Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
desiree

Maar als ik om 09:04 de bevestiging heb neem ik aan dat ik bij Vodafone voor de iPhone 7Plus 32 GB toch zeker bij de eerste, pak m beet, 50 bestellingen zit. Dan moet het toch mogelijk zijn om deze morgen tr leveren.

Of hebben jullie echt nog geen 10 toestellen van bepaalde modellen gekregen?
bram1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 09-09 telefonisch een iPhone 7 Plus 128GB Zwart besteld ('s middags).
Op zaterdag (10-09) kwam ik er achter dat het afleveradres niet klopte, hierover heb ik gebeld, en dit is aangepast, heb ook een mail van deze wijziging gehad.

Geldt voor mijn order dan 09-09 of 10-09 in de tabel?

Daarnaast had ik een e-mail gehad over een gratis speaker bij de iPhone, hier heb ik verder niets meer over gehoord, en staat ook niet in de order. Vodafone webcare op twitter gaf aan dat bij telefnisch bestellen met zelfde e-mail adres als waar ik de e-mail op het ontvangen alles goed zou gaan met betrekking tot de speaker.
jstok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je antwoord. Ik houd hoop!
Homans

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Word er op zaterdag ook bezorgd?? Ik zie dat de iPhone 7 32 GB Black iig geen probleem gaat worden. Heel fijn!! Nu nog ff een TaT en een bevestiging met emei
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Arsance en @Robinhensgens ik kan inderdaad niet zien hoeveel we precies van welk toestel gekregen hebben.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Met welke koerier worden de pakketten verstuurt als ik vragen mag?
sven11

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Desiree-

Om even om verduidelijking te vragen: Bij mijn toestel (iPhone 7 matzwart 128gb) , op mijn besteldatum(9 sept) staat: levering vanaf 16/9. Ook voor leveringen van hetzelfde toestel op de navolgende besteldagen staat: levering vanaf 16/9. Betekent dit dan dat ik bij de eerste leveringen van mijn model zit en jullie door Apple geleverde eerste levering van mijn toestel voldoende is om alle toestellen besteld op 9 september vanaf morgen uit te leveren?

Betekent levering vanaf 16/9 dan dat het woordje vanaf doelt op hoe snel jullie de toestellen uit jullie magazijn krijgen?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
bram1 goede vraag! Daarover kun je het beste bellen met onze afdeling Status Order op 0800-0560 (optie 1). Zij kijken dit graag voor je na. Hou er wel rekening mee dat het hier op dit moment drukker kan zijn.
bram1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op welk deel van mijn vraag is dat het antwoord? De orderdatum of de speaker?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
desiree. Ontzettend weinig van de 7Plus 32GB dus. Want het is niet mogelijk met alle stappen die je moest doorlopen om sneller dan 09:03 een bestelling te plaatsen. Zo snel is niemand.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Homans ze worden inderdaad ook op zaterdag bezorgd. 🙂
RobLammerts de pakketten worden bezorgd door PostNL.
sven11 goede vraag! Ik kan zo geen individuele bestellingen nakijken. Daarvoor kun je het beste bellen met onze afdeling Status Order op 0800-0560 (optie 1).
bram1 op beide vragen. 🙂
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Weten jullie wanneer er een nieuwe levering komt? Desiree-
michelk90

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik kan dus verwachten dat ik mijn iphone 7 plus 128GB zwart morgen ontvang:) volgens het tabel?
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Heej de levertijden worden bekend :S
Ik heb alleen 14 september besteld een Iphone 7 black 32 GB, zijn de levertijden van 14 September nog niet bekend?


JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Hoe zit dat nu, zie verschillende dingen voorbij komen, zoals een speaker gratis bij de iPhone, maar ook de gratis cover bij de iPhone (niet plus) via Friends&Family.

Ook staat er in een mail die ik heb ontvangen dat ik icm vodafone Thuis 3Gb en 1 zenderpakket krijg.

Ik heb een Smart L abonnement aangevraagd nu. Maar die combi van 3Gb en 1 zenderpakket heb ik nog nooit eerder gezien, weet iemand meer?
sven11

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik stel juist een algemene vraag over hoe de tabel werkt, wellicht kan je daar alsnog antwoord op geven. Lees mijn vraag nog maar eens goed:)
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dag allen,

Ik heb dus een iPhone 7 Plus 128 GB Gitblack besteld, nu vroeg ik me af, gezien de levertijden tabel of het handig (en mogelijk) is om mijn toestel om te zetten naar de 256 gb variant.
Het gaat om een Red Plus abonnement (12gb), via F&F (met de nodige voordelen!). Is dat mogelijk?

Gr,

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Is mogelijk, maar dan kom je helemaal achter in de rij te staan.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
@moderator wat betekent als dit er staat letterlijk:

Status van je bestelling:
De bestelling wordt verwerkt

Is dit net zo lang totdat de iphone verstuurd is ?
saskiaa92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 10-9 de iPhone 7 32 gb rosé gold besteld. In de tabel staat dat deze vanaf 16-9 verstuurd word. Ik ben een nieuwe klant bij Vodafone en heb nog geen mail voor een afspraak gehad. Wanneer kan ik deze verwachten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic