Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh das wel **bleep** ja, of een belcompany? Zij verkopen ook alleen maar VF.
puk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
SamsungExpert

13de besteld dus zou eigen tussen nu en 30-9 binnen krijgen, alleen was mijn abonnement door storing weer niet opgenomen en 14de alles opnieuw moeten doen. Dus nu val ik daar de fout van jullie net buiten de boot en lan ik wachten van 30-9 tot 7-10.. Afwachten dan maar jammer
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Same here, had 10-9 besteld maar door een storing is het niet doorgekomen en moest het 12-9 🙂
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Robinhensgens schreef:
En weet je wat de grap is. Het schema heet ook niet meer "pre-order" maar "reeds bestelde iPhones".

Wat een grap!
Zoals je hier kan zien hebben ze het opgedeeld in bestellingen t/m 19 sept en bestellingen vanaf 20 sept:

https://www.vodafone.nl/levertijd/
katert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zal nog is een pre-order plaatsen, mag ik (naar verwachting) alsnog 3 weken wachten. Ik denk dat ik mijn verlenging gewoon lekker ga annuleren, wachten tot de 7 Plus 128GB Black rustig overal weer een beetje op voorraad komt en speuren naar een betere deal, als het toch allemaal wat langer gaat duren? Vodafone rekent meer eenmalige kosten dan de gemiddelde reseller.
Exelim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zojuist gebeld.

Bestelling wordt op dit moment klaar gemaakt voor verzending.

iPhone 7 plus 128 gb.
Bevestiging 9:06 uur

Aardige vrouw en netjes geholpen.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
zwart ?
Exelim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja het gaat om een zwarte.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Exelim ben benieuwd, ik sta op dit moment in de wacht
jeroenlaven90

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dan ga ik zometeen gelijk bellen. Ik heb hetzelfde model besteld om 09:04 de bevestiging gekregen, status staat nog steeds op wordt verwerkt.
Exelim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Moet er wel bij vertellen dat ze niet met zekerheid kon zeggen dat ik hem morgen zou ontvangen. Maar ze waren de order wel aan het klaar maken voor verzenden.
Exelim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn status is overigens vooralsnog niet bijgewerkt.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dan heeft ze, hoe aardig ze ook klonk, je mooi voorgelogen. Zoals het al twee weken lang gaat.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Exelim tegen mij zeiden ze gewoon de eerste week van oktober... ik weet het niet meer hoor haha
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Overigens is de status order lijn maar tot 17:00 open ?!?!?
Exelim

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wacht het maar gewoon af.

Hij zal vast ooit wel komen.

Apple watch series 2 is helemaal een drama wat betreft levertijd en communicatie.

NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
En daar kom ik aan met:
Status van je bestelling: De bestelling wordt verwerkt.

Ik denk ook dat ik de iPhone maar ga annuleren, dan wacht ik 2 maanden en koop ik het toestel voor een veel lagere prijs... Gedoe allemaal. Ik heb via de telefoon + Webcare gevraagd of ik alles op tijd in huis zou hebben, antwoord was volmondig: Ja.

Ook nog niets gemerkt van mijn Beoplay speaker, kan mijn 12 gb internet nog niet gebruiken, heb nog geen 3 maanden Netflix, maar mag deze maand wél bij gaan betalen omdat ik over de bundel ga. Tjongejonge. Dat terwijl de Applestore al aan het uitleveren is. Zo jammer dit.

Gaat om een: i7, 128gb, Jetblack, Plus
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Robinhensgens nee tot 18:00? Bij mij namen ze gewoon op
LuzUlveling

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mah niet te geloven ik bel gewoon de servicedesk op om te vragen hoe het nou zit met mijn bestelling,
krijg ik een vrouwtje aan de lijn helaas ben ik haar naam vergeten. (Helaas)
ik heel het verhaal uitgelegd zeg ze gewoon dat ik loop te liegen en dat ze geen discussie met me aan wil gaan ik heb het totaal niet over een discussie gehad ik wilde gewoon even stand van zaken weten hoe het nou precies met mijn bestelling in elkaar zat en wanneer ik nou het toestel kon verwachten.
Dat zou toch niet zo veel gevraagd moeten zijn bij vodafone als dat al zo moeilijk is voor dat vrouwtje om vriendelijk de telefoon op te nemen kan ze net zo goed thuis blijven want daar heb je toch geen drol aan zulke mensen
Ronolobe77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik vind ondanks de karige informatie afgelopen week, dat het wel meevalt. Gezien de berichten omtrent de aanleverig door apple os de pre-order uit de hand gelopen.Even geduld nog 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic