Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

http://voda.fo/ne/3edfy
UPDATE: In de bijlagen van dit topic kun je de nieuwste informatie over de verwachte levertijden vinden.

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

13 Reacties 13
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Dit het vervolg topic op iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1.

In de bijlage van dit topic kun je de nieuwste informatie over de verwachte levertijden vinden.
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
~~~~
Eski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de update! we wachten geduldig af.
giodoeze144

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
afgelopen maandag 09-01 de i phone 7 plus 32 gb black besteld
na vandaag heel de dag opuitlevering te hebben gestaan zojuist de tt ontvangen
daarop is nog niks tezien.
ben benieuwd
Eski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarbij de aangegeven deadline van 15 januari gewoonweg niet gehaald wordt.
Ik heb mijn telefoon besteld op 22 december 2016, de medewerker van de winkel heeft mij toen verteld dat er sprake was van een levertijd van 2 weken (dit omdat het met kerst allemaal wat langer duurt).

Ik vind het ontzettend spijtig dat Vodafone op deze manier (vaste!!) klanten aan het lijntje moet houden door, keer op keer maar weer, valse beloftes voor te leggen.

Ik ben alles behalve tevreden over de service!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik heb de bijlagen van dit topic bijgewerkt met de nieuwste informatie over de verwachte levertijden. Aangezien op twee varianten na inmiddels alles op voorraad is zal dit de laatste update zijn. De resterende twee varianten zijn binnen 10 dagen leverbaar. Via onze orderafdeling kan de status uiteraard worden opgevraagd. Bel hiervoor gratis met 0800-0560.
Chris_Grigo9

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Marc,
Ik heb van de week mijn bestelling telefonisch gedaan. Mij werd verteld dat de levering 1-2 werkdagen zou zijn.
Echter na een aantal keer telefoneren met Vodafone (Ik zat thuis te wachten op een track en trace code), bleek dat de Iphone 7 Plus niet op vooraad is en dat er ook geen zicht is op waneer deze weer geleverd zal worden. Uit uw overzicht concludeerde ik dat de telefoon wel beschikbaar is (de mat zwarte variant, 32G). Wellicht kunt u mij verder helpen? Er is haast bij omdat ik naar het buitenland ga over 2 weken.

Alvast bedankt!
Christiaan
Chris_Grigo9

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Serkan,
Ik heb van de week mijn bestelling telefonisch gedaan. Mij werd verteld dat de levering 1-2 werkdagen zou zijn.
Echter na een aantal keer telefoneren met Vodafone (Ik zat thuis te wachten op een track en trace code), bleek dat de Iphone 7 Plus niet op vooraad is en dat er ook geen zicht is op waneer deze weer geleverd zal worden. Uit uw overzicht concludeerde ik dat de telefoon wel beschikbaar is (de mat zwarte variant, 32G). Wellicht kunt u mij verder helpen? Er is haast bij omdat ik naar het buitenland ga over 2 weken.

Alvast bedankt!
Christiaan
Chris_Grigo9

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Marc,
Ik heb van de week mijn bestelling telefonisch gedaan. Mij werd verteld dat de levering 1-2 werkdagen zou zijn.
Echter na een aantal keer telefoneren met Vodafone (Ik zat thuis te wachten op een track en trace code), bleek dat de Iphone 7 Plus niet op vooraad is en dat er ook geen zicht is op waneer deze weer geleverd zal worden. Uit uw overzicht concludeerde ik dat de telefoon wel beschikbaar is (de mat zwarte variant, 32G). Wellicht kunt u mij verder helpen? Er is haast bij omdat ik naar het buitenland ga over 2 weken.

Alvast bedankt!
Christiaan
tmtersteege

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedenavond,

Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengd met een Iphone 7 Plus Goud 32 GB, bij de verlenging per telefoon werd mijn verteld dat de levertijd 2 tot 10 werkdagen zou zijn..

Even later werd ik door dezelfde meneer terug gebeld omdat er iets niets was goed gegaan met de verlening/bestelling.. In dit telefoon gesprek werd mijn verteld dat de levertijd 3 tot 4 weken zou zijn..

Nu is mijn vraag: wat is de daadwerkelijke levertijd van de Iphone 7 Plus..? In het ene bestana staat dat de telefoon beschikbaar is en in het andere bestand staat dat er een week levertijd op zit..

Ik vraag dit omdat ik momenteel geen telefoon heb, dus mij kan het niet snel genoeg gaan..

Alvast bedankt..

Groetjes Tamara
Silvana1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi hoi
Kunt u mij misschien vertellen Hoelang de levertijd is heb gisteren de iPhone 7 plus rosé 32 gb besteld
Omdat hier staat dat die gewoon beschrikbaar is.

Gr Silvana
Anonymous
Niet van toepassing
Wij kunnen vanuit hier helaas geen persoonlijke informatie opvragen. Ik raad je aan om hierover te bellen met 08000560
Mijn collega's daar kunnen dit voor je opvragen Silvana1
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic