Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Kurs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde besteld, ook op de 9e maar nog niets ontvangen.
Status: wordt verwerkt.....
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
7 Gold-Rose 32 GB

volgens de verkoper toen het minst gewilde type...blijkbaar toch niet
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Wat ben ik blij dat ik niet bij de klantenservice van welke provider waar dan ook ter wereld werk. Met name wanneer er een nieuwe iphone gelanceerd wordt. Robot Erg vrolijk
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Achja wat je ook kan doen wat ik nu ga doen, alvast een hoesje halen en daar even naar kijken!
QueenB

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
uiteraard heeft druk maken geen enkele zin. Ik denk dat je als je het hele topic naleest ook ziet dat iedereen begrip heeft voor het feit dat apple niet goed levert en vodafone daarmee met handen en voeten gebonden is.

Als je echter allerlei onzin communiceert met levertijden die nietszeggend zijn dan maak je als bedrijf wel een fout. Wees gewoon eerlijk en zeg gewoon, sorry, we weten het niet, het kan 3 wkn duren, maar in het slechtste geval 6 wkn. Dat is niet leuk om te horen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Wel leuk dat ze binnen 2-3 weken super veel toestellen gaan ontvangen.

Ik heb dan gekozen voor een 7+ 128GB Black. Maar heb zelf besteld op 12-9, mijn vriendin op 10-9.
Nou zit er alleen verschil tussen als je op 9-9 besteld zou hebben en op 10-9 dan is er 1-2 weken verschil en vanaf 11-9 tot zelfs de dag van als je vandaag zou bestellen dan moet je ook 2-3 weken wachten.

Dus nogmaals ze verwachten er super veel over 2-3 weken 😛
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
het hoesje dat ik wil heeft een levertijd van 2-3 weken... Vrouw Verdrietig
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Hier in de Apple Store Den Haag zijn de iPhones voor het oprapen... ik heb heel veel doosjes zien liggen, ja ook de plus zwart!
soprano welke? Ik koop nu de silicone black
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
ik wil het leren hoesje voor iPhone 7 Plus in het zwart
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
soprano die hangen hier!
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Belcompany Zoetermeer had ook nog een paar iPhone 7 128 liggen in rosé goud en silver. Gouw de zilver genomen. Die verkoop ik weer als mijn 7+ 256 zwart binnen is.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Echt? Top! Ben morgenvroeg in Delft, wip ik ff binnen!
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
soprano yes! Ik was aan het twijfelen namelijk haha, toch maar een stuk plastic genomen
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Ik heb nu ook een leren case om m'n 6 zitten. Prettigste case die ik ooit heb gehad (en ik heb er al een x aantal versleten). Kun jij vanmiddag al naar je stukje plastic kijken! #jaloers #firstworldproblems
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
soprano sterker nog dat kan ik nual haha, ik heb ook de leren gehad voor mijn 6! Was super fijn! Alleen vind 45€ voor plastic al duur
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
soprano schreef:
@marchooker Ik heb nu ook een leren case om m'n 6 zitten. Prettigste case die ik ooit heb gehad (en ik heb er al een x aantal versleten). Kun jij vanmiddag al naar je stukje plastic kijken! #jaloers #firstworldproblems
Ik kan de Spigen hoesjes aanbevelen, die zijn echt fantastisch. Vooral de slim armor.
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Allemaal leuk en aardig.. Domme belofte natuurlijk van Vodafone maar je snap toch zelf ook wel dat er weinig te updaten valt... Moeten ze dan van lettertype gaan veranderen ofzo
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Dus jij hebt vanuit Apple Store Den Haag een iPhone weten te bemachtigen? Of waren de iphones niet voor de verkoop? Zou bijna twijfelen om daar heen te gaan hahaha.

Werk zo nu en dan in de Turfmarkt 😛
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Net gehoord bij Amac dat Apple morgen weer een shipment gaat leveren. Goede hoop dat d'r dus ook een batch bij vf komt.
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
VanFransemstein schreef:
soprano schreef:
@marchooker Ik heb nu ook een leren case om m'n 6 zitten. Prettigste case die ik ooit heb gehad (en ik heb er al een x aantal versleten). Kun jij vanmiddag al naar je stukje plastic kijken! #jaloers #firstworldproblems
Ik kan de Spigen hoesjes aanbevelen, die zijn echt fantastisch. Vooral de slim armor.

Ik heb er net een bestelling uitgegooid voor de Spigen Liquid Armor. Erg goede reviews. Voor de rest een kwestie van smaak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic