Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
tja misschien ook maar eens doen na 14 oktober mijn eigenlijke verleng datum ik denk niet niet dat het voor mij al werkt om ergens anders te informeren omdat ze me uit coulance eerder verlengd hebben ben bang dat als ik nu annuleer ik bij een ander niet kan verlengen bovendien gaat het bij mij om een plus 128 JB
Ria_nne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb via CoolBlue m'n abbonement bij Vodafone verlengd! Kwam op dezelfde prijs uit als bij Vodafone (dat krijg je te zien nadat je een verlenging aangeklikt hebt) & heb m'n toestel morgen binnen!
richard677

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou status staat eindelijk op is verstuurd hoor!
Groengriezel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb op 14 september mijn contract verlengd met een iphone 7 (zwart/128gb). Bij mijn bestelling kreeg ik te horen dat de levertijd ongeveer 2 weken zou zijn. Ik kreeg ook een mailtje dat het iets langer zou duren en dat er binnen 5 dagen weer contact met mij zou worden opgenomen. Nu zie ik in jullie schema dat de levering vanaf november is. Hoe kan dit? Bij andere winkels is deze telefoon wel beschikbaar.

Alvast bedankt.
Remco Groen
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi,
Balen zeg, dat dit allemaal zo lang moet duren. Als ik rondkijk op andere sites, zie ik dat er overal weinig nieuwe iPhone 7 modellen worden aangeboden. Lijkt mij dat Apple of een spelletje speelt, of gewoon te weinig voorraad heeft. Kijk maar eens bij KPN of T-Mobile, Jet Black is nergens op voorraad. Zelfs niet bij alle Apple stores in Nederland.
Volgens mij is dit niet Vodafone haar schuld, maar meer Apple. Mooi K voor iedereen die zit te wachten.:@


Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste Vodafone,

Alle mensen die bij andere providers zitten hebben al een iPhone 7 (Plus). Alleen omdat ik bij Vodafone zit, heb ik mijn iPhone nog niet! Mijn Abonnement verloopt over 3 weken en ondertussen komt de iPhone 8 komt alweer bijna uit... Waar gaat dit heen...? Laten jullie ook nog wat van jullie horen? Hoe lang willen jullie nog dat ik ga wachten of willen jullie soms dat ik ga overstappen, mag ook hoor. Het geduld raakt op.

#ZeikUurtje
Xite24

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Nog steeds niks vernomen ????
Mijn abbo loopt de 13e" af

VODAFONE COMMUNICEER EENS
MET JULLIE KLANTEN!!

Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net t&t ontvangen!!

Cornmeister

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmmm,

Van de week mijn iphone 7 ontvangen,
echter staat de factuur/leverdatum op een maand terug.
kost me dus ook een maand van mijn garantie.

nog meer mensen die dit hebben ?
richard677

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat ook 18-09 op de factuur!
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Voor iedereen die nog niets ontvangen heeft, Vodafone heeft een prijsdrop gehad van +/- 30 euro voor een toestel. Misschien een belletje waard? Ik heb gelukkig die van mij alweer een paar dagen binnen via Coolblue.

Succes met wachten allemaal!
Gr,
aimaraa

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is there someone who has any idea when shop customers will receive their iPhone 7 Plus because Vodafone does not have ANY idea?

I just called to Vodafone customer service and i got one really grumpy lady on the phone who's probably sick of answering all those questions (maybe should not be working in customer service if it's so annoying). Anyway, customer service has no idea when i'm getting the phone because they have split up stock or whatever.. which is nonsense for me as a customer. Basically the "support" lady told me to f*** off to the shop if i want to know the status of my order. Why you're not customer friend, dear Vodafone? Why you hate us?! 😄

Dear Vodafone, I, as a customer, i do not care about your delivery routes, your split up stocks or whatever. If i want to get the info, i should be able to call you and get some kind of update regarding my order not the s**ty attitude from your grumpy employee.
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Er zijn nu in Italië 7 Apple stores die de iPhone 7 plus JB in beide geheugen configuraties op voorraad hebben ????

Wie weet!!!
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi,

Als ik een bestelling wil wijzigen naar een iphone in een andere kleur, is dat mogelijk? En zorgt dit ervoor dat mijn telefoon dan weer achter in de wachtrij komt te staan of blijft mijn besteldatum hetzelfde? (ik had trouwens op 27-9 een iphone 7 plus besteld, rose gold 32 gb, zou dit graag willen veranderen naar gold)

-update-
Net vodafone aan de lijn gehad, hoewel in het leveringsschema staat dat de 7+ 32gb pas kunnen worden geleverd vanaf 21-10 (bij besteldatum 25-9 tot 30-9) zeiden ze dat bij hun in het bestand stond dat ik mijn telefoon al kan verwachten vanaf 14-10 ! Dat schema klopt dus niet met wat ze persoonlijk tegen je zeggen. Ik ben benieuwd vodafone...
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Als ik nu de Iphone 7 plus 128 JB bestel dan scheelt me dat 30 euro op de bijbetaling van het toestel.
ik bellen met Vodafone dat kunnen ze wel aanpassen maar alleen door annulering van de order dus weer achter in de rij!! (dat dus maar niet)

Als hij ergens anders op vooraad is ga ik hem daar halen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
aimaraa , unfortunately we do not have any insights in the stocks of the different shops.

elinevwesten , het is inderdaad mogelijk om de bestelling nog te wijzigen naar een ander toestel als het toestel nog niet is verstuurd. Dit betekent echter wel dat je dan achter aan moet sluiten wat betreft de leverdatum.

Fluiter , wanneer je opnieuw wilt bestellen (met andere prijs) moet je inderdaad de lopende bestelling annuleren. Ook in dat geval kom je achteraan in de rij terecht.
aimaraa

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
_Thomas_ I'm not talking about different shops (whatever that means) but VODAFONE store! If you havent noticed, you represent here the exactly the same company, or not? Or you're trying to say that you, as Vodafone support representitiv, you do not have any clue what's going on in your company? Well, that's just a world class service you guy there, mate 🙂

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
aimaraa , I'm talking about the Vodafone stores. We do not have exact insights in the stocks of the Vodafone stores. Therefore it is also not possible for me or my colleagues to give you a delivery date for the phone. As soon as there is any update you will get info from the specific store where you ordered.
aimaraa

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
_Thomas_ so you ARE saying that you do not know what's going on in Vodafone? How come you have stores but you do not have insights? If i'm ordering something directly from the store, i'm not that important customer and i can be dossed and runned around and should not expect anything from your support channels and if i want to get a update, i need to run to the store and get this update from there? Are you guys stuck in the 90's? Its not very hard to create unifyed data systems.. if you pay me a good money, i can create this for you 😄

Unbelivable.. I'll go down to store then.. thanks for your lack of support 🙂
DeCasper

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
earlier in this topic a moderator from Vodafone told us that they don't have access to the stats from Vodafone, they also can't access our client info such as our order or mobile plan. So basically, they know as much (or as little) as we do.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic