Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag de Iphone 7 plus 128 GB jet black binnen gekregen.
Besteld op 9-9 maar order was vastgelopen, opnieuw moeten bestellen op 14-11.
De mensen die nog moeten wachten heel veel succes en hopelijk dat je de Iphone z.s.m krijgt.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Hoezo reageert zo een groot bedrijf niet op het forum?
24/7 service was het toch?
Desje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
.
Desje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik werd dus gebeld omdat ik mijn telefoon kon ophalen. toen ik daar aan kwam kreeg ik te horen van de medewerker dat het niet klopt en dat de mail EN belletje niet correct waren. hij had alles opnieuw in moeten voeren zodat ik een iphone 7 plus (niet van vodfone) mee kon krijgen. ik moest 14 euro bijbetalen. met andere woorden.. ze kunnen je gewoon een andere telefoon meegeven zonder abbo als ze dat willlen.
bedrijf: coolblue

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Desje schreef:
ik werd dus gebeld omdat ik mijn telefoon kon ophalen. toen ik daar aan kwam kreeg ik te horen van de medewerker dat het niet klopt en dat de mail EN belletje niet correct waren. hij had alles opnieuw in moeten voeren zodat ik een iphone 7 plus (niet van vodfone) mee kon krijgen. ik moest 14 euro bijbetalen. met andere woorden.. ze kunnen je gewoon een andere telefoon meegeven zonder abbo als ze dat willlen.
bedrijf: coolblue

Desje

Dit is zeer vreemd, ik kreeg juist te horen dat hun geen toestel uit eigen voorraad mogen gebruiken, alleen telefoons die ze geleverd krijgen van Vodafone, ikzelf heb verlengt via Coolblue met een vodafone abbonnement en een Iphone plus 128gb jet black, eerst was het een mat black, maar omdat jet black op voorraad was voor niet vodafone abonnees heb ik die gelijk laten wijzigen naar de jet black, helaas kwam ik hier achteraf achter en onjuiste informatie gekregen, want achteraf bleek dat er geen verschil zit, alleen dat ze Vodafone klanten de vodafone versie mogen meegeven, andere niet
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Jeetje wat een drama is dit toch. Een tele communicatie bedrijf maar communiceren ho maar.

*zucht*
Hielkema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 november besteld en gister op kunne halen in winkel in Sneek.
Iphoene 7 plus zwart 128 GB.
Rodney030

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet een nieuwe week! Ben benieuwd of iedereen zijn telefoon krijg voor 21e zo als op de pfd
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Rodney030

Ik ga er toch echt wel vanuit dat we vandaag of morgen een track en trace krijgen.
Als dat niet zo is dan regelen ze maar via de vodafone store een iPhone want blijkbaar zijn ze daar wel op voorraad.
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanmorgen Vodafone gebeld. Zou zaterdag m'n IPhone 7 plus 128Gb Jet Black binnen krijgen, Helaas niet ontvangen. Bel ik Vodafone op zeggen ze hij komt pas eind december/begin januari bij ons weer binnen. Dus u moet nog even geduld hebben. En gooit ze de telefoon erop.

Ik kan jullie vertellen dat ik mooi ga overstappen naar een andere provider
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
H_essel

Dat is raar, er zijn namelijk zat mensen die hem wel zaterdag hebben ontvangen (7 Plus 128GB Jet Black)
Wanneer had je precies besteld?
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Begin november 11e dacht ik
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
H_essel

Je zou hem dan volgens de pdf lijst voor 21ste binnen moeten krijgen.
Ik zou toch nog even afwachten tot 21ste, nog niet binnen, annuleren!!!

H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Reem0nN

Ben er totaal niet van gediend ben om behandeld te worden als stront zomaar de hoorn erop gooien asociaal gedrag lekker klantvriendelijk.
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
H_essel Wat een ontzettende domper! Zeker wanneer je na een lange tijd denkt je iPhone te kunnen verwachten. Hebben zij dit telefonisch of schriftelijk aangegeven?

Ik wacht nog niet zo heel lang (2/12), maar ook tegen mij is gezegd, en verzekerd bij extra navraag, dat ik mijn telefoon binnen 10 werkdagen in huis zal hebben.
Afgelopen zaterdag ben ik naar de Vodafone winkel geweest om te kijken of zij wat voor mij konden betekenen. Ik heb namelijk telefonisch besteld. Omdat ik geen voorkeur heb voor kleur, alleen roze uitgesloten, zij hij dat de 7+ Zilver 128 gb sneller op voorraad zou zijn, dan mijn huidige bestelling (iPhone 7+ zwart 128gb) Hij adviseerde mij de bestelling te annuleren bij hem en opnieuw te bestellen.
Heeft iemand ervaring hierin? Ik vertrouw namelijk de persoonlijke toezeggingen niet meer en ben bang dat ik helemaal achteraan moet gaan sluiten.

Hij bood mijn overigens aan de gewone 7 gelijk mee te geven. Hoe verleidelijk het ook even was, daar zou ik ontzettend spijt van gaan krijgen.
Laurens-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag T&T ontvangen. Afleveradres is op mijn werk dus vanmiddag moet ie geleverd worden. 22-11 besteld een 128GB Jet Black Plus.
Branie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
28 oktober besteld, afgelopen zaterdag 7 Plus 128gb Black opgehaald.
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijf het raar vinden.. ze hanteren FIFO, maar lees dat mensen die na mij bestelt hebben in de winkel hun 7+ black 128gb al hebben mogen ophalen.. Ik heb zelf telefonisch besteld op 27 oktober, dus nu verwacht ik morgen sowieso het bericht dat de telefoon onderweg is...
kimbeckers

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb dus bijna 2 weken geleden besloten om over te stappen van de 128GB JB naar de 256GB JB omdat deze sneller geleverd zou kunnen worden. En dit ook voor een redelijke bijbetaling kon doen anders zou ik de overstap niet maken.
Ik zag hier allemaal positieve berichten en hoopte dan ook van mobiel.nl iets positiefs te horen.
Maar helaas tot nu toe nog niks en ze zeiden dat de verwachting was dat die in 2 a 3 weken geleverd zou worden.
Ik wacht als sinds 10-09 op mijn iphone 7 plus en heb nog steeds niks.
Heb duidelijk aangegeven als ik hem 1-1-2017 nog niet heb dat ik de 2de contact opneem om te annuleren dan maar geen iphone7 plus. Ik ben het wachten wel zat want hun beweren dat ze afhankelijk zijn van vodafone en vodafone zegt weer van niet. Zo blijf je van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb niks gezegd, zojuist is mijn status veranderd naar uitleveren ???????????? nu eerst de TT-code nog krijgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic