Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Roykuh96

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dr_90210

Hahahahahahaha!

Er staat dat de order in goede orde is ontvangen en dat ze me via e-mail of sms op de hoogte houden voor de levering.
DonDidier

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op 21 september is de dag
Dat ik mijn abonnement verlengen mag

Ik kon de iPhone 7 bestellen
Dat was zo gebeurt, ik hoefde maar te bellen

Al snel had ik de mail met de bevestiging van de bestelling
Maar kort daarna ook het bericht dat het ‘iets’ langer kon duren, op dat moment nog geen teleurstelling

Er werd me immers beloofd dat ik binnen 5 dagen iets zou horen
… maar na 5 dagen … niks … dat bericht kon dus ik door mijn neus boren

Iedere dag kijken naar wat de bestelstatus was
Iedere dag op dit forum lezen met een gefrustreerde grimas

De leverdatum-pdf op de Vodafone-site daar stond wel wat op
Maar het bleek al snel; dit was één grote mop

Er kwam eergisteren eindelijk een eind aan de wacht-race
ik kreeg eindelijk de mail met Track & Trace

vandaag, ergens tussen 1 en 4 …
… dan is eindelijk mijn iPhone 7 hier

😛 Salut
RB007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vraagje voor de experts:

Mijn status is gewijzigd naar: Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd.

Is dit positief of geeft Vodafone mij valse hoop?

Betreft een 7 plus 128GB JB.
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
RB007 schreef:
Vraagje voor de experts:

Mijn status is gewijzigd naar: Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd.

Is dit positief of geeft Vodafone mij valse hoop?

Betreft een 7 plus 128GB JB.
Positief!
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wat fijn om te horen dat iedereen zijn iphone in ontvangst mag nemen (11-9 besteld maar ik hoor niks meer van vodafone)
Elazig23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb 29-10-2016 een iphone 7plus black besteld maar ik zie nog steeds niks verschijnen
Elazig23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Inderdaad ik hoor ook niks meer
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Elazig23 schreef:
Ik heb 29-10-2016 een iphone 7plus black besteld maar ik zie nog steeds niks verschijnen
Ik snap dat je nog niks gehoord hebt, bij Vodafone weten ze het zelf ook nog niet eens dat jij over 8 dagen een bestelling gaat plaatsen haha 😄 😉
RB007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks!

Ter info: ik heb mijn T&T code inmiddels ontvangen! 😄

Betreft een 7 plus 128GB JB.
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
RB007 schreef:
@NiekThanks!

Ter info: ik heb mijn T&T code inmiddels ontvangen! 😄

Betreft een 7 plus 128GB JB.
Nu ik nog, denk dat ik volgende week bij de gelukkigen zal zitten.
Elazig23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb 29-09-2016 een iphone 7plus black besteld maar ik zie nog steeds niks verschijnen
Elazig23

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Typfout
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Elazig23 schreef:
Ik heb 29-09-2016 een iphone 7plus black besteld maar ik zie nog steeds niks verschijnen
Wat is de status van je bestelling dan als je deze inkijkt?
RB007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
waneer heb je besteld? en wat? verlenging / nieuw abbo / F&F? nummerbehoud?
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
RB007 schreef:
@Niek waneer heb je besteld? en wat? verlenging / nieuw abbo / F&F? nummerbehoud?
28 sept iPhone 7 plus 128GB matzwart, telefonische verlenging. Status staat wel al sinds van de week op ontvangen, dus hoop er het beste van.
RB007

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ahh ok... ik heb op 12.09 besteld (7 plus 128GB JB) verlenging met F&F.

Succes met wachten iedereen!
geitje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Arrgghhh na nog altijd geen telefoon te hebben vandaag maar weer gebeld. Mijn iPhone besteld op 19 oktober. Gewoon een i7 black 32gb, minder spannend kan niet. Nadat mijn status eindelijk gewijzigd was in ontvangen en toestel gereserveerd toch geen telefoon gezien. Vóór 21 oktober. Net gebeld, nee meneer uw toestel is niet binnen en we gaan de 24ste pas nummerbehoud aanvragen. Als dat wordt goedgekeurd én er is een toestel beschikbaar wordt het opgestuurd. Hoe is dit mogelijk!? 19 september besteld. Waarom gaan ze de 24ste pas nummerbehoud aanvragen en niet vorige week toen het toestel bij hun is binnen gekomen. Of is er toch geen toestel voor mij binnengekomen volgens de medewerkster. Schandalige service, wil graag een manager spreken want dit kan echt niet.
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik wacht al vanaf 11-9 op de iphone 7 plus 128GB black ook met nummerbehoud. simkaart heb ik inmiddels beetje raar of niet telefoon willen ze niet sturen omdat zij een fout gemaakt hebben lekker dan als nieuwe klant
Elkekikken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag

Ik heb op 15-9 via FF mijn abo verlengt met de iphone 7 128gb jb
Op dit moment heb ik nog steeds niets vernomen gehoord
Kan er gekeken worden wat er aan de hand is? Dit begint wel heel lang te duren

Gr elke
Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Elkekikken schreef:
Goedemiddag

Ik heb op 15-9 via FF mijn abo verlengt met de iphone 7 128gb jb
Op dit moment heb ik nog steeds niets vernomen gehoord
Kan er gekeken worden wat er aan de hand is? Dit begint wel heel lang te duren

Gr elke
Je kan beter de klantenservice bellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic