Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
ThijsAHC

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je zou denken dat Apple / providers geleerd hebben van eerdere nieuwe iPhone releases.. het is iedere keer weer feest als er een nieuw model uitkomt :@

Ben erg benieuwd naar de update van deze week, ik hoop op goed nieuws!
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
JA! Natuurlijk, het is weer opgeschoven! Ik ga nu vodafone bellen om te annuleren
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Lisgro Waar zie je dat ???? vertelllll haha
ThijsAHC

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pagina 1 van dit forum.. bestand is idd bijgewerkt, en weer uitgesteld. :@

Dit, gecombineerd met het standaard draaiboek antwoord op mijn klacht, laat me ook sterk overwegen m'n bestelling te annuleren.
Variant

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En natuurlijk houdt Vodafone wijselijk zijn mond. Effe snel PDFjes aanpassen en gauw weer uit het forum. Belachelijk, zo ga je niet met je klanten om.. Zit nu zelf ook te overwegen om mijn bestelling te annuleren.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Serkan Dit kunnen jullie NIET maken om ons zo in de steek te laten ! WALGELIJK ! SCHAAM JULLIE !
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Voor mij is de leverdatum met 2 dagen uitgesteld misschien toch eindelijk dichterbij komen met het leveren van mijn iphone.
Eerst nog tussen 12-19 december en nu voor 21 december en ook nog eens DIK GEDRUKT.
Nou ben benieuwd of ze het gaan waarmaken wat ze neerzetten.
Hecht er nu al zo weinig waarde aan deze informatie..
HerrieNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja annuleren, of toch niet?!
Naar de Apple store je abbo verlengen en standaard 30 euro meer te betalen ( in mijn geval 90 euro vanwege 60 euro korting) overigens is daar nu ook niet zeker of je gelijk je foon meekrijgt!
In mijn (persoonlijke) geval wacht ik wel, ondanks het best vervelend is om steeds in het ongewisse gehouden te worden!!


Variant

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In het PDF van Besteld voor 13-11 staat bij 128GB iPhone 7 Plus Black in de linkerkolom: Besteld voor 13-Dec, maar boven de verwachtingsdatum Besteld voor 18-11. Wat is het nou? :@
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Variant

Besteld voor 18-11 is levering voor 21-12
besteld na 18-11 maar voor 13-12 is levering januari. Reken maar op eind januari
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vorige week heb ik mijn bestelling bij Vodafone geanuleerd omdat ik zeker wist dat de levertijd toch weer werd uitgesteld door middel van het pdf'je snel aanpassen en meteen weer weg uit het forum zonder vragen te beantwoorden of duidelijk informatie te geven. Helaas voor iedereen hier had ik gelijk...

Ik ben overgestapt naar T-Mobile, hier zou ik mijn iPhone medie december binnenkrijgen. Of dit gaat lukken is nog even afwachten natuurlijk, maar wat mij wel opvalt is dat in dat forum er iig moderators zijn die geregeld reageren in het forum en ook de nodige informatie geven (voor zover ze informatie kunnen geven). Ondanks dat ik nog geen iPhone binnen heb moet ik zeggen dat het meedenken en het klantvriendelijke van T-Mobile een aangename verandering is vergeleken met Vodafone.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
jaylee

zelfde hier. 2 dagen is te overzien, maar ik ben er bang voor.....
gekeken of ik een toestel kon krijgen wel op voorraad . Das een roze of een upgrade in geheugen naar 256 gb in het gold. Zijn er maar 3 van op voorraad dus loop je t risico achter in de rij te komen. Dus toch maar niet gedaan
GeorgeHovhan

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes
Nou dat wordt nog 4-6 weken wachten als ik dit zo lees. Lekker dan...

Ik zal eens met Apple bellen en vragen hoe het zit als ik mijn abbonement daar verleng hoelang het dan duurt tot ik de 7 Plus 128GB krijg.
Helen69

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan ben ik heel benieuwd wanneer GSMWEB gaat leveren.
Heb bij hun mijn Vodafone abonnement op 25 oktober verlengd.... gekozen voor een iPhone 7 plus 128 GB black.
Hun zijn natuurlijk ook afhankelijk wanneer Vodafone aan hun gaat leveren....????

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Het is niet wat ik had gehoopt, maar een uitstel van 2 dagen kan ik mee leven als ze ook echt hun belofte nakomen.
Blijkbaar zijn ze er nu toch zeker van hoeveel iPhones ze gaan krijgen voor de Plus 128Gb Black, want anders kunnen ze niet zeggen dat iedereen die voor 18-11 besteld heeft de levering voor 21-12 kan verwachten.
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Aan allen,

het is heel simpel. De gemiddelde levertijd is minimaal 8 weken.

Helen69 Dan behoor je bij de verwachte levering voor 21-12
Reem0nN nee, daar zijn ze nog steeds niet zeker van. Uitstel kan op 21-12 alsnog komen
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Reem0nN

2 Dagen valt in theorie inderdaad nog heel erg te overzien.
Echter terugkijkend naar de afgelopen keren(6x uitstellen) heb ik er heel erg weinig vertrouwen in dat ze het gaan uitleveren.
Maar het geeft wel een indicatie waar ze ongeveer zijn met leveren.

Sander1305
En het nu nog veranderen van telefoon na al die tijd wachten is een beetje zonde toch 😉
Heb overigens vorige week nog een klacht gestuurd maar nog steeds geen reactie erop...

Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Voor mensen die echt geen geduld hebben. Ga naar een Apple store en haal hem daar. In den haag zijn aardig wat modellen direct leverbaar en je kan gewoon verlengen in de winkel. Kosten zijn hetzelfde.

Heb ze net even gebeld en de iPhone 7 plus is gewoon beschikbaar. Helaas kan ik dit zelf niet doen omdat ik dan moet wachten tot 23-01-2017 omdat ik bij Vodafone eerder Henk aten verlengen dan ik mocht en dit kunnen ze dan weer niet bij de Apple store. Dus voor mij pech maar mssn voor de rest een geluk 🙂
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Helen69 jouw probleem kwam ook op het T-Mobile forum langs. En daar werd er wel op gereageerd:

"Wat vreemd dat je na zo'n lange tijd nog steeds je toestel niet hebt ontvangen. In dit geval is Gsmweb zelf verantwoordelijk voor het leveren van jouw toestel. Wij hebben geen inzicht in de voorraad of levertijd van Gsmweb. Op deze pagina geeft Gsmweb zelf ook aan dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering."

Dit gaat dan over T-Mobile, maar voor Vodafone zal de situatie niet heel anders zijn denk ik. Wat ik dus lees is dat GSMWeb verantwoordelijk is voor hun eigen voorraad, los van welke provider je iPhone abonnement heeft.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
BELACHELIJK!!!! Die PDF klopt van geen kant. Ik heb 2-12 een Black besteld, deze komt dus voor 21-12, maar ook pas ergens in januari.

Vodafone, dit gaat je zo enorm veel klanten kosten. Wees toch !*#¥!**$! eens duidelijk. COMMUNICEER met je klanten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic