Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Maddogsailor

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een track en trace code ontvangen, ???????? ook een sms van Vodafone dat ik tot 16 december 2016 onbeperkt internet krijg..... en dat is volgens hun maar liefst drie maanden......????
wacht ik dan al 3 maanden op een telefoon?????????‍♂️

Ondertussen sen wens ik alle mensen die vandaag nog geen t&t code hebben ontvangen veel sterkte met wachten. Bij een collega heb ik mogen zien en ervaren dat het de moeite waard is, ondanks de frustratie.????????????????

Morgen mag ik een nieuwe telefoon in zijn jasje doen wat al een hele tijd op hem ligt te wachten. (Spigen ultra clear).????????????????

Vineyard

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
polinaxenia

wanneer heb jij hem besteld?
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vanmiddag gebeld om 15:00, Iphone 7+ 132GB zou vandaag verstuurd worden morgen in huis.
Helaas nog steeds geen tracktrace ontvangen,

Word een beetje klaar met Vodafone
Maddogsailor

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nieuw type? 132Gb?
bedoel je soms 32 Gb?
H_essel

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bedoel 128GB
mark1973

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4-11 in de winkel een 7plus 128 black besteld. Behalve het welbekende sms'je met 'We zijn je niet vergeten...' nog geen teken van leven van Vf.
Bellamy

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Me iPhone 7Plus 128g black 27-10 besteld. Alleen het smsje 'we zijn je niet vergeten...' van vf ontvangen en verder niks gehoord van vf
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Iphone 7 plus 128 GB JB wordt vandaag geleverd met Post NL volgens Track & Trace
Ronald4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik vervelend vind is dat Vodafone meteen begint met een ander de schuld te geven, namelijk leverancier Apple.

Als bedrijf maak je met toeleveranciers afspraken over levertijden, en eventuele penalties als ze die afspraken niet nakomen. Vervolgens maak je dan (als Vodafone in dit geval) afspraken met je eigen klanten. Als je de afspraken met je klanten niet kan nakomen, ZEG dan niet alleen sorry, maar DOE ook sorry. Bijvoorbeeld in de vorm van een financiele compensatie. Ik heb EUR 1000 afgetikt voor een iPhone 7 plus!
Ook: informeer je klanten actief, tijdig en fatsoenlijk. In mijn geval moest ik na ruim 5 weken er zelf achteraanbellen (met een wachttijd van ruim 15 minuten), en waarschijnlijk velen met mij, om Vodafone ertoe te bewegen om met informatie te komen. Dit geeft mij het gevoel dat ik er als klant niet toe doe, dat je letterlijk alleen een nummer bent en dat het alleen maar om de poen gaat. Bovendien is het overduidelijk dat Vodafone er voor gaat om elk greintje van aansprakelijkheid van zich af te schuiven; het ligt altijd aan een ander, en zij kunnen er niets aan doen. Als je belt of bij een winkel langskomt, wordt vaak ook de schuld bij een andere Vodafone afdeling gelegd. Kennelijk zit het ingebakken in de bedrijfscultuur. Tijd voor actie Vodafone!
Desje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 dec besteld
iphone 7 plus 32 gb silver
bedrjf - coolblue

vandaag bericht gehad dat ik deze mag ophalen:)
TKlaassen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In tegenstelling tot mijn eerdere bericht (levering volgend jaar) zojuist gebeld door de winkel dat ik mijn telefoon (7 plus black 128GB) op kan halen. Besteld 23-12. Succes nog met wachten allemaal!
TKlaassen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Besteld 23-11 bedoel ik. Excuus.
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nou lekker dan, ik heb dezelfde telefoon iPhone 7 plus 128gb op 17-11 besteld.... Bedankt Vodafone!

Waar blijft in vredesnaam de reactie van jullie ? Er is al meer dan een week geen enkele reactie gegeven van Vf.... Ook dit ivm de status van de compensatie waar men al 3 weken op de achtergrond mee bezig is ?

Marc-
AstridG
_Thomas_
Steven-
JackieR

Hoor het graag van jullie.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ik begrijp er niks van?
Zie allemaal bestellingen die later besteld zijn dan sommige van ons op het forum en wij horen niks?
Vind het leuk voor je dat je hem kan ophalen daar niet van maar Vodafone hoe dan? Iemand 23-11 besteld terwijl er duidelijk op de pdf staat dat bij Plus 128GB Black enkel bestellingen voor 18-11 hem dit jaar nog krijgen!!
Kan niet dat iemand eigenlijk dus volgend jaar zijn iPhone hoort te krijgen voorrang heeft op mensen die al vanaf oktober wachten.
Begin nu echt me geduld te verliezen.
TKlaassen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bang dat de reactie daarop zou zijn: voor winkels is er een ander magazijn dan voor bestellingen geplaatst via internet of telefonisch. Maar ik snap wel dat het heel zuur is voor jullie en ik hoop dat Vodafone zsm begint met het uitdelen van deze gewilde telefoons
Lennart2

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
23-11 een iPhone 7+ 128gb black bestelt en je mag hem al ophalen??

Ik heb hem 27-10 telefonisch bestelt en nog niks binnen.... Vodafone maar zeggen dat het FIFO hanteert???
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Desje

In combinatie met een abonnement of niet?
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Marc-
AstridG
_Thomas_
Steven-
JackieR

Heel leuk dat iedereen zijn of haar telefoon ontvangt maar ik snap er geen moer meer van.
ik zie allemaal data die ......VER..... na mijn besteldatum liggen

jullie zouden op basis van fifo leveren. En kom nou niet met het slap gelul van de verschillende magazijnen. Dan zorg voor een magazijn overdracht intern. Fifo is fifo, niet fifo afhankelijk van het magazijn

maak nou eens een einde aan deze slapstick
Helen69

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gun iedereen zijn bestelling maar begrijpen doe ik het niet!

25 oktober besteld en geen bericht ontvangen ......

Maandag maar weer bellen.....
RafS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geweldig dit ik wacht al sinds 29-10 , krijg ik 2 dagen geleden een sms dat ze me niet vergeten zijn check ik gisteren mijn order status staat er geannuleerd is het nog waard om bij zo'n provider te zitten die nergens antwoord op heeft ? Ik zie dat mensen hun telefoon na paar weken al hebben ik wacht al bijna 2 maanden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic