Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nou daar zijn we dan mooi klaar mee! Waarom wordt dit niet gewoon gecommuniceerd Vodafone? Kan jij dit bevestigen ?
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik heb de iphone 7 plus 128gb black 16-9 ge pre-ordert met nummer behoud. Ik heb mijn abonnement bij tele2 lopen en ga naar vodafone naar toe.
Nu is het geval dat mijn abonnement al stop is gezegt door vodafone ik heb nog geen iphone en geen 06 nummer dit is toch best raar ben nu niet te bereiken !!!!
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
O sorry 11-9 was de datum van mijn order
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heeft iemand al iets gehoord over zijn/ haar Iphone 7 plus 32gb rose gold??
vodafone zou binnen 5 dagen van zich laten horen maar dat is inmiddels allang voorbij...
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb mijn bestellng geannuleerd. Besteld op 9/9, 128gb JetBlack Plus versie. Dus iemand hier schuift een stukje op in de rij. Succes :)!
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Je zult het niet geloven, maar ik heb zojuist een mail ontvangen dat m'n bestelling onderweg is!!

Vreemd genoeg is het wel gewoon met PostNL verstuurd... het zou toch allemaal met de koerier gaan..?
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Bartj78 Heb je je abonnement verlengt? Als je hem verlengt hebt dan is het allemaal met PostNL verstuurd. Alleen nieuwe contracten zijn met de koerier omdat er dan gepint moet worden en een legitimatie moet plaatsvinden.
G97

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
17-9 de iPhone 7 (matzwart en 32gb) besteld tot op heden nog niks van Vodafone gehoord en ook niks binnen. Nieuwe abo is ook nog niet in gegaan. iemand enig idee wanneer ik hem zou kunnen verwachten?
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Steeffeh Inderdaad verlengd, dan is dat 't. Thx!
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bartj78 welke had je besteld en wanneer?
Laurarosegold

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
jeroentheking ik had dat ook. Heb toen Vodafone gebeld en die vertelden mij dat ik m'n simkaart met m'n eigen nummer op kon halen in een Vodafone winkel. Dan kan je al gebruik maken van je nieuwe abbo, omdat ze de simkaart niet los leveren, maar alleen samen met je telefoon.
Alleen een beetje lullig als je wel al moet betalen voor je abbo + de kosten van je telefoon ookal heb je die nog niet. Maar ik heb de rekening nog niet gezien dus ik ben benieuwd.
Laurarosegold

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
elinevwesten nee ik heb de roségold 32gb op 9 sept besteld... En helaas nog niets over gehoord vandaar ook mijn eerdere berichtje op dit forum. ????
Ze passen gewoon per week dat rooster aan, lekker makkelijk elke keer gewoon een week opschuiven iedere keer.
Bartj78

Gedreven Meedenker
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
64gb mat zwart besteld op 24-09
jeroentheking

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb precies net het zelfde gedaan simkaartje in de vf store opgehaald wel balen dat ik hem nog op mij oude toestel die zo goed als dood is verklaard moet gebruiken
elinevwesten

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Laurarosegold ja precies. En ons maar laten wachten... daar leg je dan wel gewoon een paar honderd euro voor neer.. zal blij zijn als tie er is, hoewel dat nog wel 3 weken lijkt te duren ????
Edwin68

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu een nieuwe 7 met 128g bestellen en voor 7-10 leveren? Staat op de site... echt waar?
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb vanavond bij CoolBlue een 128gb Plus zwart besteld. Kreeg binnen 30 minuten een telefoontje voor de bezorgtijd. Morgen kan ik hem al in ontvangst nemen en de verlenging is al doorgevoerd bij VF. Ik ben nog goedkoper uit dan bij F&F ook! (286 bijbetalen i.p.v. 350, zelfde abonnementen en pakketten)
Lanaatje

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heeft iemand nog de 7 Plus 128GB Jet Black binnen kregen?
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Iemand die een iphone 7plus 32gb black wilt ga naar coolblue zijn ze op voorraad in combinatie met vodafone abbonoment
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Net besteld morgen voor 12:30 in huis
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic