Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
iphoneseven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij stond bestelling verzonden vanaf dinsdag maar daarna niet meer. Na gebeld te hebben met klantenservice zeiden ze dat ik 2 a 3 weken moet wachten en dat het vanzelf zou komen.

Ik heb vandaag weer gebeld met klantenservice en deze gaf me de tip om dynalogic te bellen voor een afspraak.

Ik kon gelijk een afspraak maken en krijg het morgen binnen !

iPhone plus black 128gb

koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wordt vanavond geleverd tussen 18:00 en 20:00 helaas niet thuis ivm werk, morgen maar even afhalen bij een POSTNL in de buurt. Iedereen succes verder op dit topic! mogen de telefoons snel jullie kant op komen!

Groetjes!

*genieten van iphone 7 Plus 128GB BLACK*
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Heel veel plezier met jullie toestellen. Hoop dat de andere ook snel aan de beurt zijn! Ben maar aan het wachten en wachten. Dit jaar erg veel
Pech gehad met iPhone en de watch zelf.. Wordt alleen maar uitgesteld tot op heden. Maar goed we blijven stiekem hoop houden.

Tot nu toe doe ik het nog met een 6s plus ????
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Same here, wachten!????

iPhone 7 plus 128 Gb mat zwart
Bestelling wordt verwerkt

Eerlijk gezegd denk ik pas dat het oktober gaat worden... erg jammer allemaal.
katert

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zal toch wel binnen nu en dan een T&T-code kunnen verwachten? Besteld op 09/09 - 12:16 bevestiging. iPhone 7 Plus 128GB Matzwart
Mims

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
* Beoplay A1 bluetooth speaker aanbod is alleen geldig i.c.m. Red Super via Vodafone.nl of in de Vodafone winkel t/m zondag 11 september. Let op: om via de Vodafone.nl gebruik te maken van deze exclusieve aanbieding is het noodzakelijk wanneer je bestelt, hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarop je deze e-mail hebt ontvangen. De bluetooth speaker wordt apart van jouw iPhone geleverd. Haal jij jouw nieuwe iphone in de Vodafone winkel? Geef de medewerker dan het e-mailadres waarop je deze mail hebt ontvangen en de Beoplay A1 bluetooth speaker wordt bij je thuis geleverd.

Ik wacht ook nog steeds iPhone7+ 32 Roségoud besteld 10-9 omdat mijn bestelling van 9-9 niet was doorgekomen..????????
Jellederksen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Man man man.. Dit verloopt allemaal zo traag als stront!! status: verwerken
7 32GB
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Pakketje nog niet binnen. Wacht met spanning af.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
hier ook nog niets tot nu toe.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
wijhuuuuh onze chauffeur is slooooom.
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Staat in de post nl app dat ie onderweg is, zal zo wel komen, denk dat ie vanwege 't mooie weer ff aan het picknicken is:-)
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
wijhuuuuh dat zal het zijn haha
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Mims heb jij een bevestiging gehad in je mail daarover? Bij mij is t wel telefonisch gemeld maar daarna is er niet meer overgesproken... Vraag me af of dat bij mij wel juist verwerkt is.
Barthjee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jey ik heb net mijn 7+ 128gb mogen aannemen van post nl ????????????
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Die van mij is binnen! wijhuuuuh B-Shockz Robinhensgens
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Awesomeeee ik aan het einde van de middag pas 😞 Net op het moment dat ik nog weg moet..
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Lekker:-) ,, heb je m gelijk hier naar toegestuurd? 😉
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ja hij ging direct door naar Wijhe wijhuuuuh
wijhuuuuh

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
mooi snel geregeld , hij is er al:-)
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
wijhuuuuh dan hadden wij niet dezelfde chauffeur, of hij levert in een F16.. haha
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic