Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Net even de website van Coolblue bekeken; ook hier staat de 128GB Plus Black op Voorraad.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Mijne ook 03-12-2016 gewijzigd op 19-12-2016.

Zijn er nog mensen die wachten die voor ons hebben besteld.
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb op 25/11 7+ 128gb black besteld. Staat sinds vanmogen ook op uitleveren. Vind het ook wel tijd worden!
Heb alleen niet de illusie dat ik m morgen in huis heb. Was bij eerdere op het forum ook dat ze nog dagen moesten wachten.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar we zullen zien 🙂
Ben al blij dat ik hem krijg.
Mareno12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar staat die op uitleveren
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Op je Vodafone pagina als je dit bedoelt. Dan mijn Vodafone en dan kan je ergens vragen en verzoeken doe. Dan kan je daar alles inzien.
Ansems_telefoon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoeveel dagen nadat hij op verzendklaar word gezet is hij bij ander mensen binnen gekomen? Kan iemand me dat vertellen?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
freddyondersta1

De Vodafone versie?, op dit moment geen computer bij de hand, want ook ik heb hem via coolblue en ze mogen alleen maar Vodafone versies icm Vodafone abonnement uitleveren werd er mij verteld
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Voor iedereen die de status op uitleveren heeft staan, kan vanavond na 20:00 2 berichten verwachten van Vodafone met daar in goed nieuws je bestelling is onderweg en dit is je rekening.. De track en trace code zal rond 23:00 of later werkzaam zijn in PostNL en je bestelling zal dan uiterlijk morgen binnen moeten zijn.

Dit was bij mij wel het geval toen ik de 7 Plus 128GB Black had besteld op 08-11-2016.. status uitleveren was 19-12-2016 en had hem 20-12-2016 in huis.

Veel plezier met jullie nieuwe iPhone!!!

Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hartelijk dank voor deze informatie ! 🙂 zat al te wachten maar gelukkig is er iemand thuis morgen ????
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Reem0nN

Dank voor je info! Laten we hopen op veel positieve berichten op het forum morgen!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Nou, een vriend van me heeft de iPhone 7 plus 256gb Jet Black besteld via de Vodafone winkel zelf en die kan hem nu ophalen, ongeveer 3/4 weken moeten wachten, het blijkt dus dat de rij daarvoor een stuk korter is en sneller

En ik nog steeds wachten omdat coolblue te lui is om er achteraan te gaan, de volgende keer weet ik het wel
Bobbejaan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Order van een iPhone 7 plus (128 gb.) Jet black bij vodafone gecanceled, en weer opniew besteld bij Coolblue zojuist meteen gebeld door de klantenservice van Coolblue en voor morgen staat de afspraak voor afleveren ingepland 😄
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@
Bobbejaan schreef:
Order van een iPhone 7 plus (128 gb.) Jet black bij vodafone gecanceled, en weer opniew besteld bij Coolblue zojuist meteen gebeld door de klantenservice van Coolblue en voor morgen staat de afspraak voor afleveren ingepland 😄


Laat je niet bedriegen door hun, bij mijn hebben ze het geflikt om de order aan te passen naar een vodafone versie die na lange na nog niet op voorraad is, dit hebben ze toen gedaan omdat ze alleen Vodafone versies mogen gebruiken icm vodafone abonnementen
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mail net ontvangen dat mijn bestelling onderweg is!!!
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Ook ik heb een mail ontvangen dat de bestelling onderweg is met een track & trace code! Waarschijnlijk heb ik 'm morgen, uiterlijk overmorgen binnen
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Idem dito! 2/12 besteld en net track and tracecode ontvangen. Yesss!!
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Miezmijn bestelling stond 3 weken op uitleveren maar nooit gekregen. Dus er is voor jou denk ik ook weinig hoop ????
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is mijn verhaal van mijn verschrikkelijk slechte ervaring bij vodafone :

Op 27-10 bestelde ik mijn IPhone 7Plus Black 128GB
Uitleveren stond toen volgens mij nog op 10-11, dit klonk natuurlijk prima dus er was verder niks aan de hand. Vanaf toen ging het bergafwaarts, elke week werdt de leverdatum weer verzet totdat het 19-12 was.

Ik had nog steeds niks ontvangen van Vodafone. Alleen het bericht: Beste klant we zijn je niet vergeten... blablabla

Op 2-01 (na +-70 dagen wachten) belde ik na veel stilte vodafone op en vroeg ik mijn oderstatus op. Een meisje genaamd Sandra vertelde mij dat mijn order klaar lag voor afleveren.
Daarna heb ik de leverancier van Vodafone gebeld en zeiden ze dat ze de iPhone nooit hadden ontvangen. Toen belde ik Sandra weer en praatte zij er omheen en zei ze dat ze er ook niks van begreep.

Op die zelfde dag (2-01) heb ik VF gebeld en mijn bestelling geannuleerd, althans dat dacht ik tenminste.
Iemand daar vertelde me aan de telefoon dat mijn bestelling was geannuleerd en dat ik mijn geld binnen 5 dagen zou krijgen. Oké dit was goed dit gekoofde ik best, geen probleem toch.

Ik checkte mijn status en hij stond nog op uitleveren, dus ik belde die van God losse provider (3-01) nog eens en eindelijk wisten ze mijn order te annuleren.

Ik besloot om maar naar T-Mobile te overstappen.
Daar zijn de meeste versies van de iPhone 7 en 7 plus direct leverbaar.
De mijne besteld en gelijk ATM gekregen voor afspraak, krijg hem vrijdag 6-01 tussen 12 en 4 binnen.

Doei vodafone, Hallo Tmobile
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Bellamy
Wat een slecht verhaal, snap dat je bent overgestapt.
Ik houd de moed er nog even in. TT code ontvangen dus er is hoop!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic