Zo nu ook mij verhaal maar eens in dit forum deponeren en aangeven dat er duidelijk niet aan de levering voldaan kan worden op het moment en VF met kunst en vliegwerk er alles aan doet om zichzelf vrij te pleiten van enige blaam.
Ik volg deze trein al sinds het begin. Ik ben een nieuwe VF klant en heb op 09-09-2016 een Iphone 7 32gb mat zwart bestelt met een nieuw abonnement met nummer weergave. Dat houdt in dat ik niet de eerste zal zijn omdat eerst nummerbehoud moet worden goedgekeurd.
OK acceptatie alom van mij kant.
Ik heb de afgelopen weken 4 keer contact gehad met VF medewerkers om de voortgang te controleren.
Dit waren de veschillende antwoorden op mijn vraag hoe het staat met mijn nummerbehoud
- Nee meneer nummerbehoud wordt aangevraagd wanneer de iphone binnen is en aan uw account gekoppeld.
- (14 sept.) u gegevens staan niet goed in het systeem (klantnummer, simkaart nummer) "Uiteraard direct gewijzigd)
- (25 sept) u nummerbehoud is aangevraagd
Ik heb contact gezocht met mijn huidige provider, die mij direct wist te vetellen dat nummerbehoud was afgewezen ivm verkeerde simnummer
Vandaag wederom gebeld en de gegevens opnieuw voor de tweede keer aangepast........
En nu een uur na dit telefoongesprek wordt ik gebeld door VF. Ja meneer het is mis gegaan met uw aanvraag. Ik heb een nieuwe aanvraag gemaakt."OK en dat betekent dus voor mij dat ik achteraan moet aanzluiten in de rij"
Ja meneer maar het duurt maar een weekje langer......
Gezien het schema levertijden zie ik dat dit nu staat op na 14 okt 2016....
Het is mij duidelijk. Misschien heeft apple lever problemen. Maar VF is niet helemaal eerlijk denk ik. Als het even knijp komt, gaat het mis met de aanvraag en kopen ze tijd door een nieuwe aanvraag in te dienen en je wachttijd opnieuw start. Ik heb dat al meer gelezen in dit forum.
Absoluut geen nette behandeling. Dat is wat mij betreft niet zo erg, maar er niet eerlijk in zijn vind ik wel het toppunt.
Ik heb geduld want die iphone 7 komt er wel een keer maar "pre-order 9-9 tot levering na 14-10, ruim 5 weken is toch echt wel absurd.
Sterkte allemaal
rimates