Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik verwacht dat mijn status morgen gaat veranderen naar is verstuurd! Aangezien jullie in het weekend niks doen haha
JohanJansen1982

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mensen, het kan echt allemaal nog erger...

Op vrijdag 9-9 om 9.00 uur besteld. Bevestiging binnen om 09.04 uur. Op donderdag nog steeds geen enkel bericht ontvangen. De mevr. bij status update wist mij te vertellen dat ik diezelfde avond een T&T code zou gaan ontvangen. Op vrijdag echter nog niets ontvangen. Opnieuw gebeld met status update order en aangegeven dat ik nog steeds niets gehoord had en dat inmiddels mensen die hetzelfde toestel later hadden besteld hem al wel hadden ontvangen. Dat was niet mogelijk werd mij verteld, maar ik heb het met eigen ogen zien gebeuren. Werd min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Ik moest gewoon even afwachten,
want waarschijnlijk zou ik die avond wel een T&T code gaan ontvangen, want het toestel stond klaar voor verzending.

Op zaterdag nog steeds niets en opnieuw contact met status update. Nu wist de beste meneer mij te vertellen dat mijn bestelling helemaal niet goed doorgelopen was ivm een storing tijdens het maken van de online bestellingen op vrijdag.

De bestelling is geannuleerd en ik werd verzocht de bestelling opnieuw te plaatsen en opnieuw achteraan moest sluiten mbt het leveren van de iPhone 7. Ik had besteld via Friends & Family waarbij ik een gratis hoesje zou ontvangen. Ook deze konden ze nu niet meer geven, want dit was een pre-order actie.

Er gaat dus vanalles fout bij VF en men komt de gedupeerde klant op geen enkele manier tegemoet. Sterker nog, bij een nieuwe bestelling ga ik er enkel op achteruit.

Ik ben nog steeds vol ongeloof over de wijze waarop men met klanten om gaat.
MarjoleinBlok

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JohanJansen1982 schreef:
Mensen, het kan echt allemaal nog erger...

Op vrijdag 9-9 om 9.00 uur besteld. Bevestiging binnen om 09.04 uur. Op donderdag nog steeds geen enkel bericht ontvangen. De mevr. bij status update wist mij te vertellen dat ik diezelfde avond een T&T code zou gaan ontvangen. Op vrijdag echter nog niets ontvangen. Opnieuw gebeld met status update order en aangegeven dat ik nog steeds niets gehoord had en dat inmiddels mensen die hetzelfde toestel later hadden besteld hem al wel hadden ontvangen. Dat was niet mogelijk werd mij verteld, maar ik heb het met eigen ogen zien gebeuren. Werd min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Ik moest gewoon even afwachten,
want waarschijnlijk zou ik die avond wel een T&T code gaan ontvangen, want het toestel stond klaar voor verzending.

Op zaterdag nog steeds niets en opnieuw contact met status update. Nu wist de beste meneer mij te vertellen dat mijn bestelling helemaal niet goed doorgelopen was ivm een storing tijdens het maken van de online bestellingen op vrijdag.

De bestelling is geannuleerd en ik werd verzocht de bestelling opnieuw te plaatsen en opnieuw achteraan moest sluiten mbt het leveren van de iPhone 7. Ik had besteld via Friends & Family waarbij ik een gratis hoesje zou ontvangen. Ook deze konden ze nu niet meer geven, want dit was een pre-order actie.

Er gaat dus vanalles fout bij VF en men komt de gedupeerde klant op geen enkele manier tegemoet. Sterker nog, bij een nieuwe bestelling ga ik er enkel op achteruit.

Ik ben nog steeds vol ongeloof over de wijze waarop men met klanten om gaat.

Helemaal mee eens hier precies t zelfde een grote chaos !!!


Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Johan. Die mensen werken niet in het weekend dus raar dat ze je dat op zaterdag kunnen vertellen
Gertjanv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toen ik zaterdag belde namen toch echt iemand op.
voor zo ver ik weet is dat toch ook in het weekeind.
o ja niet dat ik er verder wat mee op schoot.
heb wel even mijn onvrede kunnen melden over het gebrek van informatie van de kant van Vodafone.

JohanJansen1982

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Robin: die afdeling werkt normaliter inderdaad niet op zaterdag. Ivm drukte door de release van de iPhone 7 werkten zij gisteren ook en kon je ook gewoon de afd. status update bereiken.

De volgende keer moet je de feiten misschien eerst verifiëren alvorens te oordelen. #leermomentje
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Net ff naar de stad geweest mijn tweede werk abo kon ook verlengd worden. Bij Belcompany haden ze nog een 7 128 silver liggen. Dus die maar gouw genomen. Ze hebben er nu nog 3 liggen in rosé en goud. Nu nog wachten op me 7+zwart 256
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik heb eigenlijk altijd 16gb gehad en nooit vol gekregen omdat ik alles op Icloud upload. En zat er wel aan te twijfelen maar ik vond 128gb Niet nodig eigenlijk. En de jouwe?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
je verhaal klopt van geen kant. Je zegt zelf al een aantal keer het woord waarschijnlijk wat apple en vodafone hebben afgesproken. Daar ben jij niet bij geweest dus oordelen over die dingen kun je niet doen.

Ik heb verder ook geen zin om mijn tegenantwoord te uiten want dat begrijp je toch niet zoals velen al zeggen. Ik denk ook alleen maar zucht..

Positief bekeken is dat 1 van ons hier door jouw opzegging zijn/haar toestel eerder in huis zal krijgen. Dus Bravo!
Paulvanos

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Bedenken jullie weleens als je je berichten terugleest dat het om een telefoon gaat allemaal.. First world problems
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
B-Shockz Precies dezelfde reden idd. 32gb is meer dan genoeg voor mijn normal use.
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Paulvanos schreef:
Bedenken jullie weleens als je je berichten terugleest dat het om een telefoon gaat allemaal.. First world problems
Eigenlijk is het best komisch om die berichten te lezen. Heb je wat te doen terwijl je gewoon op je telefoon wacht. 😄
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
gewoon positief bekijken inderdaad haha. Dit forum leeft in ieder geval heel erg! Allemaal wel foto's maken he zodra die binnen is!
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Arsance schreef:
@B-Shockz Precies dezelfde reden idd. 32gb is meer dan genoeg voor mijn normal use.
Ik heb de 128Gb besteld, m'n huidige iPhone 6+ 16Gb zit constant vol, al vaak meegemaakt dat ik eerst weer moest gaan wissen voordat ik kon filmen of een foto maken. De 32Gb zou dan ook snel al krap worden.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik begrijp wel dat je dan de 128gb neemt VanFransemstein - maar ik heb mijn 16gb nog nooit vol gehad dus vind het dan zonde om 100€ extra uit te geven voor de ruimte die ik toch niet nodig heb.
mysticsmagic

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
VanFransemstein je kan heel makkelijk extra ruimte vrijmaken door de iPhone zelf.
Als je onder de 1gb zit bijvoorbeeld.

Ga naar iTunes store en zoek de film Pearl Harbor (of een andere lange huurfilm)
Kies dan Huur film. (Er wordt niets afgeschreven)
Je krijgt dan de melding dat er niet genoeg ruimte is en klik vervolgens op Instellingen in de melding.
Dan kom je automatisch bij opslagbeheer. Je hoeft nu niets meer te doen. Kijk na een minuutje wat dan je ruimte is. (Ga terug naar instellingen algemeen en weer naar instellingen opslag en zie de magie 🙂 )

Wat het doet, het schoont automatisch wat op (gedownloade facebookfilmpjes bv, je cache etc... je hebt zo weer 2 gb vrij als je dit nog nooit gedaan hebt.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Battery Doctor - Master of Battery Maintenance' van Beijing Kingsoft Internet Security software Co.Ltd
https://appsto.re/nl/VioOA.i - je kunt ook deze app downloaden. Die schoont je memory en junk files op. Zoals cache geheugen van al je apps. Dagelijks maak ik hiermee 400-500mb vrij.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Iemand nog nieuws?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Helaas heb ik hem in de winkel besteld en dus krijgik geen updates...:8
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Nee niks te melden
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic