Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
Bart-venlo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo, deze jongen had vanmiddag alles geannuleerd.
Lekker eens de stad ingegaan en mijn beklag gedaan bij de Vodafone winkel. In 20 sec, dus geen ellelang verhaal.
 
Zij hadden er wel een voor mij. Deze jongen heeft nu dus wel een iphone 5
justremco

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met onbeperkt internet Bart?
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Krijg net een SMS van Vodafone dat er weinig toestellen worden geleverd door apple, ik heb mijn contract de 27e verlengd zou ik nog bij de groep horen die hem deze week vermoedelijk krijgt?
BramK

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie of anderen.
 
Net aan de telefoon gehangen met de klantenservice die mij vertelde dat de iphones op dit moment op zijn.
Heb de telefoon donderdag ochtend (27e) besteld en er is mij toen vertelt dat ik deze vrijdag/zaterdag binnen zou krijgen. Niet gebeurd dus zoals ik al eerder had aangegeven. ik heb zondag het forum hier gelezen waar jij (stevie) toen vertelde dat de andere die hem toen hebben besteld hem op maandag geleverd zouden krijgen. nogmaals, niet gebeurd dus. even later verschijnt er een post van jou of één van jou collega's dat ze dus maandag/dinsdag geleverd worden.
 
al met al, veel gelul dus maar weinig waarheid. 
 
de dame aan de telefoon, die overigens wel beleefd bleef etc, vertelde mij dat de iphone hoogstens aan het eind van de week zou worden geleverd / begin volgende week. Dit is wat mij betreft geen heel groot probleem maar het gaat mij hier om de manier waarop jullie met klanten om gaan. 
 
Ik ben namelijk al zo'n 4 jaar klant bij jullie, en dat zou toch iets moeten betekenen.
 
Vertel de klant gewoon meteen hoe het er voor staat. hadden jullie mij donderdag verteld dat hij de volgende week aan het eind van die week binnen zou komen, prima. maar vertel mij (of andere) dan niet dat hij in de volgende 2 dagen word geleverd of dus direct na het weekend waar dus blijkbaar niks van klopt.
 
overigens ook belachelijk dat klanten die al meerdere jaren bij jullie zitten hier totaal geen voordeel aan beleven.
BramK

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
(de dame zei "op". weet dus niet of dit betrekking had op alle modellen of alleen diegene die ik besteld heb, 16gb zwart.)
Iphone555

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Het verschil in de commnucatie is natuurlijk anders. als je belt dan wordt er per individu gesproken als je de zwarte 16gb heb besteld ja grote kans dat ze zeggen die zijn op. Maar er worden nog wel degelijk iphones geleverd alleen waarschijnlijk niet meer de zwarte. Een vriend van me heeft een witte besteld en vandaag ontvangen.
 
Ik ben al 14 jaar klant van vodafone. Ik heb de iphone besteld op 26-09. Mij vertelt ook vertelt dat ik waarschijnlijk de iphone eind die week zou ontvangen. Maar je houdt er natuurlijk wel rekening mee dat dit wel eens niet waar zou kunnen zijn. Het liep namelijk storm ik heb 45 min gewacht alvorens ik een medeweker te spreken kreeg. Ik heb de dagen daarop netjes de bevestiging gekregen. Het is nu dus afwachten op wanneer ik de telefoon krijg. Het was natuurlijk top geweest als ik hem al had. maar ik wacht het af.
 
 
Dus stevie ga zo door met je updates niks mis mee. Ondanks dit nog steeds tevreden over vodafone.
Mofla

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste moderators,

Ik heb mijn bestelling woensdag gedaan dan mag ik er toch vanuit gaan dat de telefoon morgen geleverd gaat worden toch? Dan zou ik toch zeker bij de eerste lichting moeten zitten.

Daantje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb mijn Iphone 5 woensdag (26-9) besteld, en ik bel de klantenservice en zij zegt dat ik niet bij de 1ste levering zit en ik hem pas volgende week krijg?? Stevie, mag ik vragen wat dit betekend? Want van hun hoor ik wat anders, en jij zegt ook weer wat anders..
Groet
saskia70

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,
 
Is het ook ergens mogelijk om te zien de hoeveelste je bent op de wachtlijst.
 
Ik heb mijn Iphone woensdagochtend besteld, op vrijdag een bevestiging gekregen via de mail en daarna niets meer. De Klantenservice gaf vorige week aan dat ze van niets wisten. Als je kunt wil ik je wel een PB sturen met mijn klanten nummer hoor zodat je eens kunt kijken.
 
Tja ik heb net als velen dus de zwarte iphone 16 gb gekozen.
 
groet, Saskia
fenvbogert

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij hetzelfde laken en pak. Als er over 2 dagen geen iPhone is ga ik hen annuleren.
e-nova

Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net thuis gekomen, helaas geen briefje van gls in de bus.
Toch maar ff de klantenservice gebeld. Binnen 14 dagen zou het toestel bezorgd worden.
Helaas kon hij geen orderstatus in zijn systeem zien.
 
Tja, het zal wel goed komen, maar ik adviseer toch om voor de volgende grote release te investeren in een goed order management systeem. Het wachten is niet zo erg, maar de onzekerheid destemeer. 
 
Ook is mij het voordeel van pre-orderen niet duidelijk, hiermee hebben jullie verwachtingen geschept die je niet waar kunt maken. In feite is de levertijd veel langer dan ff langs de Vodafone shop gaan, dat noem ik geen pre-orderen.
 
Hopelijk gaat het over 2 jaar bij mijn volgende verlenging soepeler.
 
 
Marvyman

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helemaal mee eens! Ik heb op 26 september verlengd en ook nog niks ontvangen. Zeg gewoon Vodafone hoe het ervoor staat maar houdt ons niet aan het lijntje. Ook geen sms ontvangen met de stand van zaken, zou je wel verwachten. Wachten is geen probleem, doe ik al een jaar maar geef gewoon aan wanneer. 
Het ergste is dat mijn Blackberry abbonement wel al is omgezet naar iphone, waardoor de meeste functies nu niet meer werken. Helaas laat de bijhorende telefoon op zich wachten.
 
Ben al zeker 8 jaar klant!
buubdaman

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zooitje ongeregeld:)
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bart-venlo schreef:
Zo, deze jongen had vanmiddag alles geannuleerd.
Lekker eens de stad ingegaan en mijn beklag gedaan bij de Vodafone winkel. In 20 sec, dus geen ellelang verhaal.

Zij hadden er wel een voor mij. Deze jongen heeft nu dus wel een iphone 5
Blij dat het uiteindelijk is goedgekomen!

Heel veel plezier ermee, en mocht je vragen hebben over het toestel zelf of over iOS 6 dan kun je natuurlijk altijd in één van de topics reageren, je ervaringen met het toestel delen of de software.

Veel plezier met het uitpluizen van je nieuwe iPhone en een fijne avond!
tolliver1967

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat een puinhoop bij Vodafone op dit moment. De een zegt dit en de ander zegt dat. Men zit qua communicatie niet op 1 lijn. En men houdt zich totaal niet aan hun afspraken. Maar ja dat kan natuurlijk ook omdat men toch wel weet dat men wacht. Woensdagmiddag is mijn verlenging in gegaan, daar heb ik een bevestiging van. Klantenservice zou mij vrijdag nog bellen, niet gebeurd. Ikzelf maar gebeld. Maandag zou mijn toestel arriveren. Het is nu 20.36 uur en nog steeds geen Iphone. Ik wil best wel wachten als men eens duidelijkheid zou verschaffen wanneer dat ding komt. Als men nu tegen mij zegt je hebt de telefoon op 18 oktober dan weet je dat, maar nu houden ze de klanten aan hun lijntje. Ben al 4 jaar klant van Vodafone en zo ga je niet met je vaste klanten om. Wat mij betreft een vette koude douche voor de klantenservice van Vodafone!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Ik heb morgenvroeg weer een updatemeeting over de iPhone 5.
Dus dan ga ik jullie vragen weer neerleggen in de hoop weer informatie mee te krijgen voor jullie om de onduidelijkheid weg te nemen.
Ik kan helaas niet allemaal jullie orders apart bekijken, maar ik probeer zo'n concreet mogelijke informatie te krijgen m.b.t. de leveringen.

Ik hoop dat jullie ook enigzins kunnen begrijpen dat het niet zo heel makkelijk is om exact te zeggen wanneer wat geleverd word, vooral niet op het moment dat er amper gecommuniceerd word wat de voorraad zal zijn vanuit de leverancier, die momenteel zelf ook problemen ondervind met het uitleveren van zijn eigen toestellen.

Ik wens jullie voor nu een fijne avond en kom morgen weer bij jullie terug.
edytkka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit had ik ook! Even met vodafone bellen dan activeren ze (natuurlijk kosteloos, wel zo netjes) tijdelijk je bb abonnament weer. Zodat je teminte nog even vooruit kan, zolang het nog mag duren.
Bart-venlo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,
 
Bedankt dat je toch nog blij voor me bent.
Ik blijf erbij dat deze puinhoop ook anders had gekunt, door speciale avond/nachtploegen in te zetten om
orders te boeken en orderbevestigingen te sturen. In de US doen ze het niet anders.
VF had dan een hoop negatieve publiciteit kunnen besparen.
 
Weet je trouwens wel wie er hard covers maakt die ook aan de voorkant een klein opstaand randje hebben ter bescherming?
justremco

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Bart

Ik heb een paar maanden terug een hardcase voor m'n 3GS bij media markt. Die had ook een opstaand randje, misschien kan je daar eens kijken? En mocht het lukken zou je dan hier kunnen reageren? Moet zelf namelijk ook nog 1 halen;)

Gr.
Justremco
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
saskia70 schreef:
Stevie,

Is het ook ergens mogelijk om te zien de hoeveelste je bent op de wachtlijst.

Ik heb mijn Iphone woensdagochtend besteld, op vrijdag een bevestiging gekregen via de mail en daarna niets meer. De Klantenservice gaf vorige week aan dat ze van niets wisten. Als je kunt wil ik je wel een PB sturen met mijn klanten nummer hoor zodat je eens kunt kijken.

Tja ik heb net als velen dus de zwarte iphone 16 gb gekozen.

groet, Saskia

Nope, er is nergens een wachtlijst waar je op kunt zien wanneer je aan de beurt bent.
Het is op dit moment even een kwestie van afwachten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic