Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Net gebeld met Vodafone met de vraag wanneer we meer horen over de leveringen. Dit omdat er binnen 5 dagen nieuws zou komen. Heb zelf de 7 + Besteld, ze weten niet hoeveel ze er binnen krijgen. Over dit toestel geven ze pas morgen (vrijdag) meer informatie omdat hier volgens vodafone een andere levertijd op zit..

Denk dat je het uit je hoofd kan zetten dat er morgen door vodafone iphone + modellen worden geleverd.
soprano

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
Ik zie dat T-Mobile alleen de 7+ 256GB in het zilver op voorraad heeft voor morgen...
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Net gebeld met de order klantenservice en deze mevrouw gaf mij aan dat er nog steeds staat "wordt verwerkt" maar dat vandaag de meeste pre-orders in het systeem pas worden omgezet naar "verzonden".

Zij gaf ook aan dat ik zo goed als zeker vandaag een T&T code ga ontvangen omdat ik al om 09:03 de order geplaatst had.
Het gaat om een IPhone 7 PLUS 32GB Matzwart.

Benieuwd of dit klopt.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik vind het maar raar.. bij mij staat er nog steeds: uw bestelling wordt verwerkt, iPhone 7 Plus zwart 32gb bevestiging: 11:44 maar veel eerder besteld
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ben ook heel benieuwd! 😄
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ongelooflijk DStellar ze spreken zich dus echt constant op welke manier dan ook tegen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hopen dat deze mevrouw wel de waarheid spreekt. Alvast heel veel plezier met je nieuwe iPhone Robin 🙂

Ik heb dezelfde iPhone besteld op de zelfde tijd.

marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb hem telefonisch besteld. Elke afdeling (webshop, telefonisch etc) heeft zijn eigen voorraden vertelden ze mij. Heb de plus gold 32gb besteld.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ik ga in ieder geval, mocht ik vandaag niks horen, morgenvroeg in de rij staan bij de winkel en mochten ze het toestel wat ik wil hebben nog hebben dan annuleer ik mijn online bestelling.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Robinhensgens kun je ons laten weten wanneer je een T&T code hebt ontvangen?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Tuurlijk. Maar ik ga ervanuit dat die vandaag niet gaat komen!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hopen dat de mevrouw de waarheid spreekt en dat die wel gaat komen. 😄
2016NL

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
7plus 128G silver
mijn bestelstatus dat hij verstuurd is
Vrijdag 09-09 om 09:46bevestiging
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Kijk dit ziet er al iets meer roze kleurig uit, maar de silver is niet de populairste kleur. Ik wacht nog even af 😄
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Ik heb wel het idee dat ze nu pas aan de plus bestellingen zijn begonnen om deze te verwerken en dat ze eerst de normale toestellen gedaan hebben dus ik houd hoop
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Morgenvroeg naar de winkel gaat ook niet. Krijg net reactie op teitter dat het annuleren van een bestelling enkele dagen duurt. Ik zit dus gewoon in een houdgreep. Echte service is hier ver te zoeken!!
Who-cares

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Je zou bijna zeggen dat Vodafone wel een keer iets zou leren uit het verleden maar 2 jaar geleden bij de lancering van de iphone 6 ging het er net zo aan toe.

Van een bedrijf wat zich in zekere zin met communicatie bezig houdt zijn ze verdomd slecht in met communiceren. ik heb op 09 september om 09:08 het bericht gekregen dat de bestelling is ontvangen door Vodafone en ik kreeg een ordernummer (249175612).

Op 09 september om 10:58 een mailtje van Vodafone dat het een nieuw toestel is en dat ze binnen 5 dagen contact opnemen, maar de enige mailtjes die ik krijg van Vodafone is dat de nieuwe Iphone 7 er bijna is en dat je een preorder kan bestellen.

Ik krijg het idee dat Vodafone producten verkoopt die ze niet (op tijd) binnen hebben. het valt mij wederom op dat diverse collega's van Vodafone elkaar tegenspreken zowel op het forum als bij de klantenservice.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
In onze post aan het begin van dit topic vind je nu de tabellen met de verwachte levertijden.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Had ik dan toch maar de 128gb black iPhone 7+ gekozen. Die is vanaf morgen wel leverbaar..
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ziet er goed uit! Ik kan hem dus vanaf morgen verwachten! Ik hoop het zo! 128GB Plus Black. 09:04 bevestiging, bestaande klant.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic