Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hoi

Vraag aan jullie: Ik lees dat er eerder in deze thread een foute aflevering heeft plaatsgevonden bij een klant van Vodafone, omdat de toevoeging niet gescheiden van het huisnummer was. Nu staat hij bij mij nog steeds op "wordt verwerkt" (7+ 128gb black, besteld 9/9), maar ik zie nu ook dat mijn huisnummer en toevoeging bij mijn status wel achter elkaar staan, en dus niet gescheiden zijn door een spatie, / of -. Ik wil graag voorkomen dat de telefoon, wanneer hij daadwerkelijk wordt afgeleverd, hetzelfde lot ondervindt als bij de andere klant. Het blijkt namelijk dat wanneer het toestel retour komt nav een foutieve levering hij uit het systeem wordt gehaald en naar de volgende klant in de rij gaat (wat natuurlijk ronduit belachelijk is).

Daarnaast vraag ik me af hoe de eenmalige kosten afgerekend moeten worden. Ik heb verlengd, betekent dit dat mijn huisgenoot de telefoon in ontvangst kan nemen als ik niet thuis ben (hoef geen paspoort te laten zien toch?) En móet er gepind worden aan de deur of kan er ook contant betaald worden? Alvast bedankt 🙂
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes


Wat betreft het huisnummer zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice in de hoop dat dit snel aangepast kan worden.

Aangezien je een verlenging hebt gedaan zal het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven worden.
Mijn vrouw heeft van de week een iPhone 6s geleverd gekregen en niet zij maar ik was thuis, dit heeft verder geen problemen opgeleverd bij de postbode en hij vroeg verder ook niet om legitimatie.

Ik hoop voor jou en mijzelf dat ons toestel snel geleverd zal worden.
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
thanks! ik hoop het ook. Ik ga wel weer even bellen. De VF medewerker die ik aan de telefoon heb gesproken (bij het wijzigen van mijn bestelling op 9/9) zei dat ik het bedrag moest voldoen aan de persoon die de telefoon kwam afleveren? Het was toen ook duidelijk dat ik ging verlengen.. maargoed, automatisch afschrijven is natuurlijk alleen maar beter.
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes


Je zou altijd je bevestigingsmail kunnen controleren, hierin staat onderaan

Betaalwijze:
Eenmalige kosten: Automatische incasso
Eenmalige aansluitkosten: Niet van toepassing
Maandelijkse kosten: Automatische incasso
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Yes, had ik gezien. Ik ga er maar vanuit dat de dame van VF in de war was, want er staat inderdaad gewoon automatisch incasso. In de wijzigingsmail van 9/9 staat mijn adres wel gewoon goed (met de toevoeging gescheiden van het huisnummer dmv een spatie), dus ik ga er maar vanuit dat het een fout in de opmaak van de "status bestelling" pagina is (waar huisnummer en toevoeging aan elkaar staan).
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes


Laten we dan maar hopen dat het allemaal goed gaat en duimen dat er snel weer nieuwe leveringen gaan plaatsvinden.

ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zeker. Ik zie dat de verwachte leverdatum voor 7+ 128gb black weer is teruggedraaid naar uiterlijk 7/10, terwijl het vorige week juist 30/9 was 😕
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
ottosheep dan heb jij denk al heel wat gemist want vanaf vorige week staat die juist al op uiterlijk 7/10.

2/3 weken geleden stond die op 30/9
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Voor iedereen is het bijna 7/10 ... dus ze zullen deze en volgende week ladingen ontvangen van de 7 + 128 Gb zwart
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nope, hij heeft eind vorige week (iig donderdag en vrijdag) 30/09 aangegeven *bij besteld op 9/9-15/9, maar is nu dus weer teruggedraaid.
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ja hoor nu staat er op de webshop van VF weer dat de Iphone 7+ 128gb black op voorraad is...
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nou weer niet, wel meerdere plus en normale modellen. Zouden de pre orders hem dan eindelijk krijgen een deze dag???

Mijn status;

Wordt verwerkt

iPhone 7+ 128 Gb mat zwart
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Boysteen ik mag hopen dat er wel wat uitgeleverd gaat worden deze week de gewone is in elk geval wel op voorraad... beetje raar
denny_sta

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk status van bestelling veranderd naar 'De bestelling is verstuurd'!
iPhone 7 plus 32gb matt zwart
Besteld 9 september 10:00

Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Mooi Denny, nu nog wat 128 GB mat zwart + modellen.
jellevdw

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hier ook zojuist de status veranderd naar 'de bestelling is verstuurd.'

iPhone 7 Plus 32GB Black.

Even ter verduidelijking voor wat betreft de speaker:

Er is een selectie gemaakt van klanten die zich voor de pre order datum al hadden ingeschreven op vodafone.nl om op de hoogte gehouden te worden over eventueel nieuws etc van de nieuwst iPhone modellen. Vervolgens hebben een aantal van deze klanten een mail gekregen met het bericht dat als zij dat weekend een iPhone 7 bestellen (nieuw of verlenging) icm een Red Super abonnement dat zij dan een speaker zullen ontvangen.

Je moest je dus al hebben ingeschreven voor nieuws updates etc voordat je een pre order kon plaatsen.

Hoop dat het zo beetje duidelijker is voor iedereen ;-).
Lunners

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestelling zojuist op verstuurd veranderd, besteld op 9-9, bevestiging om 15.22. i7+ 32gb mat zwart
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Nu nog de 128GB versies 🙂
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
De mijne staat ook op verstuurd. ????????????
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
0 128GB 7+ verstuurd nog steeds grrrr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic