Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Lekker dan... Moet ik dus waarschijnlijk 2-3 weken wachten op de iPhone 7 Plus 128GB Black... Juist... Daar word ik heel vrolijk van... Not...
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Als de tabel van T ook geldt voor Vodafone dan mag VodFone zich ONTZETTEND DIEP gaan schamen!!!
Roy__

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Uiteraard kun je er geen rechten aan ontlenen. Maar ik denk dat het qua uitleveren ongeveer hetzelfde zal gaan.

Ze zullen beide naar ratio hoe groot het bedrijf is de iPhones ontvangen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hier kan Vodafone niks aan doen. Het probleem ligt bij Apple die door omstandigheden niet goed kan leveren. Inderdaad dom dat ze niet genoeg iPhones fabriceren, maar het is niet anders.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Niet genoeg is wat anders dan geen ENKELE. Want 09:04 bestellen MOET gewoon op de release leveren zijn. Punt uit.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Dit geldt inderdaad voor vele iPhone 7s, maar blijkbaar heeft Apple niet genoeg iPhone 7+ gefabriceerd.
tabeee84

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Laten we niet hopen dat dat tabelletje van tmobile overeenkomt met die van voda!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ben bang van wel. Aangezien T-Mobile gelijkwaardig is aan Vodafone qua klanten.
RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Daar zijn wij dan mooi klaar mee........
😞
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
7 plus heeft veel leverproblemen. Mensen die een plus besteld hebben moeten lang wachten. Bron Apple store.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
"Lang" wachten. Nu wordt het helemaal mooi. Van de 16e naar 3 weken later naar ik zeg eens iets: midden november??
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
In de Apple store zeggen ze inderdaad november. Wij weten natuurlijk niet hoeveel telefoons Vodafone geleverd krijgt van Apple. Daarom zou het schema Tje wel handig zijn.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Als het echt november wordt is het meteen mijn laatste keer bij Vodafone en de laatste keer een iPhone voor mij.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Maar goed. Aangezien nog steeds niemand van Vodafone duidelijk geeft blijft het allemaal maar gissen.
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Dit staat op het forum bij KPN. OFTEWEL bij KPN weten ze het nog niet hoeveel toestellen ze krijgen. Waarom zou dit bij Vodafone anders zijn?
----
Wat leuk@gertwitte. Een goede vraag die je stelt, ik denk dat veel meer mensen dit willen weten.

Het is afhankelijk van het aantal bestellingen dat we binnenkrijgen en het aantal iPhone toestellen die we binnenkrijgen van Apple. We weten van tevoren niet hoeveel toestellen we binnenkrijgen en ook niet welke kleur met hoeveel geheugen. Voor jou is de vraag net zo groot als de mijne en helaas kan ik je het antwoord niet geven! Wanneer je je bestelling doet, dan ontvang je een mail van ons zodra we informatie hebben wanneer je jouw nieuwe iPhone kunt verwachten! Dit kan even op zich laten wachten voordat je de mail ontvangt. Ondanks dat ik geen antwoord op je vraag heb, hoop ik je wel inzicht te hebben gegeven waarom ik dat niet kan.
Goewie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat ook dat de bestelling is verstuurd voor de iPhone 7 (Non plus) 32gig zwart. Ben benieuwd of hij dan vrijdag ook komt!
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Dat heb ik ook bij mijn bestelling staan bij de iPhone 7 32gb zwart. Denk ook wel dat die aankomende vrijdag geleverd gaat worden, aangezien die het meeste gemaakt wordt.

Mijn vrouw heeft de gouden versie van 32gb besteld en die heeft al een mail van de mediamarkt gehad dat die later gaat komen.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hoe kan het nou november worden? Dat is 1,5 maand verder. Heeft Apple zo'n lange tijd nodig om nieuwe iPhones te fabriceren?
marcootje16

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tegen mij zeiden ze afgelopen Vrijdag dat mij iPhone 7 Plus Gold 32GB zeer waarschijnlijk rond de 16e wordt geleverd, maar IN IEDER GEVAL binnen 1 tot 2 weken zei ze.. Heb de iPhone pas om 17:00 besteld.
SF076

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Factureren gaat beduidend beter dan communiceren bij Vodafone.. zojuist de factuur van mijn bestelling ontvangen.. met, jawel, als leveringsdatum: 11-09-2016.. aangezien dit ook het garantiebewijs is mag ik voor Vodafone hopen dat zij snel over te gaat tot leveren, gezien de garantietermijn nu dus ook ingegaan is zonder dat ik het toestel heb ontvangen.. Daar vind ik wat van als het nog weken zou gaan duren... Houd dit dus allemaal in de gaten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic