Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Elmo911

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
JustLookingBack en Steeffeh dan gaat er iets mis een verlenging moet met 2-3 dagen geregeld zijn. Als dat nog niet geregeld is komt je iPhone ook nog niet ben ik bang
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb verlengd in de winkel, misschien ligt het daaraan want ik hoefde geen emailadres door te geven en ik heb geen ordernummer etc..
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
De verlenging gaat in op het moment dat het toestel verzonden wordt!!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Indien dat zou zijn dan begaat Vodafone wel een hele grote fout, heb namelijk nu wel een bevestiging ook gehad en een sms dat ze mijn toestel niet kunnen leveren etc...

Maar als het echt het geval is dat ze het ook nu fout doen dan weet ik niet wat ik ga doen maar dan gaat het dus al 2x fout achter elkaar....

Mijn abonnement is wel gewijzigd van een Red (weet even de naam niet meer) met 2GB naar Red Super met 12GB alleen de einddatum staat op 19 September 2016.

Mijn oude abonnement zou nog een jaar langer zijn maar heb deze vervroegd opengebroken.
Kurs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer, als je via Vodafone had besteld had ik mss ook nog kans gehad aangezien ik de 9e netjes eerste ochtend presale hetzelfde type besteld heb :@
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Dat snap ik, ook wanneer je je toestel krijgt en je Sim-kaart in handen hebt.

Maar wat nou voor sommige waarvan hun abonnement nu al zijn einddatum heeft behaald?
Dat is in mijn geval dus 🙂
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dan loopt je oude abbonement door totdat je je nieuwe toestel ontvangt. Zo is het mij verteld door 3 verschillende medewerkers.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Raar want heb dus wel 12GB al ipv 2GB.. Snap vrij weinig van vodafone tegenwoordig.
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
@Elomo911 Je ordernummer staat onderaan je nieuwe contract wat je per mail gekregen hebt. Heb ik namelijk ook. Onder de barcode. Op de 2e pagina staan namelijk alle ordergegevens. 😉
Kzegop

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Weet iemand iets over de BEO speakers? Wanneer horen wij daar iets van?
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Schema aangepast nu levering tussen 30-9 en 7-10 iPhone 7 Plus 128GB Black voor preorder op 9-9
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
het schema is geupdate zie ik net, besteld op 14/9 en die wordt nu geleverd tussen 30-9 en 7-10
I7 black 32GB

Gelukkig doet mijn 6 het nog prima, alleen is me internrt bundel bijna op, had graag al naar de 12GB gegaan ipv wachten met het abbo omzetten
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Lijst is bijgewerkt!
https://www.vodafone.nl/_campagnes/levertijd/_assets/pdf/levertijd-iphone-7-en-iphone-7-plus-pre-ord...

Zie dat ik nu langer moet wachten namelijk tussen 30-9 en 7-10 ....
Ik hoefde namelijk 1-2 weken te wachten.... Dus levertijd is uitgelopen! 😄

Of je nu op 9-9 hebt gepre-orderd of op 14-9 heb gepre-orderd het maakt niet meer uit... Allemaal hetzelfde. Oftewel pre-order amahoela dat heeft geen zin gehad!
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Centralpoint ofzo melde op twitter dat ze de iphone 7 black 32 gb op voorraad hebben.. Dus hoop dat VF ze dan ook op voorraad heeft!
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hahahahahah het wordt al gekker met Vodafone!!!! Dacht deze week al, maar nee hoor!!! Tussen 30-9 en 7-10! Hahahhahaha laat mij niet lachen. 7+ 128GB Black
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ach ze hebben nog steeds gelijk vanaf 16 september.......:D
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ze zeggen serieus tegen mij deze week, wat blijkt? Tussen 30-9 en 7-10, 7+ 32gb black
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ik heb ook de 7+ en moet dus ook wachten... Zou hem anders deze week of volgende week krijgen. Nu moet ik 1/2 weken extra wachten minimaal haha. Wordt steeds mooier.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Het komt er dus op neer dat een pre-order een grote grap is. Plakken er gewoon nog een weekje bij. Triest hoor!
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En let op. Volgende week wordt het schema wéér verleng en de week erna wéér. Ze hebben gewoon GEEN idee wanneer Apple iets opstuurt en wat ze dan opsturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic