Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Leveringen iPhone 5 - iPhone D-Day



iPhone D-Day!

In Amsterdam is hij al uitverkocht, maar voor ons is het zover! De Iphone is er en leverbaar bij Vodafone! De winkels zijn er klaar voor, online is er klaar voor, telesales is er klaar voor, laat maar komen!

Natuurlijk zijn we sinds woensdag al aan het pre-orderen, maar vandaag is het officieel; de verkoop van de iPhone 5 bij Vodafone!

Heb jij al een order geplaatst en een orderbevestiging gekregen? Dan is het nog even afwachten tot jouw toestel komt.... wie weet vandaag al :S! De eerste klanten krijgen vandaag, of anders uiterlijk maandag hun toestel.
Of heb jij niet gepre-ordered, maar ben jij één van de die hards die in de rij staat bij één van onze winkels? Maak dan wat foto's van de drukte en stuur deze door!!

Ik wens jullie allemaal veel plezier met je nieuwe iPhone, of het verkrijgen ervan en als jullie vragen hebben dat zijn jullie van harte welkom op het forum!

PS: We zullen via het forum ook status updates blijven geven over leveringen, voorraden etc. To be continued....



Update:

Om vooraan het topic ook alle updates te tonen pas ik deze post aan en zal hieronder ook alle updates plaatsen.


  • Vraag 1: Meerdere mensen die 26/09 hebben besteld, hebben nog geen idee van levering van het toestel. Orderbevestiging is wel goed gegaan bij jullie toch? Mensen die later hebben besteld, hebben vaak het toestel wel al, is er iets met deze groep?
  • Antwoord 1: Deze issue is intern doorgezet en nagekeken. We hebben toen aangegeven dat er door handmatige doorvoering e.d. de orders op afgesloten stonden terwijl de toestellen nog niet verzonden waren. Hierdoor kregen jullie geen updates per mail of sms. Vervolgens zijn de uitleveringen begonnen, op dit moment krijgen geloof ik alle 26/9 bestellers hun toestel druppelsgewijs binnen. Zo zal het vanaf nu ook doorgevoerd worden met 27/09 orders, 28/09 etc. etc.


  • Vraag 2: Orderbevestigingen komen over het algemeen wel binnen? Of hebben hier nog steeds meer mensen problemen mee?
  • Antwoord 2: Iedere ochtend zal een batch orderbevestigingen uit worden gestuurd naar diegene die een nieuwe bestellingen hebben geplaatst de dag ervoor, dus bijv. op donderdag besteld, op vrijdag orderbevestiging. Let op: bij een foutief e-mailadres zullen wij geen orderbevestiging kunnen sturen, controleer dus goed op spelfouten e.d. bij telefonische aanvraag, spel je mailadres o.i.d. zodat je zeker weet dat het goed wordt genoteerd. Soms kan het iets langer duren dan 24 uur door verwerkingen van orders in het systeem.


  • Vraag 3: Hoe kan het dat toestellen die tegelijkertijd zijn besteld en hetzelfde toestel zijn apart worden geleverd? OF Hoe kan het dat iemand die een dag later heeft besteld het toestel eerder heeft (hangt samen met punt 1)?
  • Antwoord 3: Verschillende kanalen (online, telefonisch), verschillende aanvragen (nieuw of verlenging), verschillende toestellen, aangeleverde voorraad vanuit Apple, besteldatum en tijdstip, handmatige verwerking of via het automatische systeem, dit zijn allemaal factoren die van invloed zijn op de levering. Daardoor lijkt het alsof het niet FIFO is, maar wordt wel zoveel mogelijk gedaan met de beschikbare voorraad. Echter doet ieder kanaal dit apart. Dus daardoor kunnen er verschillen ontstaan tussen bestellingen die online of telefonisch worden geplaatst. Dit is even apart van de groep die we in vraag 1 hebben beschreven.


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.


Update

Voorraad

Op dit moment is de voorraad beperkt, zoals deze bij Apple ook beperkt is. Uitleveren zal (helaas) minimaal 4 weken duren met de huidige voorraad en het aantal backorders dat we hebben en die er continu bijkomen. Nog altijd is dit wel afhankelijk van het toestel dat je hebt gekozen. Zoals je ook op het forum kon lezen, gaat het bijvoorbeeld hard met de zwarte iPhone 5 16GB, witte toestellen, toestellen met meer geheugen zullen beter leverbaar zijn. Echter is de voorraad in het algemeen beperkt.


Tijdelijke stop

Om het aantal orders die in de wacht staan te beperken en de levertijd niet te ver laten oplopen hebben we ervoor gekozen om een tijdelijke verkoopstop in te lassen. Zodra de voorraad weer wordt aangevuld zullen we verder gaan met de verkoop.


26/09 groep

We hebben de status gecheckt van een aantal mensen uit de lijst die ik gisteren heb gegenereerd van mensen die op 26/09 hebben besteld maar nog geen iPhone hebben. Steekproefgewijs hebben we een aantal nummers gecheckt. Deze stonden allemaal klaar voor uitlevering, wat betekent dat er een toestel klaar ligt bij GLS en deze enkel nog jullie kant op hoeft te komen. Ik zie op het forum inderdaad ook een aantal mensen die aangeven dat ze het toestel hebben ontvangen n.a.v. een bestelling op 26/09.

Aan de hand van de voorraad die we ontvangen worden orders uitgeleverd die in backorder staan. Dit zien we nu ook gebeuren (gelukkig!), zo zal de tendens verder gaan naar de bestellers van de volgende dag, en dan de dag erna, dag daarna etc. etc.

Hou mij op de hoogte of jullie je toestel ontvangen!


Nummerbehoud

Goedkeuring van nummerbehoud wordt gecommuniceerd per sms.



Update (10/10/2012):


  • Op dit moment hebben we geen voorraad, er komt wel weer nieuwe voorraad binnen, maar dan moet je je bedenken dat het om 100 toestellen gaat voor bijvoorbeeld een aantal dagen. Deze worden volledig toegeschreven aan backorders, er komen momenteel geen nieuwe bestellingen binnen, hier hebben we via de Online shop en Telesales een tijdelijke stop op gezet.


  • De gemiddelde levertijd bedraagt nog altijd 4 weken, gelijk aan bestellen bij Apple zelf via de online shop. Zo heeft Apple ook hun online reserveringen pagina dichtgegooid; er kunnen geen reserveringen worden gemaakt vanwege zeer beperkte voorraad. Als de leverancier zelf al dergelijke maatregelen moet nemen, kunnen jullie je voorstellen dat er echt een tekort is.
  • Levertijd is nog altijd afhankelijk van het type toestel, we krijgen niet overal even veel nieuwe voorraad van, de ene keer is het voornamelijk 16GB, dit keer 32GB bijvoorbeeld.

  • Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.


  • Nummerbehoud wordt direct in behandeling genomen zodra dit wordt aangevraagd. Hoe lang dit duurt is mede afhankelijk van de oude provider. Op het moment dat het is goedgekeurd ontvang je een sms en zal je order volledig worden verwerkt waarna je order aan een toestel word gekoppeld en het word uitgeleverd.
Verder zijn er niet veel nieuwtjes. Ik weet dat het niet veel is, maar het is moeilijk om veel te vertellen over toestellen die niet leverbaar zijn 🙂 en waarvan je niet concreet weet wanneer ze komen. Hopelijk hebben jullie er iets aan...



Update (17/10/2012):


We zijn aan het wachten op een nieuwe levering van Apple. Er staat een levering gepland met een (relatief) aanzienlijk aantal toestellen. Echter zijn wij nog steeds in afwachting wanneer de levering komt en hoeveel stuks het daadwerkelijk zijn. Zodra ik een bevestiging heb van deze levering zal ik dit doorgeven aan jullie. Vervolgens worden de aantallen verdeeld over de kanalen, dit zal gebeuren n.a.v. het aantal orders per kanaal. (Dit betekent niet dat de Vodafone winkels het meeste krijgen zoals sommige beweren, online en telesales hebben ook een groot aandeel in het aantal geplaatste orders.) Vervolgens zullen de toestellen worden uitgeleverd en wordt zoveel mogelijk en zo goed mogelijk de volgorde van besteldatum aangehouden.

Wanneer de uitlevering naar jullie, onze klanten precies gaat plaatsvinden durf ik nu nog niet te zeggen, daar zal ik weer meer informatie over ontvangen op het moment dat wij zelf voorraad hebben en de orders verwerkt gaan worden.

Sorry dat ik momenteel geen beter nieuws heb of niet meer, maar het komt eraan!


Update (18/10/2012):

Voor degene die nog geen sms hebben ontvangen, geen zorgen.
We sturen vandaag 2 bulken berichten uit naar klanten met openstaande orders.

De eerste bulk hebben we zojuist gestuurd, dit was een test groep met ongeveer 250 klanten erin.
De volgende groep zal later vandaag volgen.

Dan even over de voorraad:

Vandaag hebben we de levering ontvangen.
Deze voorraad zal worden verdeeld naar kanaal (zoals e-nova heel mooi heeft uitgelegd op de vorige pagina) en dan beetje bij beetje worden uitgeleverd. Dit kan echter even duren, omdat de toestellen nog moeten worden verdeeld, verwerkt, orders koppelen, weer verwerken, naar GLS, die moeten ze weer verwerken en uiteindelijk uitleveren.

Daarnaast is het zo dat er tijdens het weekend een wereldwijde technische update plaatsvind binnen één van de systemen van ons ordersysteem. Dit ter verbetering van het systeem. Dit kan evt. ook invloed hebben op uitleveringen van bestellingen, verwacht echter geen mega impact op het iPhone 5 gedeelte, maar vond het wel zo netjes het te melden.


Update (18/10/2012):

Ik krijg wat vragen van mensen die een mail hebben gekregen zojuist. Omdat we vandaag weer voorraad hebben gekregen is weer het één en ander in gang gezet in onze systemen. Hierdoor kan het dat je een mail krijgt o.i.d. Dit betekent dat je order door het systeem aan het lopen is.

Momenteel zijn wij orders dus aan het verwerken, als jouw order door het systeem heen gaat dan krijg je hier bevestigingsmails van. Morgen kan ik zien hoeveel orders zijn verwerkt en of dan alle orders uit september bijvoorbeeld zijn verwerkt. We zijn daar nu dus mee bezig, maar omdat ik niets wil communiceren voordat ik zeker weet dat alles goed in het systeem staat wacht ik even tot morgen voordat ik jullie een bevestiging geef van "ja, er is een iPhone beschikbaar voor deze orders", hopelijk begrijpelijk.

Er zijn drie batches smsjes uitgegaan vandaag, deze staan echter niet in relatie tot levertijd of allocatie van toestellen, deze zijn enkel ter informatie over de beperkte voorraad en onze excuses hiervoor.


Update 23/10/2012:

Eén van onze forum gebruikers Igor heeft een zeer goed initiatief gestart.
Hij heeft een gedeeld document opgezet waarin iedereen zijn gegevens kan plaatsen omtrent zijn of haar iPhone 5 order om zo een overzicht te krijgen van de leveringen van Vodafone: welke datum is grotendeels uitgeleverd, welke toestellen etc.

Vul dit formulier in om jouw gegevens ook in het gedeelde document te zetten.
Voor de resultaten hiervan kun je hier kijken.

Hopelijk helpt het!

Update 26/10/2012:

Hi allemaal,

Ik mag jullie goed nieuws brengen: Vodafone heeft een nieuwe voorraad iPhone 5 ontvangen en begint zo spoedig mogelijk met uitlevering van de toestellen! De groep klanten waar een iPhone 5 voor klaarligt zal een sms of e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.
Let op: klanten die nieuw zijn bij Vodafone en hun contract hebben afgesloten via telesales ontvangen geen mail of sms. Deze klanten krijgen wel een telefoontje van de koerier voor het maken van een afleverafspraak.

Op het moment dat er een iPhone 5 aan jouw order is toegewezen en je een sms of mail hebt ontvangen dan verwachten wij binnen een week het toestel te kunnen uitleveren.

We kunnen niet aangeven om hoeveel toestellen het exact gaat of hoe de verdeling van toestellen ligt (hoeveel 16GB, 32GB, 64GB, zwart of wit), dus wacht even af of je een sms of mail krijg dat jouw toestel geleverd zal worden. Net zoals in vorige rondes zullen de smsjes in fases worden uitgestuurd, dus niet schrikken als je niet bij de eerste ronde zit.
Heb jij aan het einde van de dag echter geen sms of e-mail van ons ontvangen, dan zit jouw toestel helaas niet bij deze levering.

Update 30/10/2012:

Orders waarbij de klant vrijdag een sms heeft ontvangen over zijn/haar levering:
Ik zie een aantal mensen die vragen hebben over hun order n.a.v. een sms die ze vrijdag hebben ontvangen dat hun iPhone 5 bij de laatste levering zat. Als je deze sms hebt ontvangen is er sowieso een toestel voor jou beschikbaar! Ik heb dit zojuist nogmaals gecheckt. Jullie behoren tot een geselecteerde groep orders waar een toestel aan is gekoppeld, of waar dit momenteel gebeurd in het verwerkingsproces. We verwachten dat deze toestellen binnen een week kunnen worden uitgeleverd. Er zit wat vertraging in de verwerking eventueel door de storing in onze systemen die afgelopen weekend heeft plaatsgevonden, maar nogmaals, heb je een sms ontvangen, dan is er een toestel voor jou!

Witte iPhone 5:
We hebben een beperkte voorraad witte iPhone 5 mogen ontvangen. Deze toestellen zullen worden verwerkt, gekoppeld aan orders en vervolgens uitgeleverd. Hier geldt hetzelfde als voor de andere toestellen: ze worden gealloceerd over de verschillende kanalen en dan vanuit die kanalen uitgeleverd, zoveel mogelijk vasthoudend aan besteldatum. Het kan echter dat iemand uit een ander kanaal met een latere besteldatum het toestel eerder ontvangt, wederom, dit ligt aan het bestelkanaal.

Met vragen, jullie weten me te vinden!
3.305 Reacties 3.305
bobski

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het aflever adres had ik bij de bestelling gewijzigd naar mijn werk adres.
in de bevestiging zie ik bij het aflever adres dat daar toch nog mijn woon adres staat...
ik heb toen meteen die mail beantwoord met nogmaals de wijziging... alleen nog geen antwoord op gehad.
 
is dit nog wel te wijzigen?
Eric181

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Stevie,

Ik heb mijn bestelling donderdagochtend geplaatst, en nog steeds geen bevestiging ontvangen! Kun je dat uitzoeken?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste Eric,

Heb je het juiste mailadres doorgegeven? Is hier geen spelfout o.i.d. in opgetreden?
Alle bevestigingen zouden uitgestuurd moeten zijn voor de mensen die voor het weekend hebben besteld.

Heb je ook eens in je junk/spam inbox gekeken?

We hebben het toch over de orderbevestiging toch?
Of heb je het over de mail over de levering?

Hoe heb je de order geplaatst?
Telefonisch of online?
TheBroker

Stamgast
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 31Likes
TumblingDice schreef:
Volgens mij lezen jullie hier allemaal geen krant :@ Apple heeft te weinig toestellen leverbaar.
Dus niet alleen Vodafone maar alle providers zullen hier hinder van ondervinden !
 
Levertijd iPhone 5 loopt op naar drie tot vier weken
 
Apple blijkt niet berekend te zijn op de enorme vraag naar de iPhone5. De levertijd van de iPhone 5 is in veel online Apple Stores inmiddels opgelopen naar drie tot vier weken.
De iPhone 5 is al langer niet meer direct leverbaar. Eerder werd de levertijd van de iPhone 5 verlengd naar twee tot drie weken. Nu blijkt dus ook deze deadline niet voor Apple haalbaar.
 
Het is onduidelijk of Apple voor Nederland een aparte voorraad iPhone 5's heeft gereserveerd. Het is daarom niet te zeggen of de iPhone 5 direct na de lancering voldoende leverbaar zal zijn.
 
Volgens mij lees jij dit forum niet.
De meeste posts gaan over gebrekkige communicatie en afspraken die niet worden nagekomen. Ik denk dat de meeste mensen echt wel weten dat er maar weinig iPhones beschikbaar zijn. Maar bedankt voor je info, scheelt weer krantje lezen.
 
Ik begrijp best dat er klanten zijn die gefrustreerd zijn. Ze bestellen iets, krijgen vrijdag of zaterdag mee als levertijd en zitten met lege handen. Sommige klanten hebben überhaupt geen orderbevestiging gekregen. Kortom, allemaal begrijpelijke irritaties van mensen die volgens jou allemaal geen krant hebben gelezen.
 
Ik zou zeggen : Laat die krant even links liggen, pak een woordenboek en zoek op: Empathie.
 
Succes 
Liseschreuder

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat de telefoon vandaag bezorgt word, helaas ben ik aan het werk 40 uur per week en ben ik benieuwd wanneer ze de telefoon opnieuw aanbieden, jammer dat ik geen sms of iets dergelijks heb ontvangen over de levering anders had ik vandaag thuis kunnen werken.
Eric181

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Stevie,

Ik heb tot 2x aan toe m'n e-mailadres laten aanpassen door jullie afdeling verkoop omdat er typefouten in zaten..., het gaat inderdaad om de bevestiging van m'n order en niet eens zo zeer om de levering want de hoop daarop heb ik al opgegeven voor deze week....
Bart-venlo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,
Ik zou daar nog maar niet zo zeker van zijn. Ik heb woensdagochtend als een van de eerste zakelijke klanten gebeld.
Zou er dus ook zeker bij zitten. Tot op heden nog steeds geen OB. Ik heb  afgelopen vrijdag zo'n beetje alle afdelingen gesproken.
Er wordt alleen maar met de vinger gewezen naar andere afdelingen. De allerlaatste persoon die ik afgelopen vrijdag aan de lijn had, zei dat de order niet `doorgevoerd` was. Hij zou dit handmatig laten doen, en mij vanmorgen direct terugbellen. Tot op heden nog geen telefoontje gehad, terwijl ik aanneem dat `direct` terugbellen niet pas na half twaalf is. Wat kun je mij adviseren ??
Mo85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!
 
Ook ik heb mijn abbonnement verlengd 26-09. Ik was de derde die hem verlengde en alles zou in orde komen.
Wel bevestigingen gehad maar nog geen Iphone. Vanmorgen contact gehad met vodafone en werd er gezegd dat deze al verstuurd was, bij GLS is er niks bekend. Net gebeld en 1 uur en 10 minuten in de wacht gestaan, waarna er opeens geen verbinding meer was!!! Nu maar weer in de wacht, want op mijn e-mails krijg ik geen reactie. Ik begrijp dat het druk is, maar raak toch een beetje in de stress als Vodafone zegt dat de Iphone is verstuurd en GLS van niks weet...
ricos

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn telefoon word dus vandaag bezorgt. Hoor ik net van de Vodafone medewerker, jammer alleen dat ik nu op mijn werk zit. Geniaal weer.
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bart-venlo schreef:
Hoi Stevie,
Ik zou daar nog maar niet zo zeker van zijn. Ik heb woensdagochtend als een van de eerste zakelijke klanten gebeld.
Zou er dus ook zeker bij zitten. Tot op heden nog steeds geen OB. Ik heb afgelopen vrijdag zo'n beetje alle afdelingen gesproken.
Er wordt alleen maar met de vinger gewezen naar andere afdelingen. De allerlaatste persoon die ik afgelopen vrijdag aan de lijn had, zei dat de order niet `doorgevoerd` was. Hij zou dit handmatig laten doen, en mij vanmorgen direct terugbellen. Tot op heden nog geen telefoontje gehad, terwijl ik aanneem dat `direct` terugbellen niet pas na half twaalf is. Wat kun je mij adviseren ??
Je hebt telefonisch besteld? Niet online?
Kun je in je MyVodafone (zakelijk) al zien of je abonnement is omgezet?

Je hebt nog helemaal geen enkele mail ontvangen?
Bart-venlo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Stevie,
 
Helemaal niets. Ik was afgelopen woensdag no.22 zakelijke markt. Dus verzekerd van alles omdat volgens VF medewerker RS
Alles inderdaad telefonisch. ken inmiddels alle telefoonnummersbinnen VF. Omzetten van abonnemnt kan ik niet zien omdat weer met 1 jaar heb laten verlengen. Iphone zakelijk € 120 plus voordelig bellen naar buitenland. alles 100% hetzelfde. Sta inmiddels alweer 15 minuten in de wacht op 1201
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb wel een orderbevestiging mail gehad maar geen order nummer ?
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt Stevie. 
Wil je ook even aan de jongens van Webcare doorgeven (of zit jij daar ook?) dat GLS niet op zaterdag bezorgd?
Zij zeiden namelijk van wel.
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
In de orderbevestiging staat mij bij wel een ordernummer.
Bovenin bij "Order referentie"
Boven je klantnummer
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij is er niet eens een klantennummer
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oh? Wat staat er dan wel in de mail?
Mofla

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is voor sommige (waaronder ik) wel een heel erg lange D-DAY!
 
Volgens mij als een van de eerste mijn abbo verlengt met nummerbehoud maar tot nu nog niks ontvangen.
pinda

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Orderbevestiging

Beste klant,

Wat fijn dat je weer voor ons hebt gekozen! We hebben de contractverlenging goed ontvangen en in behandeling genomen. Nog even geduld en dan ben je in het bezit van de nieuwste iPhone.

De iPhone 5 is nieuw in ons assortiment en wij ontvangen slechts een beperkte voorraad van Apple. Zodra de voorraad binnen is, beginnen we met uitleveren. Via sms houden we je regelmatig op de hoogte van de status van je bestelling.

Kijk voor actuele status updates ook op het Vodafone Forum.

Hoe activeer ik mijn Nano Sim?
Binnenkort krijg je een Nano Sim. De pincode van deze nieuwe simkaart is standaard '0000'. Sla eerst je contactgegevens veilig online op via Contacten Backup. De gegevens op je oude simkaart gaan namelijk verloren, zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Ga naar www.vodafone.nl/contacten voor meer informatie of download de app via de appstore. Bel daarna onze klantenservice: 0800-1258, om de Nano Sim te laten activeren. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Die heb ik ook, maar daarna kreeg ik nog een 'echte' orderbevestiging waarin alle details van mijn abonnement genoemd werden. 
Die moet jij dus nog krijgen....
 
 
Bart-venlo

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
Ik ga maar even verder met het enorme verhaal waar ik afgelopen vrijdag mee begonnen ben.
Vandaag alweer een alleraardigste dame aan de lijn gehad.
 
Zij kon mij in elk geval een ordernummer geven en een tel. nummer van GLS.
Helaas geeft het systeem van VF een ongeldige ID aan en bij GLS is het ordernummer niet bekend.
 
Zal VF de orders direct doorsturen of bijv. 1 x per dag. ??
Ik ben namelijk nog niet helemaal gerust gesteld.
 
Bart
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic