Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
desiree zoals verwacht 1-2 weken. Bedankt Vodafone voor het totaal NIET nakomen van afspraken en totaal NIET communiceren met klanten.

Als jullie het geld maar binnen kunnen harken is het goed.

Ga je diep schamen. Flutbedrijf!!
jstok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn model is volgens jullie overzicht morgen helemaal niet leverbaar.
Desalniettemin heb ik een T&T code doorgekregen?
Waar kan ik nu vanuit gaan?
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Nou nou, wat een stelletje verwende kleuters zitten er in dit topic. Je kent neem ik aan het gezegde van "geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt"?
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Haha wat een grap jstok.

Zelfs nu hebben ze nog onjuiste informatie. Stelletje amateurs
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Van welke koerier heb je een T&T ontvangen?
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dit gaat niet over kleuters. Dit gaat over valse beloftes die al de hele week door weet ik veel hoeveel verschillende Vodafone werknemers gedaan worden.
ampsource

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zijn er helemaal 0 Jet Black 128gb toestellen geleverd? Want zijn deze tabellen enkel voor online orders? Of ook winkel voorraad??? Ik heb btw in de winkel een order geplaatst. Meteen bij opening.

Ik hoor via iemand van Dyna die jullie distribitie regelt dat er maar ontzettend weinig toestellen geleverd zijn. Correct?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Is er dan helemaal geen enke mat zwarte plus 32 GB geleverd? Vind 't een raar verhaal nu. En nog weet ik nog niet waar ik aan toe ben..
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Precies B-shockz. Alsof ze 0 toestellen binnen krijgen. Nee de vriendjes en kennissen zullen wel eerst zijn.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
jstok om welk model gaat dit precies? Dan duik ik hier verder in.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Desiree je zou misschien eens kunnen reageren op de vraag of er inderdaad van sommige modellen 0!! Toestellen geleverd zijn!
McKentin

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Robinhensgens ben je een beetje gefrustreerd ? Man man het is maar een telefoon he.
jstok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Iphone 7 128GB jet black.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
ampsource en B-Shockz we kunnen nu alleen de levertijden doorgeven op basis van de voorraden die we gekregen hebben en nog gaan krijgen. De vraag naar de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus is wereldwijd boven verwachting. Apple zal er dan ook alles aan doen om nieuwe voorraad zo snel mogelijk aan te leveren.
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1-2 weken wachtijd, vanaf welke datum geldt dit? 16 sep??
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Haha Sjoerd. Nee dat is natuurlijk vanaf morgen.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Hmm erg balen dit..
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ja McKentin en dit lijkt me een heel normale zaak dat je gefrustreerd bent als er een week lang 0,0 gecommuniceerd wordt en één dsg voor de levering blijkt dat zo ongeveer 3/4e van de toestellen niet leverbaar is.

Wat is dan in godsnaam het nut van een pre-order?

En ik neem aan dat 1-2 weken langzaam in 2-3 3-4 4-5 weken gaat veranderen aangezien Apple zelf ook met 2-3-4 weken rekening houdt in hun eigen Apple stores die natuurlijk ook voorrang krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic