Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nummer moet zijn, en nu moet er dan
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Reem0nN

bij mij is ie daadwerkelijk verandert. Kan zijn dat t even duurt voor de status update.

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Ik heb maar weer gebeld, want in de email heb ik een link staan, maar zie verder niks anders aan.
My Vodafone komt mijn bestelling ook niet naar voren.
Maar hij gaf als status klaar voor verzending, dus het zal goed zijn.. ik laat het voor wat het is dan maar geen status bekijken.. hoop snel op een track en trace nummer.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Reem0nN

Komt nu goed, let maar op. Morgen heb je m
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Klopt Marvin nu betaal ik in totaal 36 euro per maand waarvan 24 euro abonnement en 12 euro voor het toestel.
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vanmiddag eindelijke mijn Iphone 7 plus 128 GB Jet Black mogen ontvangen. 2-11-2016 besteld
Na heel wat gedoe en een paar keer uitstellen komen ze eindelijk hun belofte/verwachting na.
Hoop dat iedereen die nog moet wachten de telefoon ook snel mag ontvangen.
En voor degene die de iphone reeds heeft ontvangen of morgen krijgt veel plezier er mee!

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Is er al een gelukkige die een track en trace code heb mogen ontvangen?
Helen69

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net van Gsmweb een mail met T&T ontvangen dat mijn toestel verstuurd is. Besteld 25/10 iPhone 7plus black 128 GB
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Reem0nN

Link voor track & trace staat in je status update.
zending is alleen nog niet bij post nl

vodafone doet bulk leveringen dus na 2200 uur
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Ja mijn link weergeeft dus niks.
had al gebeld maar ze vermoeden dat de link niet werkt omdat ze per ongeluk een nieuwe aansluiting en een verlenging op 1 order nummer hadden doorgevoerd en die nieuwe aansluiting gelijk geannuleerd is.
ze hadden een fout gemaakt door een nieuwe aansluiting en een verlenging door te voeren terwijl ik enkel een verlenging wilde!!

ik zit dus te wachten op een email met track en trace want status update kan ik niet bekijken.
Maar ze gaven vanochtend aan dat de status klaar voor verzending is en alles goed komt.
daarom vraag ik maar even hier of iemand al een code heeft ontvangen.

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Net een email met track en tracé en de factuur gelijk erbij Haha.. zal niet. En factuur klopt weer niet.
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Yeah ik heb goed nieuws. Na vandaag meedere malen via diverse kanalen contact te hebben gehad met mobiel.nl wordt mijn iphone 7+ JB 128GB morgen of overmorgen geleverd (pre-order 10-09). De laatste medewerker die ik aan de telefoon had vond het toch wel triest en erg voor me dat ik al ruim 3 maanden aan het wachten was en nog niks had.
Hij is vervolgens naar het magazijn gegaan en daar was er gelukkig nog 1. Deze is gelijk voor mij verstuurd.
De zelfde medewerker belde mij op om mij het goede nieuws te vertellen. Dit wist ik overigens niet dat hij dit ging doen. Had met hem afgesproken ongeacht welke als eerste binnen komt die mij te leveren. Het bedrag wat ik te veel betaald heb vanwege de wisseling naar een 256 wordt retour gestort.
Ik hoop dat velen die net zo als ik lang hebben moeten wachten ook snel voorzien worden.
Meld mij als ik het toestel heb ontvangen.
Santvj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 7-11 7+black online verlengd. Net track and tracé nr gekregen
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nou hier ook mail gehad, toestel wordt morgen geleverd. Rest mij nog een vraag, welke compensatie kan ik verwachten ? Een hoesje of andere accessoire ?
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 27-10 een iPhone 7 Plus 128GB Black besteld.
Vandaag was dit na maanden de...
Status van je bestelling
Status
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Stap 1: Maak een leverafspraak via de link in de ontvangen e-mail.
Stap 2: Je bestelling wordt bezorgd. Op de dag van levering kun je de bestelling volgen via de Track & Trace code hieronder.

... Alleen ik heb die email voor het maken van de lever afspraak dus nog niet gekregen. En is de track and tracé code je order nummer ofzo... want die staat anders dus ook nergens.
Maarja ik ben al blij dat ik eindelijk een teken van leven krijg.
Ik hoop dat ik hem voor kerst nog in huis heb 😉
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MrRayko

Ik denk dat je helemaal niks in verwachten omdat vodafone je in de bevestigingsmail van je bestelling (een tijd terug) je waarschijnlijk heeft verteld dat het langer kan duren als je toestel nieuw op de markt is of new release als je snapt wat ik bedoel.
Er zijn natuurlijk veel mensen boos dat de bestellingen zo lang hebben geduurt allemaal (nog steeds) waaronder ik trouwens ik wacht al sinds 27-10.
Maar in ieder geval kan je geen compensatie verwachten van vodafone of wie dan ook, hopelijk is de kerstman aardig voor je dit jaar ????
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
De track en trace werkt eindelijk.
Morgen tussen 15:00 en 18:00 ben ik hopelijk een trotse eigenaar van een IPhone 7 Plus 128GB Black.
Nu maar hopen dat ie niet defect aan komt Haha..
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar vind je die code en hoe werkt dat dan?
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Bellamy

ik heb hem gewoon in me email gehad.
te gelijk met de factuur erbij.
ik had een verlenging, weet dus niet of het voor nieuwe klanten hetzelfde is.
volgens mij krijgen nieuwe klanten een email met een link om een afspraak te maken met een koerier.
je zou even je inbox of je spam folder / ongewenste email map kunnen kijken of je wat ontvangen heb?
marconi1967

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mogguh vodafone.Update graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic