
 
Wat vervelend dat je problemen hebt met de cameralens.
Betreffende de paarse strepen, lees bijgaande link eens.
 
http://www.iphoneclub.nl/209546/apple-paarse-waas-in-iphone-5-fotos-is-normaal/
 
Succes
Elize

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor uw antwoord, maar dat probleem is bij mij bekend. Dit heb ik ook bij mijn spiegelreflex. Maar het zijn echt strepen zoals een storing zeg maar. Soms blijft de lens ook dicht.. zo'n duur toestel en dan werkt nog geen eens alles goed, en de service bij vodafone..? Nou ik vind het belachelijk.
Daantje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Smsje gehad dat ik mn Iphone Donderdag zou krijgen, niet dus! Kan ik hem morgen nog misschien verwachten of word het TOCH pas weer volgende week??
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Elize schreef:
Bedankt voor uw antwoord, maar dat probleem is bij mij bekend. Dit heb ik ook bij mijn spiegelreflex. Maar het zijn echt strepen zoals een storing zeg maar. Soms blijft de lens ook dicht.. zo'n duur toestel en dan werkt nog geen eens alles goed, en de service bij vodafone..? Nou ik vind het belachelijk.
 
Nou, indd onwijs balen zeg.
 
Succes met de afhandeling.
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
hahaha goed dan, stevie beetje doorwerken hé! wat een slap gelul allemaal:D:D
tolliver1967

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,
 
Mijn reactie was vanochtend puur frustratie, was niet de bedoeling persoonlijk te worden.
 
Ik heb woensdag besteld, orderbevesting op 26ste in de aavond terug ontvangen. Het was een verenging met een Iphone5, 16GB zwart.
 
Ik begrijp jullie allemaal jullie best doen, maar onduidelijkheid is soms een beetje frustratie!
 
Groet
Mark
Georgez1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie, 
 
bedankt voor alle goede info. Ik bewonder je geduld en beleefdheid. 
 
Ik heb donderdag 27 september rond 22.00 uur, middels verlenging, online een zwarte iPhone 16G besteld. Zaterdag 29 pas een bevestigingsmail ontvangen en maandag 01 oktober een sms over de beperkte voorraad. Tot op heden is het nu verder stil. 
 
Met wat voor levertijd moet ik nu rekening houden? Het was immers voor vrijdag 28 september 15.00 uur.
 
zie je reactie graag tegemoet. 
 
Mvgr. George 
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Stevie (of iemand anders die het weet) ik heb van Vodafone naast mijn ordernummer ook een 5000 nummer gekregen, wat is dat voor nummer eigenlijk? 
maxi10ie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,
ik wacht al vetlang, en afgelopen maandag kreeg ik een sms dat ik hem woensdag kon verwachten, maar heb hem nog steeds niet.
heb vorige week vrijdag een iphone5 wit besteld.
wat moet ik hier nu mee?
 
ps sorry dat dit een antwoord is maar zie echt niet hoe ik anders wat moet plaatsen
maxi10ie

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een iphone 5 wit 16GB *
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Stevie, 
 
Ik lees net dit op Tweakers: 
 
 Geplaatst op woensdag 03 oktober 2012 17:38
Gisteren iPhone 5 16GB zwart bij Vodafone.nl besteld met abonnement... vanmiddag gebeld en morgen afgeleverd door koerier. Helemaal happy dacht dat ik wel even moest wachten nog. Ze zijn dus nog niet uitverkocht.
 
Hoe kan dit nou?!?! Er zijn dus nog wel toestellen op voorraad? Of was dit 1 van de laatste?
Als ze echt nog op voorraad zijn kunnen wij ze toch ook krijgen??
Jeroenvanpersie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,
 
Ook bij mij staat nog het oude abbo als ik inlog bij myvodafone.
 
Heb via twitter contact proberen te zoeken maar geen reactie.
Ook heb ik je mijn nummer door gestuurd.
 
Als het na het weekend dus nog niet veranderd is moet ik bellen?
Wat moet ik dan vermelden?
 
Alvast bedankt.
klikos

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jeroenvanpersie schreef:
Stevie,
 
Ook bij mij staat nog het oude abbo als ik inlog bij myvodafone.
 
Heb via twitter contact proberen te zoeken maar geen reactie.
Ook heb ik je mijn nummer door gestuurd.
 
Als het na het weekend dus nog niet veranderd is moet ik bellen?
Wat moet ik dan vermelden?
 
Alvast bedankt.
Als ik jou was zou ik gewoon de klantenservice (nog een keer) bellen. zij kunnen het in een muisklik omzetten.
Wilgard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb afgelopen dinsdag een sms gekregen dat ik donderdag mijn iPhone zou ontvangen. Helaas niet gebeurt....
eazy4me

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook dinsdag sms gekregen dat ik donderdag de tel kon verwachten, helaas niets ontvangen. Stevie kan jij misschien meer duidelijkheid verschaffen? Vind het namelijk nogal wat dat je als bedrijf iets beloofd en het vervolgens niet nakomt.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
TheBroker schreef:
Tomvantreeck schreef:
hee Stevie,

Zo bedoelde ik het niet hoor, haha.
Je doet het hardstikke goed, ik doe het je niet na.;)
Het viel me gewoon op dat alleen jij reageerd op posts dus dacht is er nou echt maar een iemand die met dit forum bezig is:O

Bedankt voor de reacties;)
Ik wacht rustig af tot volgende week en hou ondertussen dit forum in de gaten.

Jongens jongens, jullie mogen Stevie best wat harder aanpakken hoor!!!
Ik troost haar achteraf wel weer....:D:D:D
Hahaha goeiemorgen allemaal!
Ik ben maar weer eens in de posts gedoken vandaag, en moet hartelijk lachen om de eerste paar die ik lees, zoals bovenstaande haha. Dus dankje voor een lachend begin van de dag, en nu weer op naar een dag iPhone 5!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Elize schreef:
Ik heb afgelopen dinsdag mijn Iphone 5 binnengekregen maar de camera werkt niet goed, De lens sluit soms niet en in het beeld zijn paarse strepen te zien. Zoals een storing zeg maar. Nu heb ik gebeld met de klantenservice en het enige wat ik kan doen is opsturen? Ik vind dit schandalig, ik heb recht op een nieuw toestel. Maar goed ik heb 7 dagen bedenktijd en heb dus nu mijn contract bij vodafone stopgezet. Bij deze ben ik geen klant meer bij jullie. Had het graag anders gezien.
Heb je niet eens geprobeerd het toestel te resetten/herstellen via iTunes bijvoorbeeld?
Of was even in een winkel langsgegaan, daar kunnen ze vaak meer omdat ze het toestel kunnen zien en wat dingen kunnen proberen dan via de klantenservice.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Je bent er vroeg bij Stevie, ik wacht stiekem nog op een wonder dat er ineens ee. Gls bezorger voor de deur staat.. Maar het zal wel niet...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic