Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Ambsi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yes! 18-09 besteld, maand later (bijna precies) mag ik eindelijk mijn iPhone 7 zilver 32 gb ontvangen. Is onderweg, ben natuurlijk aan het werk maar moet hem zeker morgen in mijn handen krijgen 🙂
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jet black 128gb besteld op 23-9-16.
Ook mijn status is verandert in ONTVANGEN: net even met de klantenservice gebeld hoelang erover heen gaat voordat deze over gaat naar uitleveren. Deze vertelde me dat deze status niets te betekenen heeft en dus niet klopt. De jet black toestellen zullen pas vanaf november geleverd worden..
Aangezien hier meerdere mensen zijn die hun JB wel al op uitleveren hebben staan, weet ik niet meer wat ik moet geloven.

Zijn er mensen die het toestel met de kleur JB daadwerkelijk al in handen hebben?

DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
De JB is als het goed is wel al geleverd aan klanten. Zelf heb ik hem nog niet in handen, maar als PostNL het pakket al in de bus heeft liggen ga ik ervanuit dat hij wel onderweg is :).
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
net terug gebeld naar vodafone omdat, iedere medewerker iets anders zegt.. En helaas ook deze zegt dat de status order NIET klopt. Deze staat bij mij op: ONTVANGEN en bij hun in het systeem staat er dat hij nog niet binnen is.
helaas.. helaas.. We worden met een kluitje in het riet gestuurd ????
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoelang duurde het voordat, je orderstatus van ontvangen naar uitgeleverd werd gewijzigd.
Wanneer had je hem besteld?
Dr_90210

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wanneer heb jij m besteld dan als ik vragen mag? hoelang duurde het voordat je status overging naar uitleveren? en heb je hem al binnen ????
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Dr_90210 9-9 12:30 binnen nu en 2 uur zou de postbode hem aan mij moeten geven

Na 1 dag ging hij van ontvangen naar uitlevenreb
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
heb de 128 GB jet black besteld op 11-9-2016 's avonds geloof ik. Toen de status op ontvangen kwam te staan heb ik geloof ik de dag erna de track & trace gekregen die na een dag actief werd.
impulsive

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
13 september mijn Iphone 7 besteld in mat zwart. Vandaag mijn iPhone ontvangen en in glanzend zwart met losse home knop. Ik ben zo ontevreden dat ik de bestelling geannuleerd heb.

Nu beginnen de problemen met Vodafone. Het abonnement is i.c.m. het toestel voor 2 jaar verlengd en dat kan niet zo maar teruggedraaid worden. De bestel annulering moet eerst verwerkt worden en reken op 2 weken. Vervolgens is de retourtermijn verstreken en zit je vast aan een verlenging van 2 jaar zonder toestel. Uiteraard willen ze het wel oplossen maar dan moet je toestel bij Vodafone afnemen. Daar zijn nu net de problemen begonnen dus dat is voor mij geen optie.

Ik heb 3 prive abonnementen bij Vodafone en 2 zakelijke maar ook dat maakt geen indruk. Na 13 jaar klant zal ik nu dus ook al mijn abonnementen beeindingen. WIn win voor Vodafone om aan beleid vast te houden!
Fransnijm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bekijk ik net de uitleverlijsten van de iphone 7 plus 128gb black.
Ik heb hem betseld op 15 oktober 2016 en dan staat er dat hij na 28 oktober verwacht word.
Nu komt het. Heb je hem na 17 oktober besteld dan staat er verwacht VOOR 28 oktober.
Dus met andere woorden eerder bestellen is later krijgen?
S3nti3l

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat lijkt er wel op want ik heb de iphone 7 128 gb JB op 9-9 rond 13.30 besteld en heb nog geen track en trace of verzendbevestiging en lees hier dat mensen die op 11-9 besteld hebben dat al wel hebben..
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
JAAAAA heb hem binnen iPhone 7 plus 128 JB

veel succes voor degene die nog wachten
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Yess ik heb hem binnen EINDELIJK
JET BLACK 128gb ???????????? besteld op 9-9
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net m'n T&T ontvangen! jij ook?
carlitos05

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb vandaag ook mijn T&T ontvangen. Kan dat betekenen dat ik morgen mijn iphone 7 plus JB 128gb ontvang? op 9-9 besteld ook ....
RomyvanDongen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
thomasbartelen ja maar krijg nog geen update staat dat ze de zending nog niet kunnen vinden. Bij jou wel?
thomasbartelen

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nope, bij kunnen ze m ook niet vinden. Zal morgen wel goed komen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Veel plezier en met jullie nieuwe iPhone 7 Jet Black versie :)!
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
SamsungExpert Thanks!!
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Met een dubbel gevoel neem
Ik afscheid van deze forum !!
Sinds 9-9 elke dag wezen kijken naar nieuwe update's!

Succes voor de gene die nog moeten wachten..!!

Till next year????
In out????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic