Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
zou mooi zijn dat tabelletje inderdaad!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
imWevi , gaat het om een nieuwe aansluiting? Dan heb je inderdaad nog geen beschikking tot een My Vodafone account. Als het goed is heb je wel een orderbevestiging ontvangen per e-mail? Zo niet, raad ik je aan om voor de zekerheid even te bellen met Status Order op het nummer 0800-0560. Mijn collega's kijken dan graag even met je na of je bestelling goed is ontvangen.

as- , soprano , NBISD , tabeee84 , wij wachten ook vol spanning op de eerste info over de levertijden! Zodra we meer info krijgen zullen we het beroemde tabelletje direct plaatsen 🙂
Woods

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hem mijn abbo verlengt op de pre order dag om 9:11 was bestelling er door heen en kreeg ik bevestiging. Alleen heb nog steeds niks gehoord van vodafone, wel wil ik de telefoon vrijdag ontvangen
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Dat wil iedereen denk ik wel ;')
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hahaha wil iedereen die m wel op pre orderdag besteld maar m pas over een paar weken/maanden wil hebben zich melden? 😛 Dan kan ik die mensen vertellen over het concept van later bestellen 😉
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Zojuist de klantenservice van vodafone aan de telefoon gehad en die man (weet zijn naam even niet) kon mij vertellen dat als je voor 9:15 bevestiging gehad zou hebben je de telefoon vrijdag kan verwachten.

Nu weet ik natuurlijk al uit ervaring dat dit wel met een klein korreltje zout genomen moet worden om 'teleurstelling' te voorkomen..

We houden het in de gaten, afwachtend op het tabelletje 😛
Anonymous
Niet van toepassing
Ook wij wachten met spanning af 🙂
Woods

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al lang klant en een duur abbo, dus verwacht de telefoon gewoon vrijdag anders stap ik wel over naar andere provider, waar wel service is voor particulieren en niet alleen bedrijven
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Woods

Wow. Je weet dat Vodafone afhankelijk is van wat Apple kan leveren? Niet andersom. Je kan dan beter vroeg in de rij gaan staan bij een van de Apple Stores en je abo daar verlengen als je zekerheid wil.
Woods

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is het mooie van vodafone, particulieren krijgen niks, zakelijke klanten hebben gewoon belofte gekregen dat ze vrijdag meerdere iphones krijgen.

En sommige krijgen gratis speakers, ook niks van gehoord, typisch telefoon providers, scheit aan consumenten
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Haha Woods. Denk je dat het bij t Mobile, KPN, enz anders is?

Ieder bedrijf geeft bedrijven voorrang want daar zit het grote geld!

Maar maak je maar niet druk, als je voor 09:30 besteld hebt denk ik dat je vrijdag wel aan de beurt bent.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En als je hem echt per sé op vrijdag wilt hebben had je net zoals mij om 09:00 klaar moeten zitten. Ik was om 09:04 klaar en had de bevestiging in de mailbox.
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat zou goed nieuws zijn, ik kreeg de bevestiging om 9.06 uur, maar we blijven inderdaad in spanning afwachten op het beroemde tabelletje 🙂

:
Wel dom van je dat als je zo ontevreden bent over Vodafone dat je dan toch verlengt, er zijn nog meer providers, of koop het toestel los en zorg dat je daar als eerste bij bent. Denk dan ook gewoon; schijt aan vodafone
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Robinhensgens ik belde om 8:53 omdat ik een lange wachttijd verwachte maar werd direct door verbonden en toen werd me 2 keer grof verteld "Nee, 9 uur" heb toen om 9:00 gebeld naar 1201 en heb toen een half uur in de wacht gezeten, waarna mij werd verteld dat ik een ander nummer moest bellen wegens Vodafone Next(terwijl dit nummer 1201 gewoon op hun site stond) moest dus weer een half uur wachten en had dus eindelijk de bestelling rond om 10:10 met een bevestiging om 11:20. Das enorm balen voor mij maar daar doe je dus weinig aan, maar wil hem wel echt vrijdag hebben. Zit zelfs te overwegen om hem gewoon bij de Apple store (had hem voor de zekerheid gereserveerd) te halen en de bestelling te cancellen. Maar eerst af wachten op de tabel.
NBISD

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ik ben bang dat de tabel pas de 15e komt..
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
MBulten. Ook ik belde om 08:56 omdat ik dacht slim te zijn. Eigenlijk heel logisch van Vodafone dat ze dan niet 4 'inuten aan de lijn blijven want dat is niet eerlijk voor anderen. Daarna heb ik drecht om 09:00 kunnen inloggen en bestellen dus ik heb geluk gehad denk ik.
Mootje321

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb ook om 09:00 uur besteld. Om 09:04 bevestiging binnen. Ben benieuwd
as-

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes


Nog steeds geen nieuws wat betreft het beroemde/beruchte tabelletje neem ik aan... Wordt het echt donderdag pas voordat we meer weten?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
as- op dit moment inderdaad nog geen nieuws helaas. Zodra wij meer weten, delen we dit zo snel mogelijk met jullie.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey alle,

, er wordt geprobeerd om zoveel klanten tevreden te houden. Maar op een gegeven moment houdt de 1e voorraad op, hoe eerder je het toestel besteld des te sneller deze bij je binnen is. Hou dus even het forum in de gaten en je bestelling.

, snelle jelle ;).

, jij bent er snel bij!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic