Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen denk alleen dat ze pas volgende week weer een voorraad gaan krijgen en dat wij nog moeten wachten :(.

Weet niet waarom maar heb zo'n gevoel.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Ja dat zal me niets verbazen. Misschien zelfs wel de week erop pas :(... Had jij ook de 7 Plus mat zwrt 128 GB ?

Ik heb 12/9 besteld pre order ...

Volgens mij worden er geen bestellingen klaargemaakt vandaag 😞
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Boysteen Ja heb precies hetzelfde toestel als jou. Ook op dezelfde datum besteld want ik ben zo super blij dat mijn bestelling die ik geplaatst heb op 10-9 niet is doorgekomen volgens hun!

Dus we wachten echt als een van de weinig nog 😛
Sjoerdteunisse

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
10-9 besteld(12 uur) iPhone 7 plus 128Gb zwart... Nog steeds wachtende
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik wacht gezellig mee, zelfde toestel zelfde order datum...

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi Desiré,
Wat een super mooi toestel die iPhone 7 plus Jet Black. Bling bling. Verder niet zo'n heel groot verschil met de 6S. Wel groter, maar dat heb ik ook liever.Werkt super, maar ik had niet anders verwacht. Merk wel dat hij sneller is als de 6S. De nieuwe camera is ook vet. Verder nog te kort om meer te vertellen.
Groeten en werk ze.
Ruud
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes


Nou dan wacht ik ook gezellig met jullie mee hoor!
Besteld op 9/9 11:58 uur - iPhone 7 plus 128Gb zwart.
Status: De bestelling wordt verwerkt


Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Iphone 7 plus 128 zwart net afgeleverd! :Dalleen nog 2 uur resterend voor de icloud backup terug te zetten:(
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Gewicht van het pakketje is 0,68kg. Is wel erg licht toch?
JeffreyVoois

Stamgast
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
@sebazz@Boysteen@Steeffeh Sjaakie

Ik wacht ook gezellig mee!
Besteld op 9/9 rond 12:00uur - iPhone 7 Plus 128GB Black.
Status: De bestelling wordt verwerkt
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Robinhensgens ach...zolang ie maar geleverd word ???? Is 't al 14:00?? (telt de tijd af..)
Marisem

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verlengt op 12-9 iphone 7 32GB mat zwart!

Bestelling nog steeds op wordt verwerkt. Volgens een VF medewerker kreeg ik hem voor vrijdag binnen zoniet maandag bellen maarja wat voor nut heeft dat?! Ik blijf wel wachten totdat ik wat hoor joh ????????...
Menger1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook nog een ongeduldige die nog wacht op zijn iPhone.

Gaat om een iPhone 7 plus 32GB mat zwart.
Heb de pre-order geplaatst 9-9 omstreeks 11:15, dit heb ik gedaan via de telefoon omdat ik eigenlijk nog niet kon verlengen en daarom mijn vorige toestel heb afgekocht zodat het abbonement werd aangepast naar sim only en deze weer is opengebroken.
Mij is trouwens niks verteld over een gratis speaker, hoe zit dit precies?
ajlw66

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In de winkel verlengd op 9/9 iPhone 7 Plus 32 gb mat zwart.
Status: wordt verwerkt.
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook nog steeds bestelling wordt verwerkt.

Eindelijk duidelijkheid, een vf medewerker kon mij vertellen dat er een fout was en daardoor is mijn besteldatum niet 13-9 maar 15-9.
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Marisem bijzonder, ik heb dezelfde versie en krijg'm vandaag geleverd. Ook op 12-9 besteld. Via welk kanaal heb je dit geregeld? Bij mij ging het om een verlenging en heb dit telefonisch gedaan.
Menger1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn status is ook hetzelfde helaas
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Menger1 Ik heb precies hetzelfde gedaan haha ook afgekocht en omgezet naar simonly daarna heb ik hem opnieuw verlengt met toestel haha 😛
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hier ook nog steeds in afwachting van 7+ 128gb mat zwart. Pre order op 09 via friends and family. Status; wordt verwerkt.
Ook mij is nooit iets gezegd over een speaker, wie kan hier meer over vertellen??
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
ajlw66 hoe kan jij je status zien? Ik heb m ook in de winkel verlengd, alleen kan ik geen status zien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic