Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Mijne staat sinds gisteren op leverbaar en vandaag word ie bezorgt. Dus weet niet hoe dit zit bij andere
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Als je even kijkt bij vodafone.nl is de 7 Plus 128GB in alle kleuren op voorraad.
Dat betekend dat iedereen die nu wacht op zijn/haar order gewoon de telefoon vandaag/morgen kunnen verwachten, en zelfs nieuwe orders hem binnen 2 dagen in huis hebben.

Rochelle97

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Welke iPhone heb jij besteld?
Rochelle97

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marshall Welke iPhone heb jij besteld?
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
7 plus 128 Gb mat zwart.
Rochelle97

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marshall Hmm oke. De iPhone 7 plus 32GB is niet op voorraad en wordt verwacht voor 08-01. Ik weet niet of mijn telefoon bij deze levering zit omdat ik 'm pas eergisteren heb besteld. Op Vodafone staat wel dat 'ie bezorgt wordt, heb nog geen TT code omdat ie nog niet bij PostNL in transport is gegaan.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Gewoon even rustig wachten 🙂 tevens zou ik voor de 128GB gaan aangezien alle bestanden steeds groter worden en de 32GB de nieuwe 16GB variant is geworden. Tenzij jij iemand bent die altijd alles netjes opruimt op je telefoon ????
Rochelle97

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Marshall Ja klopt dat heb ik gehoord! Haha ik kan niet tegen een rommelige telefoon. Ik verwijder steeds alles. Moet goed komen 🙂
Mensjes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
24 okt besteld, 22 dec opnieuw besteld vanwege een foutje bij Vodafone. Morgen eindelijk mijn iphone 7+ 128gb black in huis!! Nog net op tijd voor mijn vakantie..
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hij is binnen! Goed nieuws voor al jullie wachtende. Gister tt code en vandaag binnen. 25/11 7+ 128GB black besteld en nu dus binnen. Halleluja!

Ansems_telefoon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
05-12-2016 7 plus 128gb zwart besteld. gisteren bericht van verzending en trackandtrace en hij is nu net binnen gekomen dus net binnen de maand hebben ze het toch gehaald.

Nu genieten!
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoelang duurt het ongeveer voordat je je track en tracé code binnen hebt nadat je order op uitleveren is geplaatst?
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Bij mij werkte hij pas na 21:00 uur en dit was gisteren. Heb hem net net net binnen gekregen. Ik wens iedereen nog succes ✌????
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Marshall dankjewel voor je reactie, dan wachten we nog af vandaag!
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn Plus 128GB Black is binnen!!

Wat een gaaf ding zeg. Hij is nog enorm koud dus ik laat m eerst even op kamertemperatuur komen voor ik m aan ga zetten, maar ik ben nu al verliefd!
Ziet er toch strakker uit dan de 6s Plus die ik had en nog heb.
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook ik heb vandaag mijn iPhone 7 plus 128 GB. Jet black in ontvangst mogen nemen! Netjes volgens afspraak via Coolblue 🙂 Gisteren bij vodafone gecancelled en bij Coolblue opnieuw besteld, Super geregeld door Coolblue!
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Inmiddels heb ik ook mijn iPhone 7 Plus 128GB Black mogen ontvangen! Voor de rest die 'm ook binnen heeft; heel veel plezier ermee! 🙂
Eski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

In de aanhef van dit topic wordt vermeld dat er een frequente update plaatsvind. 'UPDATE: In de bijlagen van dit topic kun je de nieuwste informatie (van 13 december) over de verwachte levertijden vinden.
We zullen het topic 1 keer per week updaten.'

Daarbij is te zien dat het topic voor het laatst 2 weken geleden bewerkt is:
'op ‎07-09-2016 03:41 PM - laatst bewerkt 2 weken geleden'.

Kunnen wij nog een update vinden of is dit topic eigenlijk reeds gesloten?

Met vriendelijke groet,
Een wachtende
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rochelle97ik weet niet of je het weet maar de 32GBA versie is ook een stuk langzamer dan de hogere versies. Its all over youtube.
Maximonster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat er telefoons worden uitgeleverd, helaas ben ik al sinds 26-11 aan het wachten op een iPhone 7 plus 128 gb black verlenining Vodafone. Bij coolblue besteld en die weten echt nooit iets... iemand in hetzelfde schuitje bij coolblue?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic