Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
myiphone5

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij precies het zelfde.
 
Woensdag in de middag 14:30uur besteld via online bestelling. Verlenging 2 jaar met Iphone5 16gb zwart.
Donderdag 2 mails gehad van VF met 1 een orderbevestiging met ordernummer en 1 dat mijn abo omgezet is.
Vrijdag nog een orderbevestiging. Met het verhaal dat ze me via sms op de hoogte gaan houden betreffende de levering van de komende toestellen.
 
Maandag niks vernomen, waardoor ik zelf naar de KS heb gebeld. Hier melden ze me dat ik zeker deze week bericht zal krijgen over de levering.
 
Vandaag maar weer gebeld met de KS en nu is het 3 weken wachten tot er weer toestellen aan komen. tsss!
 
Dit bedrijf doet echt alles fout bij mij. Voor het weekend wordt gewoon me BB netwerk eraf gegooid. Geen ping geen internet meer. Ik weer bellen, waardoor dit weer is hersteld naar mijn oude abo. Hierdoor was ik wel mijn resterend tegoed kwijt a 18euro. En me abo is nu op de einddatum gezet op 2014.
 
Nu ben ik wel zo wijs geworden via dit forum om te bedenken dat ik er niet meer bij zit deze week. Rond 15uur vandaag is er weer een sms ronde uit gegaan van VF net als gisteren. Mensen die vandaag bericht hebben gehad, krijgen de telefoon vrijdag.
Bij mij dus geen bericht vandaag. Dus niet volgens afspraak deze week de telefoon.
 
Wij denken er aan te gaan stoppen met dit bedrijf na meer dan 10 jaar klant te zijn geweest. Elke keer is het valse beloftes maken en niet waar maken. Het gaat mij niet om de levertijd en dat ik moet wachten, maar om het feit dat ze zo met mensen omgaan. Nou maar hopen dat ik van die  einddatum afkan in me nieuwe contract.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
fstegeman

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een laatste gesprek met VF kreeg ik zojuist de bevestiging dat het toestel vandaag is verstuurd.
Er staat niet bij wanneer ik het kan ontvangen maar ik heb nu wel meer info.

Het kan dus wel, gewoon even bellen en daar je klacht neerleggen!
Youri

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Twee dagen geleden mijn contract verlengt alleen nog steeds geen bevestiging brief ontvangen van Vodafone. Maar zou wel graag willen weten / even doornemen wat ik telefonisch heb afgesloten ivm vragen.
Wie o wie weet hoe of wat?

Mvg
myiphone5

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Youri....Even bellen of chatten met de Klantenservice!
Youri

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al gedaan en zeggen ze we zullen je een nieuwe opsturen, maar ook deze nog niet gehad!
Bedankt voor de reactie
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Hoi Stevie,
 
In aanvulling op een heleboel posters voor mij heb ik een verzoek aan je. Mij bekruipt namelijk het gevoel dat de mensen die vorige week woensdag, naar aanleiding van de email die verstuurd is dat de iPhone 5 te bestellen was (dat heb ik althans gedaan en ik vermoed dat er zo meerderen zijn), ook meteen over zijn gegaan tot online bestelling nu achter het net vissen. Er zijn namelijk wel heel veel berichten te lezen dat die groep nog steeds niets gehoord heeft. Bij mij helaas niet anders. Ik heb naar aanleiding van mijn bestelling op de 26e op vrijdag de 28e mijn orderbevestiging met ordernummer gekregen en sindsdien staat de status van mijn bestelling op "order is verified and fulfillment is in progress", met timestamp 26-09-2012 18:06:04 zonder verdere wijziging sindsdien. Dit is een kreet die hier ook al vaker voorbij is gekomen en als ik dan alles bij elkaar optel lijkt het alsof er bij die groep bestellers wat fout is gegaan, gezien het feit dat er voldoende berichten zijn van mensen die later tot veel later besteld hebben en inmiddels over hun toestel kunnen beschikken.
 
Concreet dus mijn verzoek aan je om een poging te doen te achterhalen of er inderdaad een probleem is met die groep klanten, al is het alleen al om een beetje duidelijkheid te krijgen. Ik denk namelijk dat je daarmee ook een grote groep mensen in ieder geval tijdelijk weer even tevreden stelt.
 
Hopelijk kun je hier iets mee en horen we misschien iets meer!
 
Met vriendelijke groet,
 
Een verder (over het algemeen) tevreden klant gedurende reeds zo'n 15-16 jaar
Budgy30

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit gevoel had ik ook al een beetje ook voor mij geldt dit verhaal..! Goed verwoord Riffraff..lijkt me reëel dat hier eens naar gekeken wordt.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Even een opsomming, zodat ik morgen een aantal concrete vragen kan stellen:


  • Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?

Mis ik dan nog iets?
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Stevie schreef:
Hi allemaal,
 
Even een opsomming, zodat ik morgen een aantal concrete vragen kan stellen:
 

  • Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
 
Mis ik dan nog iets?
 
 
 
Volgens mij zijn dat wel de meest dringende vragen op dit moment inderdaad. 😄 Hulde voor je inzet, Stevie!
 
 
Ik heb zelf twee toestellen besteld op de 27e. De eerste betreft een overstap van T-Mobile en deze zal vrijdag al geleverd worden. De tweede is nog een groot raadsel. De klantenservice gaf vandaag aan dat de verlenging van mijn huidge abonnement op dit moment verwerkt wordt (huidige abonnement omzetten naar nieuwe abonnement) en dat daarna pas meer duidelijk is... :@
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
Inderdaad....Hulde voor Stevie. Ze staat op en gaat naar bed met de iPhone5. Lucky iPhone5...Hahahaha:D
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
TheBroker schreef:
Inderdaad....Hulde voor Stevie. Ze staat op en gaat naar bed met de iPhone5. Lucky iPhone5...Hahahaha:D
 
Vandaag heb ik zelfs gelezen dat ze zelf een Samsung Galaxy S III heeft. En dan nog zo'n inzet voor de iPhone 5... TOP!
 
Maar denk ook aan je eigen tijd en jezelf, Stevie!
 
saskia70

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie schreef:
Hi allemaal,
 
Even een opsomming, zodat ik morgen een aantal concrete vragen kan stellen:
 

  • Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
 
Mis ik dan nog iets?
Nee Stevie dit is precies waar het om draait. Online besteld op de 26e en geen echt idee wanneer de telefoon binnenkomt. Meerdere keren laten controleren maar de order staat er goed in, echter het is wachten op een levering van Apple is de veel gehoorde reactie. Klantenservice zegt de ene keer dit en de andere keer dat. Als ze het niet weten moeten ze eerlijk zijn.
 
Al met al vind ik het heel jammer dat ik online ge "pre-ordered" nu.
Riffraff

Liefhebber
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes
Stevie,
 
Spijker op zijn kop, voor over ik nu gezien heb heeft zo'n beetje iedereen die woensdag online besteld heeft wel een orderbevestiging gehad en is het daarna stil.
 
Bedankt voor je inzet, ik hoor graag van je! (en de rest geloof ik zo te zien ook wel 😄
 
Groet, Riffraff!
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik sluit me er ook bij aan. 
Wat er nog bij komt is dat die groep geen enkele SMS krijgt (ik tenminste niet), zelfs geen SMS waar in staat dat je nog even moet wachten.
Bock

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Stevie
Hulde voor je inzet nu eerst maar een borrel. Hier mijn situatie waar je mss iets mee kan. Woensdag 26e abbo telefonisch verlengt rond 11 uur. Geen orderbevestiging gehad. Wel twee SMS maandag een over de beperkte voorraad vanuit Apple en gister een dat de phone donderdag te verwachten is. Nu weet ik niet of mijn mailadres verkeerd is doorgekomen, maar ik ben al lang klant dus die zouden ze moeten hebben maar die kan ook verkeerd ingevoerd zijn bij de bestelling dat weet ik niet hoe dat gaat. Mss heb je hier iets aan. Zet um op! 
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Stevie, dat klopt precies, ook ik heb de 26e besteld. Heb wel mailtjes gehad maar geen sms'jes gehad. In het andere topic (geen orderbevestiging) staat een link op pagina 9 daarmee kan ik wel de status bekijken. Daar staat hij op :
order is verified and fulfillment is in progress

Ik vind het ook merkwaardig dat mensen die later hebben besteld wel het toestel hebben. Hetzelfde zou zijn als ik als een van de eerste in de rij bij de Apple store had gestaan en dat ze achter in de rij begonnen met verkopen. Dit vind ik dan ook niet kloppen. Bij mij gaat het om een iPhone 5 16gb met contract verlenging. Ik ben al 10 jaar klant naar volle tevredenheid maar vind dit nu wel een beetje merkwaardig gaan (met het uitleveren bedoel ik dan)
sander1976

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb maandag 01-10 mijn contract verlengd met Iphone5 16gb maar tot op heden niets vernomen; geen bevestiging via mail, sms of ook maar iets van informatie.
funk0014

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 27-09 besteld en weet ook nog niks over een levering!
Marvyman

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het lijkt inderdaad om een groep te gaan die woensdag 26 september online, dan wel telefonisch, heeft besteld. Ik behoor ook tot deze groep. Ik heb woensdag rond 15 uur online mijn contract verlengd met een iphone 5 16 g zwart. Ik heb op donderdag 3 bevestigingen ontvangen per email, geen enkele sms. Tot op heden geen gelefoon ontvangen. Zou je (niet voor mij) dit voor deze groep willen nakijken?
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
morgen krijg je daar antwoord op zoals stevie al eerder melden! nog eventjes geduld dus 😉
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic