Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Carlo

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aansluitend op mijn bericht van gisteren weer contact met vodafone via Chat gehad. Na een hardebevestiging gisteren, vandaag weer, maar wel anders dan gisteren. Ik vertrouw ze niet meer, zie onderstaande Chat:
 
Carlo van der Weg: Hi Debby
Debby: Hoi Carlo, waarmee kan ik je helpen?
Carlo van der Weg: Zou je een orderstatus voor mij na kunnen kijken?
Debby: heb je voor mij een gsmnummer, postcode en huisnummer? Of een ordernummer?
Carlo van der Weg: Mijn ordernummer is *********
Debby: ik ga het even nakijken een moment aub
Debby: bedankt voor het wachten.
Debby: deze order is correct doorgekomen en de iPhone 5 is vandaag naar onze koerier gestuurd.
Carlo van der Weg: ok
Debby: Deze zal de iPhone morgen ontvangen en dan een levering naar jou toe inzetten
Debby: de verwachting is dat deze overmorgen bij jou afgeleverd zal worden.
Carlo van der Weg: gisteren hoorde ik dit van jou collega Lara:
Carlo van der Weg: Lara: Bedankt voor het wachten Carlo. Ik zie dat je bestelling vandaag naar de koerier gaat en morgen geleverd wordt. Indien je niet thuis bent ontvang je een " niet thuis bericht" waarmee je een nieuwe afleverafspraak kunt maken.
Debby: Ik vrees dat mijn collega Lara dan een fout heeft gemaakt 😞 de afspraak voor naar de koerier te gaan is pas vandaag ingezet.
Debby: De koerier ontvangt dit dan morgen (gaat vannacht in de vrachtwagens naar de depots toe) en morgen zal de koerier inplannen wanneer het bij de klanten geleverd wordt. Ik vind het jammer dat je foutieve informatie hebt ontvangen
Carlo van der Weg: OK, overmorgen afleveren gaat denk ik niet, GLS levert niet op zaterdag toch?
Debby: Dat hangt af van welk depot het is, helaas kan ik niet zien welk depot wel op zaterdagen levert. Het kan zijn dat zij morgen meteen doorlaten in de koeriersbussen en morgen al langskomen maar het kan ook zaterdag zijn.. Als zij zaterdags niet leveren zal het maandag worden. Mijn excuses voor het extra ongemak. Kan ik eventueel nog iets anders voor je betekenen?
Carlo van der Weg: Nee, dank je. In ieder geval bedankt voor de info. Ik hoop dat deze info nu wel definitief is.
Bock

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Stevie en de rest.
 
Ook hier op het eiland is de iPhone 5 aangekomen. Ter info voor iedereen: woensdagmorgen besteld telefonisch een iPhone 5 16 zwart met abbonnements verlenging. Geen orderbevestiging gehad, wel twee SMS één over de beperkte voorraad op 1 okt. En één over de levering omstreeks donderdag op 2 okt. Nanosim er netjes bij, die nu gaan activeren! Oh en btw het is het wachten waard!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bartj78 schreef:
Stevie,

Bedankt voor de update.
Ondertussen zag ik alweer wat berichten voorbij komen van 27-9 en later bestellers, die wel sms-jes krijgen en de iphone wel voor het weekend krijgen.
Is al duidelijk waarom zij wel gewoon geleverd krijgen?

En gaan we nu wel een SMSje krijgen?
Dat met die SMSjes kan ik verklaren....
Omdat jullie order op afgesloten stond in het systeem, omdat je order verwerkt was en klaar voor levering, heb je geen berichten of smsen meer gekregen.
Waarom heb je het toestel niet? Hoogstwaarschijnlijk omdat je status van "order verwerkt en klaar voor levering" niet is doorgezet naar het volgende systeem om de levering daadwerkelijk uit te voeren. Dat is wat ik vermoed, maar dit kan ik niet bevestigen.
Het was de eerste dag....


Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Welke woensdagmorgen besteld? Niet gisteren neem ik aan? 😉
Jyco

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanmiddag de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat mijn order inmiddels is verwerkt en zodra er voorraad is mijn toestel gelijk wordt opgestuurd! Hoogstwaarschijnlijk zou dat begin volgende week zijn! Wat het verhaal van Stevie ondersteunt!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
eazy4me schreef:
Stevie,

De sms beloftes dat omstreeks donderdag uitgeleverd word geldt nog wel? Of moeten wij ook tot volgende week wachten?

Als je een sms hebt gekregen, dan zou ik dit eens even afwachten.
Wederom, de informatie die ik geef is algemeen....niet op ieder individu te betrekken.
Laat even weten of het gelukt is en je het toestel hebt gekregen...

zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
@Stevie
 
Kun je ook nog een keer terugkomen op mijn vraag, ik heb namelijk vanmiddag met de klantendienst gebeld nadat ik het volgende bericht heb ontvangen. Volgens jou betekent dit niet dat er een toestel klaar ligt om verstuurd te worden wanneer het nummerbehoud is goedgekeurd, maar volgens de klantendienst is dit wel het geval. 
 
Je hebt op 2012-09-27 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer:  
Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bock schreef:
@Stevie en de rest.

Ook hier op het eiland is de iPhone 5 aangekomen. Ter info voor iedereen: woensdagmorgen besteld telefonisch een iPhone 5 16 zwart met abbonnements verlenging. Geen orderbevestiging gehad, wel twee SMS één over de beperkte voorraad op 1 okt. En één over de levering omstreeks donderdag op 2 okt. Nanosim er netjes bij, die nu gaan activeren! Oh en btw het is het wachten waard!
Super dat je hem hebt!!!!

Laat even weten of andere topics hoe die bevalt enzo, wat je opvalt, wat je ervan vind, wat is nieuw etc.
Lijkt me leuk om te horen als niet-Apple/iPhone gebruiker, dan weet ik wat ik mis he 😉
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bartj78 schreef:
Welke woensdagmorgen besteld? Niet gisteren neem ik aan? 😉
Haha dat hoop ik toch ook niet, anders kan ik mijn biezen pakken en gaan, en met mij nog anderen, want dan klopt er echt iets helemaal niet meer 😉
Budgy30

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed werk Stevie,
 
Dan gaan we nu weer verder met wachten, want dat heb ik zolangzamerhand wel aardig onder de knie.
 
Hulde
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Stevie schreef:
Bock schreef:
@Stevie en de rest.
 
Ook hier op het eiland is de iPhone 5 aangekomen. Ter info voor iedereen: woensdagmorgen besteld telefonisch een iPhone 5 16 zwart met abbonnements verlenging. Geen orderbevestiging gehad, wel twee SMS één over de beperkte voorraad op 1 okt. En één over de levering omstreeks donderdag op 2 okt. Nanosim er netjes bij, die nu gaan activeren! Oh en btw het is het wachten waard!
Super dat je hem hebt!!!!
 
Laat even weten of andere topics hoe die bevalt enzo, wat je opvalt, wat je ervan vind, wat is nieuw etc.
Lijkt me leuk om te horen als niet-Apple/iPhone gebruiker, dan weet ik wat ik mis he 😉
Wat jij mist is een avondje rust....;)
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
zomer86 schreef:
@Stevie

Kun je ook nog een keer terugkomen op mijn vraag, ik heb namelijk vanmiddag met de klantendienst gebeld nadat ik het volgende bericht heb ontvangen. Volgens jou betekent dit niet dat er een toestel klaar ligt om verstuurd te worden wanneer het nummerbehoud is goedgekeurd, maar volgens de klantendienst is dit wel het geval.

Je hebt op 2012-09-27 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer:
Omdat je gebruik maakt van nummerbehoud duurt de verwerking iets langer. Hou rekening met een levertijd van 4-10 werkdagen.

We houden je per sms en/of e-mail op de hoogte van de voortgang van de nummerportering. Zodra de nummerbehoudaanvraag is geaccepteerd door je huidige provider, neemt onze koerier telefonisch contact met je op voor het maken van een leverafspraak.
Op het moment dat jouw nummerbehoud wordt goedgekeurd door je vorige provider, wordt jouw order pas definitief bij Vodafone. Dat betekent dat deze dan ook pas doorgezet wordt voor levering. Dus op dat moment kijken wij naar de voorraad die we dan hebben en sturen jouw een toestel op. Er ligt nu nergens hier op een kantoor met jouw naam op helaas....wacht het dus nog even af en kijk wat de status is zodra jouw nummerbehoud is goedgekeurd.
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Jyco, 
 
Ben ik benieuw wanneer je het toestel geleverd krijgt 😄
 
Grtz
NickyZ

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie,
 
Bedankt voor de info en je inzet, jammer dat we de telefoon niet meer voor het weekend krijgen maar daar kan ik wel mee leven. Nu is er tenmisnte duidelijkheid.
 
Wat ik me dan wel nog afvraag, krijgen we nu dan wel een sms wanneer we de tel precies kunnen verwachten of staan onze orders nog steeds op gesloten?
utrecht035

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Stevie,
Heb sinds mijn bestelling dit staan bij me orderstatus
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
is het allemaal goed gegaan?????????????//
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Bock, 
 
Hoe bevalt het nieuwe toestel, laat me eens weten hoe de iPhone 5 bevalt en of het echt het wachten waard is 🙂
 
Grtz
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Stevie schreef:
 
Ik snap dat jullie hem nog graag voor het weekend hadden willen hebben, maar we hebben vandaag geen voorraad mogen ontvangen, dus ben bang dat dit niet meer gaat lukken.
Wat er nou precies fout is gegaan met jullie orders, geen idee, daar ben ik nog steeds niet achter. Enige wat ik nu dus weet is dat jullie hoogstwaarschijnlijk begin volgende week je toestel krijgen, dat de orders verwerkt zijn en klaar zijn voor uitlevering zodra we nieuwe voorraad hebben.
 
Helpt dit enigzins? Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om informatie te krijgen waarmee ik jullie wat meer duidelijkheid kan verschaffen.
 
Dank je voor het uitzoeken!
We wachten geduldig volgende week af.
Pier076

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
utrecht035 schreef:
Stevie,
Heb sinds mijn bestelling dit staan bij me orderstatus
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
is het allemaal goed gegaan?????????????//
Wanneer heb je besteld?
zomer86

Gedreven Meedenker
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Oke nou ik snap er helemaal niks meer van, ik zie het allemaal wel, want die man aan de lijn zei dat wanneer er staat dat er direct na goedkeuring contact met je wordt opgenomen er een toestel gereserveerd is. Iets wat dus nu blijkt niet het geval is. Ik vind het ook raar dat een aantal mensen hier met F&F en nummerbehoud die later dan mij hebben besteld wel hun telefoon in handen hebben. 
 
Je besteld op 27 oktober 
Op 28 oktober bel je erachteraan wordt je beloofd dat het niet uitmaakt voor de wachtlijst of je nummerbehoud hebt. 
Je hoord een week helemaal niks, en dan moet je nog doodleuk 4-10 dagen wachten op nummerbehoud, en dan gaat Vodafone nog even kijken of er nog wat voor mij op voorraad is. :@
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
TheBroker schreef:
Stevie schreef:
Bock schreef:
@Stevie en de rest.

Ook hier op het eiland is de iPhone 5 aangekomen. Ter info voor iedereen: woensdagmorgen besteld telefonisch een iPhone 5 16 zwart met abbonnements verlenging. Geen orderbevestiging gehad, wel twee SMS één over de beperkte voorraad op 1 okt. En één over de levering omstreeks donderdag op 2 okt. Nanosim er netjes bij, die nu gaan activeren! Oh en btw het is het wachten waard!
Super dat je hem hebt!!!!

Laat even weten of andere topics hoe die bevalt enzo, wat je opvalt, wat je ervan vind, wat is nieuw etc.
Lijkt me leuk om te horen als niet-Apple/iPhone gebruiker, dan weet ik wat ik mis he 😉
Wat jij mist is een avondje rust....;)
Hahahaha merk je het aan me?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic