Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Vodafone reageert hier niet, maar ook niet meer via Twitter... ze zullen er zelf ook wel genoeg van hebben verwacht ik. Maar je klanten worden alleen maar meer voor de gek gehouden op deze manier.

Je zou toch zeggen dat Vodafone wel weet wat het woord 'communicatie' betekent!?
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net weer gebeld nog geen reetwijzer! Enkel het bericht voor de 21ste wordt het toestel verwacht. Als ik hem volgende week nog niet heb ga ik naar een andere partij om hem te verlengen....
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
MrRayko

Ze hebben expres van 19-12 naar 21-12 gezet omdat ze elke woensdag pas weer een update geven.
Nu kunnen ze dus mooi als ze niet leveren voor 21-12 (woensdag) nog snel de pdf update geven met weer een uitstel datum.


Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels super blij met mijn iPhone 7+ 128 GB black die ik gister in de apple store heb opgehaald, trust me het bespaart je een hoop frustratie! Dan maar 60 euro meer.
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag melding gekregen dat de Iphone 7 plus JB 128GB klaar staat voor verzending alleen Track & trace code nog niet ontvangen.

Uitleveren:Uw bestelling is klaar voor verzending. Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
WoW, Nice!

Silverado

wanneer had je besteld?
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Silverado
Idem!
Heb jij een mail gehad van status wijziging of iets dergelijks? ik in iedergeval niet

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Mijn status van de bestelling staat ook op uitleveren. Heb gelijk even vodafone gebeld maar die vertelde me wel dat de levering pas maandag wordt gedaan.
Hij moet namelijk nog worden geleverd aan PostNL en dat duurt dus blijkbaar ook langer.
Het is in iedergeval onderweg gelukkig.

Sander1305
Ik zelf heb een Iphone 7 plus 128 GB Jet Black op 2 november besteld. Hoop dat jij je iphone ook snel krijgt!


Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had hem besteld op 9-9 maar die order was vastgelopen en heb op 14-11 zelf gebeld en toen is de order opnieuw ingesteld.
Heb gisteren klantenservice gebeld en voor de zoveelste keer het verhaal verteld.
Vanmorgen is de status van ' bestelling ontvangen naar uitleveren"
Ik hou jullie op de hoogte.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
jaylee

Ik heb geen mail, geen statuswijziging, geen sms........ denk dat de mijne nog niet komt haha
18-10 besteld en nog noppes .....

geniet ervan. Zal t wachten waard geweest zijn.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Idem hier, ook nog niks ontvangen.
Zelfde model als jou besteld iPhone 7 Plus 128 Black.
Maar ieder geval goed om te horen dat er voortgang in zit voor degene die ook al lang wachten.
Hoop dat jullie hem snel ontvangen 😄
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Reem0nN

1 klein probleempje: als wij komende dinsdag nog geen mail ontvangen hebben dan kun je al weten dat het januari zal worden.

hoop echt dat er niet weer een update komt
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn status staat ook op uitleveren! 1 november besteld! Hopelijk ontvangen we hem begin volgende week! iPhone 7 plus 128 GB jet Black
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Sander1305

Ja daar ben ik ook bang voor.
Ik ga niet zolang meer wachten.
Desnoods bellen ze me even op om te vragen of ik interesse heb in de Jet Black versie want dat wil ik dan wel overwegen.
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sander1305 Reem0nN

Hopen dat ze eerst de lading Jet Black afhandelen en later op de middag die van de Black?

Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
jaylee

Ik hoop het ook maar ik ben er bang voor

hoop tenslotte al 2 maanden hahaha
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
jaylee

Dat zou me wel erg blij maken.
Maar denk dat we dat niet hoeven te verwachten.
Vrijdag, is meestal zo een dag dat ze vroeg gaan stoppen en beginnen met borrelen, en weekend werken ze niet door.
Vineyard

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Reem0nN

Robots in een geautomatiseerd warehouse borrelen niet hoor....
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Vineyard

Lusten die geen bakkie olie dan? 😄
Joeykuh36

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
1 uur geleden stond mijn order op uitleveren.. kijk ik net staat er: deze order is geannuleerd..
Ik direct Vodafone op gebeld. Ze konden niets doen dan dit doorsturen naar back office. Ze vertelde dat deze order absoluut niet geannuleerd mocht worden. Maar ik krijg wel een doosje chocola opgestuurd om de "pijn" te verzachten. Sorry Vodafone jullie gaan echt belachelijk om met jullie vaste klanten die al ruim 10 jaar abonnee zijn bij jullie....
polinaxenia

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb 18-11 een iphone 7 plus 32GB in de winkel besteld...en 5 december is de nummerbehoud doorgegaan terwijl ik nog geen toestel heb gekregen. wat raar ja
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic