Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Lupo71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie o wie heeft zijn/haar nieuwe iphone7 128g ZWART binnen ?
Besteltijd 12-09-2016
Hoor graag van jullie ?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Zit net te kijken bij T-Mobile maar daar zijn de wachttijden langer dan hier,...
Dus allemaal nog even wachten, rustig aan en doe nog even voorzichtig met de 6 of welk type je dan hebt.

hahahaha chill mensen het is maar een telefoon 😄
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ik hoop dat Apple dan bij Amac ook mijn Apple Watch levert! :D:D
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
JustLookingBack schreef:
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
https://www.appelhoes.nl/Spigen-Liquid-Armor-iPhone-7-case-Black

(als die vraag voor mij bedoelt was)
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ja, dankjewel !
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Steeffeh neehoor ik niet! Alleen een hoesje! Kan nu niet ff een rug neerleggen voor een toestel haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Haha ik ook niet hoor, ik wacht wel af in de afwachting wat hier nog gezegd werd dat Amac een nieuwe levering krijgt hahaha.

Met grote hoop te wachten tot mijn watch erbij zit dan ben ik straks helemaal compleet inclusief de nieuwe iphone 😄
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Steeffeh ja prachtig ding de Watch series 2! Ik heb de eerste generatie en zie niet echt iets waardoor ik wil upgraden, zou '' wel stiekem willen hebben!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ja voor mij wordt het mijne eerste watch haha dus ik ga niet voor een upgrade maar een geheel nieuwe 😄
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
B-Shockz schreef:
Eigenlijk vind ik ook wel dat ze iets mogen doen voor de mensen die voor 09:15 op 09-09 besteld hebben. Pre orderen van nu had ook helemaal geen zin helaas. Ik zag bij een aantal interviews, van mensen die voor de winkel zaten een bon van 100 dollar kregen van Apple. Niet dat ik nu een bon van 100 euro ofzo wil hoor. Maar een kleine tegemoetkoming o.i.d. zou gepast zijn.
Serieus? Ik wordt hier onderhand zo kotsmisselijk van de mensen die wat willen eisen omdat hun telefoon niet op de dag van 16 september geleverd is. Terwijl er destijds al stond levering vanaf 16 september dus dat kan ook nog in de december wezen! Dus houdt allemaal eens op met de gejank dat je je telefoontje nog niet hebt.
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
De mensen die 'm op de pre-order dag hebben besteld krijgen '' deze week binnen, de tabel is vanaf 9/9 en niet 16/9, deze man van de klantenservice wist veel meer dan dat de andere mensen wisten!
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ga dan lekker van dit forum weg als je frustaties niet wilt lezen. Ik snap de frustratie goed. Als ik ergens iets reserveer dan ga ik ervan uit dat ik op de dag van release iets in handen heb (bijvoorbeeld bij games). 'Vanaf' is een ruim begrip maar je lokt er wel mee uit dat klanten teleurgesteld kunnen zijn. Wat gewoon te verwijten is dat Vodafone niet goed communiceert (veel verschillende info, niet zo veel updates en van kastje naar de muur gestuurd worden). Het is uiteindelijk maar een telefoon maar het is wel een product waar je veel geld voor neerklapt en je dus ook enige service mag verwachten want ze weten ons weer voor 2 jaar te strikken,
martijnte83

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
RobPete89 schreef:
@martijnte83 Ga dan lekker van dit forum weg als je frustaties niet wilt lezen. Ik snap de frustratie goed. Als ik ergens iets reserveer dan ga ik ervan uit dat ik op de dag van release iets in handen heb (bijvoorbeeld bij games). 'Vanaf' is een ruim begrip maar je lokt er wel mee uit dat klanten teleurgesteld kunnen zijn. Wat gewoon te verwijten is dat Vodafone niet goed communiceert (veel verschillende info, niet zo veel updates en van kastje naar de muur gestuurd worden). Het is uiteindelijk maar een telefoon maar het is wel een product waar je veel geld voor neerklapt en je dus ook enige service mag verwachten want ze weten ons weer voor 2 jaar te strikken,
Haha zo wat dacht je pas hem toch nog even aan 🙂 Nee moet toch wat doen overdag 😉 Maar goed!
Wil je mijn iphone 7 32gb hebben? Wil je dan mijn k ziekte er ook bij nemen?! Denk daar maar allen eens aan wat belangrijker is dan een klote telefoon!




Sorry dit moest er even uit, meestal praat ik hier niet over op internet.
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
, same phone, same date ... Alleen een SMS gehad.
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Gaat het om de gewone iphone 7 pienl?
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
En de mensen die op 10/9 hebben besteld ?
meliisz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
QueenB wanneer heb je de 7 rose-gold 32 gb besteld?
VanFransemstein

Stamgast
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
JustLookingBack schreef:
Welke site heb jij die spigen hoesje besteld ?
Ik bestel ze op amazon.co.uk
Lupo71

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pff, eerst zei de gast dat ik bovenaan de lijst was, nu moet ik waarschijnlijk 2/3 weken wachten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic