Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
marconi1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone net gebeld.22-11 besteld :Iphone 7+ Gold en Black 128GB.De Gold staat op uitleveren.Black moet ik op wachten.
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dacht eindelijk van dat gezeik af te zijn omdat ik gisteren mijn telefoon heb gekregen.
Is de order van de simkaart vastgelopen en doet mijn nieuwe simkaart het nog niet.
Weer half uur aan de telefoon gezeten en daar werd mij verteld dat het een dag gaat duren voordat hij het weer doet.
TOP vodafone.....
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bij Vodafone kunnen ze zelf niks zeggen.

Hierbij een nummer van de expeditie van Vodafone
0348 462 801 hun kunnen je veel meer vertellen wanneer je telefoon word geleverd
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat is geen onderdeel van Vodafone, dat is enkel de distributie van de toestellen. Dynalogic..
Mareno12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn contract 25-11 verlengt en ben nog steeds aan t wachten op de iPhone 7plus 128gb jet black
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net m'n verlening geannuleerd. Hij kwam met de verhaal dat de telefoons begin januari word geleverd wegens de feestdagen
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
H_essel,

Hoe dan? En nu?
Miez

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb er ook zo schoon genoeg van!
25/11 verlengd. 7+128gb black
Vandaag maar weer ns met VOADAFONE gebeld maar wederom een enorm slecht verhaal. Ergens Januari.
Ik zit er hard over te denken om ook te annuleren en naar de apple store te gaan maar betaal ik volgens mij wel een stuk meer voor mn telefoon.
En daar zijn ze ook niet eindeloos op voorraad.

Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik snap hoe frustrerend het kan zijn dat je de telefoon niet hebt. Dat er niet gecommuniceerd word en dat je overal achteraan moet gaan ...... maar eerlijk ..... je wacht nu 3 weken

ik krijg mijn bestelling vandaag terwijl ik 18-10 besteld heb. Dan weet je dat jij m waarschijnlijk 20-1 gaat ontvangen

je kunt nu nog een keuze maken of wachten, of annuleren en elders bestellen. Maar ook daar zonder garanties

ik weet t wachten zal er niet leuker op worden maar bovenstaand zijn wel de simpele feiten
Leonpard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 12-11 mijn abo verlengd met een iPhone 7 plus 128 Gb black en vandaag (19 dec) contact opgenomen met Vodafone voor een heel ander onderwerp. Kreeg terloops de mededeling dat mijn telefoon onderweg is en waarschijnlijk binnen 2 dagen thuis kan verwachten.

Gisteravond een T&T-code ontvangen, deze werkte vanmorgen (20 dec) en 2 uur later al bracht de postbode mijn 7+ 128 Gb Black
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
08-11 verlengd. En hij staat al 5dagen op
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.

Dat duurt echt nooit 5dagen bij tnt. Vodafone neemt iedereen flink in de zeik
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
en dan straks een mail krijgen dat er iets is fout gegaan :S

ik krijg de mijn pas in januari of daarna. SUPER !
Mensjes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom krijgt iedereen t&t codes en ikke nie ☹️️ 24-10 besteld, afgezien van het beruchte smsje vorige week nog niks ontvangen/gehoord.. Wil wel weer gaan bellen maar krijg toch geen fatsoenlijk antwoord.. Rustig wachten tot jan 2017??
marconi1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik ook niet gehad dus iedereen is niet van toepassing
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Eindelijk heb ik mijn Iphone 7+ 128GB JB na ruim 3 maanden gedult hebben (pre-order 10-09).
Tot nu toe ben ik tevreden heb alles nu weer op mijn nieuwe telefoon en eens kijken hoe hij verder gaat bevallen.
Het is zeker de moeite waard om te wachten al snap ik heel erg goed dat het frustrerend is zeker als de informatie verstrekking zo slecht is.
Mensjes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
rectificatie, bedoelde mensen met dezelfde telefoon in dezelfde periode (of zelfs later) besteld. 😉
Aytac

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone ik ben al mijn vertrouwen verloren. Op 11-11-2016 mijn iphone 7 plus 128gb telefonisch besteld. op 19-12-2016 mijn T&T ontvangen. Mijn telefoon zou gister bezorgd worden, tot mijn verbazing is de deurbel niet gegaan. Vervolgens is mijn adres niet goed doorgegeven bij post nl waarbij de letter toevoeging van mijn huisnummer ontbreekt. Nu is mijn telefoon direct retour verzonden naar het magazijn van vodafone.

Gelijk met Vodafone contact opgenomen, waar ik te horen ik krijg, uw adres is goed bij ons doorgegeven alleen is er iets fout gegaan met het doorgeven aan PostNL en het is niet uw fout! Tot mijn grote verbazing wordt er vervolgens gezegd, uw bestelling wordt wel geannuleerd, dat zijn de regels bij vodafone........
Dus na het lange wachten maken jullie een fout waarbij mijn bestellng bijna bij mij thuis is en dan zelfs nog geannuleerd wordt?? Het enige wat ik kan doen volgens jullie medewerker is een klacht indienen??

Bedankt vodafone ik heb er eigenlijk weinig woorden voor, sta er echt versteld van.

PS: uiteraard gelijk een klacht ingediend.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ja, en die klacht; daar hebben ze weer een paar weken de tijd voor om op te reageren... Waar VF mee bezig is, weet ik niet, maar het lijkt op klanten afstoten. Ze willen klanten gewoon kwijt...
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@miez

Ik heb hem ook in de Apple store gehaald, het koste mij volgens mij 60 euro meer, maar dat was mij wel waard. Meteen mijn toestel mee gekregen, en vaak is apple wat makkelijker met service bieden als je hem bij hun in de winkel zelf hebt gekocht.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
freddyondersta1 De levering van de Plus versie is gewoon schaars en zolang Apple niet mee werkt kan VF en andere Providers niks leveren.

Dit is nou het rotte van alles dat ze dus afhankelijk zijn van Apple en we kennen Apple 😛 dit is gewoon een soort van marketing stunt denk ik.

Want gisteren had ik gebeld om voor een andere kleur te gaan want die waren wel op voorraad.
Maar die vrouw kon mij goed vertellen dat er maar 5 iphones 7 plus op voorraad hebben (hadden) en die zijn ook alweer voor andere klanten.

Ik moet ook nog weken wachten en ja helaas is dat maar zo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic