Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Hij is binnen. Ik ben ff afwezig.
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Gefeliciteerd ! Veel plezier ermee!
sebazz

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Gefeliciteerd, ik ben jaloers!! 😄
ottosheep

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik maak me zorgen kerel, wat is je status?!
Anonymous
Niet van toepassing
Top, heel veel plezier met het toestel
MAvandenBerg

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Veel plezier! Ik wil ook
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heeft iedereen die sms gehad?? Ik namelijk ook niet net als Boysteen
Reflex66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
12-9 128gb Jet Black besteld 19-9 bestelling gewijzigd naar een 256gb black omdat het me te lang duurde, beetje dure actie maar goed, hoopte dat het wel zin had. En ja hoor het heeft gewerkt. Gisteren T&T binnen, vandaag tussen 16:00 en 18:00 wordt hij bezorgd, net bericht binnen "de bezorger is onderweg"
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Reflex66 Wauw... Meer heb ik niet te zeggen. Velen gaan dus gewoon voor maar goed.
Het is en blijft maar wachten en wachten.
Anonymous
Niet van toepassing
Spannend alvast heel veel plezier met je toestel!
joostbeumer

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Hij is er hij is ingesteld. Een top toestel.
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
joostbeumer jaloers haha, maar heel veel plezier met je nieuwe iphone 😉
Sjaakie

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Bartnrd op welke dag heb je besteld? Het lijkt er op dat degene die op 9/9 hebben besteld gister een sms hebben gehad en die later hebben besteld (nog) niet. Er stond overigens niet veel schokkends in de SMS hoor.. alleen dat de iPhone nog niet bezorgd kon worden... maar goed, dat wisten we al...
Pelvz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een iPhone 7 plus, 128GB in het goud besteld op 09/09 maar heb nog steeds niks gehoord van Vodafone. Geen sms / e-mail etc.
jeko

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hij is binnen!!!
i7+ JB 256gb
Besteldatum: 9/9

Succes iedereen met wachten en tot volgend jaar (zelfde tijd zelfde zender)
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Sorry was werken ????, moet ook gebeuren anders kan ik de rekeningen van Vodafone niet betalen.

Status; ' bestelling wordt verwerkt'

iPhone 7 plus 128 Gb mat zwart

Duurt lang
Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes
Het is voor het eerst dat ik bij istocknow.com zie dat er plus model jetblack op voorraad zijn bij drie Apple stores in omgeving Zwitserland het zijn alleen wel de 256 Gb versies
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Hier ook geen sms gehad dat hij niet geleverd kan worden.
Ook ik wacht op de 7+ Zwart 128GB en nog geen wijziging 🙂

Tevens zit ik nog steeds met mijn oude abonnement aangezien die van mij vanaf 19 September is verlopen :). Dus ben benieuwd wat mijn schade straks si voor de EXTRA kosten want moet daar straks ook voor betalen :).
Jappers

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Hier nog steeds hetzelfde. 7plus 128gb black. Status; wordt verwerkt. Besteld 0909. Om moe van te worden.
Heb weer eens gesproken met de klantenservice van Vodafone en gevraagd hoe het kan dat sommige mensen die later besteld hebben, eerder geleverd krijgen. Kreeg echt een waanzinnig antwoord; aan iedere bestelling is een bepaalde medewerker gekoppeld en de 1 werkt nou eenmaal wat harder dan de ander. Hahaha serieus!
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Jappers HAHAHAHAHAHAHAHAHA wauw om te huilen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic