Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Denisekl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
20 oktober iphone 32gb zilver besteld, vandaag is de status gewijzigd in uitleveren. Net een mail gehad met een T&T code, doet de T&T code het niet? We wachten wel af, maar ik heb in ieder geval duidelijkheid en de telefoon sneller dan verwacht!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Denisekl , de T&T code zal het inderdaad in eerste instantie nog niet doen. Dit betekent echter wel dat het toestel al onderweg is. Waarschijnlijk kun je het pakketje later vandaag of morgen wel volgen met de T&T.
Denisekl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat dacht ik al, bedankt voor je reactie Thomas! Ik wacht wel af:)
tychobuntsma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er een manier om uberhaupt meer duidelijkheid te krijgen dan?
Aangezien de mensen die het na 2 nov bestellen dezelfde verwachte datum krijgen als die van daarvoor...
Of een manier om de telefoon sneller in handen te krijgen?
Ashleyqs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had 12 Oktober iphone 7 128 gb jet black gekregen maar wou die niet. dus hadden me ouders 13 Oktober hem terug gebracht en de iphone 7 plus 256 GB besteld innde kleur jet black. Ze hebben ook een lijst mee gekregen en er stond op dat hij er vandaag zou zijn ( in de winkel ) maar dat is dus niet zo want me ouders zijn niet gebeld ?? wanneer komt hij binnen
zoehier

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, 9 oktober heb ik een iphone 7 plus 32G besteld. hij zou 28 oktober komen, niks verder van gehoord. heb ik mobiel.nl gebeld, en gevraagd hoe het zit ja zegt hij nog 2 weekjes. ik vroeg toen of hij inplaats van postnl het kon veranderen in komen ophalen. Dat ik dan bij het filiaal mijn telefoon op kom halen. Mijn vraag is wanneer krijg ik verdomme nou mijn iphone 7 plus??? ik dacht nog ik kies vodafone want T mobile zou wel traag zijn. merk er niks van 😞
Jeroentjeduin

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
11 oktober mijn abenoment verlengt met iPhone 7 black 32 gb, zou voor 21 oktober geleverd zijn na verschillende keren bellen zou hij vandaag 4 november geleverd worden, vandaag niks gehoord en weer gebeld blijkt dat ze daar die tijden gewoon verzinnen omdat het nergens terug te vinden is, beetje communicatie stoornis daarzo????
Roosje281

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag eindelijk mijn T&T ontvangen maar als ik de link aanklik komt er dit te staan "We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode 3S.... en postcode ...." iemand die dit ook heeft gehad?
Denisekl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Roosje281 dat had ik gisteren ook de hele dag, nu staat dat de telefoon vandaag wordt bezorgd.
ths

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Voor de gene die net zoals mij continue wachten op uitlevering/mail voor een koeriersafspraak, doe geen moeite! Vodafone houdt al hun (nieuwe) klanten aan het lijntje, slecht in communicatie over levering etc. En tja dat PDF-bestandje wordt continue verschoven van 27/10 naar 04/11 nu naar 18/11 en ga zo maar door.

Ik heb mijn bestelling geplaatst vanaf 13/10 en krijg aldoor maar niks te horen, enige waar ze mee aankomen is 'U krijgt vanzelf bericht, nog even geduld' Nou mijn geduld is inmiddels op.
Wat ik heb gedaan is via Apple.nl de iPhone 7 Plus gereserveerd, gelijk afhaalafspraak gemaakt en i.c.m een T-Mobile abonnement afgesloten. Voor de gene die alsnog bij Vodafone willen, ook dat is mogelijk!
De voorraden van Apple is erg transparant, als je doorklikt voor reservering kies je je AppleStore en het toestel dat je wilt hebben. Dezelfde dag op te halen en i.c.m. abonnement (Providers Tmobile of Vodafone only) af te sluiten!
Silvia1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is de iphone7 in de winkels gewoon op voorraad?
Saas

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op de site van apple krijg je ook te zien dat er een levertijd is van 3 a 4 weken. Dus denk dat er niet veel anders opzit dan wachten
ths

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Bij Apple Shops komen er dagelijks nieuwe voorraden bij, als je in de ochtend kijkt op de site (www.apple.nl) kan je m gewoon reserveren zonder al teveel moeite.
Als je niet wilt wachten, is dat zeker de moeite waard!
Kimdenr

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zou je hier meer uitleg over kunnen geven? Ik kan via de site van apple niet aangeven dat ik de iphone in combinatie met een vodafone abbonnement wil bestellen, moet je dit in de winkel waar je hem ophaalt aangeven? en krijg je hierbij ook de korting die je via de vodafone shop krijgt?
TheBoss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je je verlenging bij Vodafone dan geannuleerd oid?
ths

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
S'ochtends vanaf 09:00 uur kan je naar Apple reserveren (zijn als het goed is meerdere tijdstippen), dan kan je je AppleStore (Haarlem, Amsterdam of Den Haag) kiezen, gevolgd door iPhone 7 of 7 Plus, opslagruimte & kleur. Als deze beschikbaar is, kan je m reserveren (max 2 toestellen), even inloggen met je AppleID en dan kan je dezelfde dag nog je iPhone reservering ophalen, je kan zelfs tijdstip aangeven wanneer je dat wilt doen. In de winkel geef je dan aan dat je je bestelling komt ophalen en deze graag i.c.m. een abonnement wilt afsluiten. De prijzen zijn identiek als op Vodafone als T-Mobile. Dit zijn wel de enige 2 providers met wie de AppleStore samenwerkt.
Voordeel hiervan is, dat je garantie via AppleStore loopt. Je kunt dus gemakkelijk met je iPhone terug naar de AppleStore ipv naar de provider-shop om daar aan te geven wat er mis mee is, waarnaar zij m vervolgens doorsturen etc..

Ja ik heb mijn volledige order geannuleerd, was het helemaal zat om aan het lijntje gehouden te worden. Gister heb ik alles geannulleerd (ook dat ging omslachtig). Op de website stond namelijk dat de afdeling van 9:30 - 18:00 uur telefonisch te bereiken was, maar daadwerkelijk bleek het gesloten te zijn. Na diverse malen doorverbonden te zijn, en weet ik hoelang in de wacht. Is het me uiteindelijk gelukt om op een zaterdag de gehele bestelling te annuleren. Dezelfde dag heb ik nog een iPhone 7 Plus 128GB Zwart weten te reserveren en ook gelijk kunnen ophalen i.c.m T-Mobile!

Daarom raad ik ook andere aan om dmv online reserveringen bij AppleStore te halen of dan wel i.c.m. abonnement (Vodafone/T-Mobile), voorraden zijn transparant en je weet direct dezelfde dag of er een beschikbaar is voor jou. Die je dezelfde dag direct kunt ophalen! Zo heb ik het iig gedaan! 🙂
ths

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Via Apple reserveren zie je wat er dagelijks te reserveren is, enige wat je wel zelf moet doen is het ophalen in de gekozen AppleStore. Als er voorraad is, hoef je dus niet 3-4 weken te wachten. Dagelijks komen er veel iPhones binnen. Net heb ik zelf gekeken en zie dat er in Haarlem & Denhaag van alles beschikbaar is. Hoop dat je er wat aan hebt 😉 Succes!
TheBoss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord! Nog 1 korte vraag..was het een verlenging of nieuw abbo? Mijn bestelling nu is met verlenging, weet niet of je in een Apple store ook kan verlengen.

Als dat wel kan ga ik het ook zo doen, bedankt voor de tip!
ths

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
bij mij was het een nieuw abonnement, maar ook verlenging is geen enkel probleem. Zolang het maar bij T-Mobile of Vodafone is dan is dat ook mogelijk via AppleStore! Succes, ben benieuwd hoe snel je m nu zult hebben en waar je voor hebt gekozen 😉
Saas

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ths, super tip van je. Zag inderdaad dat er een aantal beschikbaar zijn. Helaas de jet black niet 😛 dus we wachten maar weer af haha 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic