Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
AstridG

Je bent vaak online, en zie je op allerlei topics reageren.
Maar je laatste bericht in dit topic was 3 weken geleden.
Ik vind dat je nu toch echt een aantal mensen zou mogen beantwoorden op hun vragen want jij bent degene geweest die heb aangegeven dat er hard word gewerkt achter de schermen.. ik vind 3 weken lang niks laten horen aan je klanten niet echt hard werken.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
kimbeckers mag hopen dat ze jou wel hebben verteld toen jij het liet wijzigen dat je weer achter aan in de rij staat ?

Heb namelijk mijne ook laten wijzigen omdat ik eerst de 32gb had maar vond het toch te weinig en moet toch wachten 😛 dus werd mij meteen verteld u komt wel achter in de rij te staan.

Wachten doe ik toch al weken dus dit kan er ook nog wel bij
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dit heb ik namelijk gevraagd gezien ik niet langer wilde wachten als dat ik zou moeten met de 128GB. En bij de 256 zouden minder wachtende zijn.
Er is gewoon weg geen vooruitzicht bij hun wanneer er iets binnen komt en ik wordt er wel erg moe van.
Van dat geld had ik andere leuke dingen kunnen doen ipv wachten tot er ooit iets komt.
En schijnbaar leverd vodafone ook gewoon weg niet. Dus ja ik denk dat we allemaal nog lang kunnen wachten alleen houd bij mij het wachten op op 2 januari.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Even ter info voor iedereen.

Ik heb 08-11 een 7 Plus 128GB Black bij een verlenging besteld.
Ik heb net even gebeld met 0800-0560, ze konden mij vertellen dat ze om 11:00 een opdracht hebben gehad van depot om me bestelling klaar te zetten voor verzending.

Degene die voor 21-12 hun iPhone verwachten raad ik aan even contact op te nemen met bestel status afdeling.
Ik heb overig nog geen track en trace mogen ontvangen of iets dergelijks dus 100 procent zekerheid heb ik nog niet.

Leonpard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb op 12-11 mijn abo verlengd met een iPhone 7 plus 128 Gb black en vandaag (19 dec) contact opgenomen met Vodafone voor een heel ander onderwerp. Kreeg terloops de mededeling dat mijn telefoon onderweg is en waarschijnlijk binnen 2 dagen thuis kan verwachten.

Gisteravond een T&T-code ontvangen, deze werkte vanmorgen (20 dec) en 2 uur later al bracht de postbode mijn 7+ 128 Gb Black
JustCare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5-12 mijn abonnement verlengt met IPhone 7 plus 32gb black vandaag veranderd naar uitleveren!
JustCare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
5-12 mijn abo verlengt met een iPhone 7plus 32gb black en vandaag veranderd naar uitleveren!
Vineyard

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
6-12 een 7 Plus 32 GB black besteld, vandaag veranderd naar uitleveren.
Julianeggen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 11-10 een 7 plus jet black 128gb besteld nog steeds geen 1 gehad.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
haha en ik heb hem net laten veranderen 😛 hahaha ik had 3-12 besteld. dus nog even wachten voor mij
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net weer contact gehad met mobiel.nl en ze verwachten dat de 7+ 256GB JB waarschijnlijk eerder komt dan de 128GB maar mocht het zo zijn dat het anders is dan krijg ik de 128GB geleverd.
Ik wordt hier echt moe van ruim 3 maanden al aan het wachten en afhankelijk zijn van vodafone die niks doorschuift.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
kimbeckers schreef:
Net weer contact gehad met mobiel.nl en ze verwachten dat de 7+ 256GB JB waarschijnlijk eerder komt dan de 128GB maar mocht het zo zijn dat het anders is dan krijg ik de 128GB geleverd.
Ik wordt hier echt moe van ruim 3 maanden al aan het wachten en afhankelijk zijn van vodafone die niks doorschuift.
Hier hetzelfde hoor kimbeckers Ik heb hem weliswaar via Coolblue besteld, maar als ik eerder wist dat Vodafone eerder was met uitleveren had ik het gewoon via Vodafone kunnen bestellen, wel wat duurder in eenmalige kosten(220 Vodafone vs 120 Coolblue) De volgende keer weet ik wel beter
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Zojuist is mijn status op uitleveren gegaan.

Besteld 18-10
iphone 7 plus 128gb Matt Black

er is hoop
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb iets meer betaald Melvin 565,95 euro om precies te zijn
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
kimbeckers schreef:
Ik heb iets meer betaald Melvin 565,95 euro om precies te zijn
Woow, dat is wel een stukje meer, eigenlijk teveel om te noemen, maar de volgende keer weet ik wel beter en bestel gewoon via vodafone weer.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Reem0nN schreef:
@AstridG

Je bent vaak online, en zie je op allerlei topics reageren.
Maar je laatste bericht in dit topic was 3 weken geleden.
Ik vind dat je nu toch echt een aantal mensen zou mogen beantwoorden op hun vragen want jij bent degene geweest die heb aangegeven dat er hard word gewerkt achter de schermen.. ik vind 3 weken lang niks laten horen aan je klanten niet echt hard werken.
Ja, Communiceren zit er blijkbaar niet meer in, tenzij je moet betalen, dan communiceren ze gelijk door te dreigen met betalen anders wordt je afgesloten
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bij vodafone was het het zelfde bedrag wil namelijk geen abonement van 50 euro per maand. Zo druk ik de maandlasten maar ja idd een smak geld die nu al 3 maanden op de rekening van mobiel.nl staat.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Ik had vanochtend gebeld en ze zeiden tegen mij ook dat de status op uitleveren staat.
Maar als ik de link open in de bevestiging mail zie ik niks staan over uitleveren?
Waar kan je dit nog meer in zien als je een telefonische verlenging heb uitgevoerd?
My Vodafone bestellingen blijft dat rondje oneindig draaien, en de link in de bevestiging mail zegt enkel waar het heen moet en wat ik gebesteld heb maar meer niet?
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
kimbeckers schreef:
Bij vodafone was het het zelfde bedrag wil namelijk geen abonement van 50 euro per maand. Zo druk ik de maandlasten maar ja idd een smak geld die nu al 3 maanden op de rekening van mobiel.nl staat.
Ah, Dat wist ik niet, je hebt dus de abbonnement goedkoper gemaakt waardoor je meer moet betalen, begrijpelijk
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij status van je bestelling, eerst stond er ontvangen en nummer er dan als het goed is uitleveren staan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic