Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Wauw als ik het voor het zeggen had na al die ellende had ik gezegd. Hier je mag hem gratis plus korting !

Ik mag van gelul spreken dat ik hem 1 deze dagen krijg aangezien ik op 19-12-16 mijn tel heb laten wijzigen van 32gb naar 128gb.
Tevens geef ik jou groot gelijk dat je bent weggegaan !
xbs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn bestelling staat ook klaar voor verzending sinds vanochtend, maar nog steeds geen track&trace code ontvangen. Ik had de iphone 7 plus 128gb black op 29/11 besteld. ik ben het een beetje zat van het wachten.
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarschijnlijk ben ik dan een geluksvogel :S Want ik heb vanavond een verzendbevestiging van Coolblue gekregen dat de iPhone 7 plus 128 gb. jet black daadwerkelijk morgen al afgeleverd wordt. Vandaag bij Coolblue besteld en vlak daarna meteen mijn order bij Vodafone gecancelled die ik op 26-12-2016 had geplaatst. Ik voel mij best wel schuldig voor diegene die zo lang gewacht hebben...:@ Hopelijk komt die van jullie ook snel jullie kant op!
Aylicia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee Hee,

Ik heb 24/12/2016 een Iphone 7 plus 32GB black besteld in de vodafone winkel. Deze moet ik dus daar ook weer ophalen. Echter kan niemand mij van Vodafone vertellen wanneer ik hem krijg. Heeft iemand hier ervaringen mee? Op de site staat nu dat de Iphone 7 plus 32GB silver & rose op voorraad zijn. Is het verstandig om over te laten zetten naar een andere kleur of om nog te wachten?

Wat is jullie ervaring met de levertijd van de Iphone 7 plus 32GB zwart?!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Bobbejaan schreef:
Waarschijnlijk ben ik dan een geluksvogel :S Want ik heb vanavond een verzendbevestiging van Coolblue gekregen dat de iPhone 7 plus 128 gb. jet black daadwerkelijk morgen al afgeleverd wordt. Vandaag bij Coolblue besteld en vlak daarna meteen mijn order bij Vodafone gecancelled die ik op 26-12-2016 had geplaatst. Ik voel mij best wel schuldig voor diegene die zo lang gewacht hebben...:@ Hopelijk komt die van jullie ook snel jullie kant op!
Ah okay, Ik heb mijn order nu om laten zetten naar een normale Iphone in plaats van een Vodafone versie, toen der tijd hebben ze dit verkeerd gedaan namelijk
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja idd! ik zag dat die Vodafone uitvoering ook nog op pre-order stond vanmiddag dus ik heb ook voor de normale uitvoering gekozen, anders kon ik nu nog een paar dagen wachten ben ik bang... Maar dan zal je hem waarschijnlijk ook morgen of overmorgen ontvangen.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Bobbejaan schreef:
Ja idd! ik zag dat die Vodafone uitvoering ook nog op pre-order stond vanmiddag dus ik heb ook voor de normale uitvoering gekozen, anders kon ik nu nog een paar dagen wachten ben ik bang... Maar dan zal je hem waarschijnlijk ook morgen of overmorgen ontvangen.
Ik wacht al vanaf 21-11, en totaal geen informatie over de Vodafone versie van het toestel, Iphone 7 plus mat zwart genomen
Aylicia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gaat dit over de iphone 7 plus 32gb?
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tjahh het is wel jammer dat iedereen er zo lang op moet wachten maar Apple heeft gewoon niet goed ingespeeld op de verwachte afname van (voornamelijk) iPhone 7 plus modellen. Vodafone kan hier ook weinig aan doen omdat het een algemeen probleem is met leveren aan alle providers.
Al snap ik zeker de frustratie als je zo lang op je nieuwe toestel moet wachten waar je met smart naar uitkijkt.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Yep, dit is eigenlijk mijn eerste Iphone haha, dus dan ben ik al heel benieuwd, maar het vreemde is dat KPN wel gewoon heel snel kan leveren, en dat vindt ik vreemd, desalnietemin moet ik helaas nog even wachten haha, Jij veel succes morgen met je Iphone
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee bij mij betreft dit de iPhone 7 plus 128 gb. Jet black. Maar ik zou gewoon even langsgaan bij de vodafone winkel (want die zijn tegenwoordig ook niet meer telefonisch bereikbaar). Ik denk dat er een goede kans is dat de iPhone 7 plus 32 gb. één dezer dagen morgen/overmorgen zeker uit voorraad leverbaar is in Vodafone winkels.
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Aylicia
Je kan het beste langs de betreffende winkel waar je 't besteld hebt. Voorraad van de winkels is anders dan de klantenservice 🙂

Ik krijg als 't goed is morgenmiddag mijn iPhone 7 Plus 128GB Black volgens de T&T code. Ik kijk ernaar uit!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes

Bobbejaan schreef:
Tjahh het is wel jammer dat iedereen er zo lang op moet wachten maar Apple heeft gewoon niet goed ingespeeld op de verwachte afname van (voornamelijk) iPhone 7 plus modellen. Vodafone kan hier ook weinig aan doen omdat het een algemeen probleem is met leveren aan alle providers.
Al snap ik zeker de frustratie als je zo lang op je nieuwe toestel moet wachten waar je met smart naar uitkijkt.

Zou jij even een PM willen sturen met je coolblue ordernummer, zodat als ze moeilijk doen bij coolblue dat ik dan kan zien dat het gewoon mogelijk is
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ohh dan snap ik het al helemaal! Maar hier thuis al jaren fan van Apple producten 🙂 al sinds de allereerste iPhone, het werkt allemaal geweldig! en is stabiel en duurzaam 🙂 Betreft bij KPN denk ik alleen voor bepaalde uitvoeringen iPhone 7/7plus? Het wordt immers allemaal in gradaties geleverd.
Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten Melvin! En jij ook veel succes met je iPhone 7 plus.
Aylicia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bobbejaan

vanwaar deze verwachting van enkele dagen? Vodafone winkel geeft al weken aan niet te weten wanneer zij weer voorraad in de winkel hebben.
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aylicia

Omdat er nu weer voorraad is geleverd aan verschillende winkels & providers.
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dusja, dat andere providers sneller en meer kunnen leveren dan VF, wat zegt dat dan over Vodafone.
Vodafone heeft een lack aan communicatie, het is een barslecht bedrijf vergeleken met andere providers.

Ik zeg, Vodafone krijgt de kogel
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
xbs

Vreemd. Ik kreeg gisteravond een mail met de factuur erin, en een aparte mail met T&T code. Mijn toestel wordt vandaag bezorgd volgens de T&T website.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ik heb zelf de iPhone 7 Plus 128GB Black als DOA teruggestuurd.
3 dagen erna was het pakket binnen en de retour verwerkt.
Gisteren telefonisch met loyalty weer een nieuwe order geplaatst voor de 7 Plus 128GB Jet Black en de status is nu net gewijzigd naar klaar voor verzending.

Mijn eerste order heb ik moeten wachten vanaf 08-11-2016 tot 20-12-2016.. Nu wacht ik net 1 dag en de status staat al op uitleveren dus ze hebben wel degelijk nieuw voorraad binnen en alle backorders weggewerkt.

Ik heb gisteren ook iemand gesproken die best lang bij Vodafone werkt en hij gaf aan dat de iPhone levering door Apple echt langzaam op gang kwam.
Daarbij is het ook dat elke iPhone order handmatig ingevuld moet worden door een vodafone medewerker waardoor het verwerken van orders wat langzamer gaat dankzij een handmatig proces.

Net ook even op vodafone.nl gekeken en daar staat nu bij alle 7 Plus 128GB kleuren op voorraad.
Rochelle97

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb 02-01 de iphone 7 plus 32gb mat zwart besteld. Staat sinds vanochtend 04-01 op status: Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code. Ik zag staan dat dit dagen duurde bij sommigen. Kan dit nog heel lang duren?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic