Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb een klacht ingediend vorige weeken kreeg vandaag deze mega nutteloze reactie:

Fijn om te lezen dat u uw abonnement bij Vodafone heeft verlengd. Vervelend om te lezen dat u het toestel nog niet heeft ontvangen. Ik zie in het systeem dat u een Iphone 7 Plus heeft besteld. Ik begrijp dat het vervelend is dat de leverdatum wekelijks wordt verplaatst, helaas zijn wij afhankelijk van Apple en de hoeveelheid toestellen hun ons kunnen leveren. Momenteel is dit de reden dat de levering iedere week verschuift. Helaas heb ik geen concrete leverdatum voor u. Mijn excuses voor het ongemak. Ik wil u alvast veel plezier wensen met u nieuwe abonnement en toestel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u contact op nemen met onze klantenservice via het nummer 1201.

Wachtend sinds 22 oktober.
jeroen123

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb vorige week ook een klacht ingediend, en idd .. vandaag EXACT hetzelfde nutteloze berichtje terug gekregen.

hulde voor Vodafone!
cctienn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Exact hetzelfde antwoord gehad. Waarschijnlijk ook weer een standaard gegenereerd mailtje...
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Waarom zijn bij diverse andere partijen de toestellen wel op voorraad ? Afhankelijk zijn van Apple dat is dan toch ook gewoon een broodje aap verhaal ?
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ook ik heb vorige week ook een klacht ingedient (voordat ik mijn bestelling uiteindleijk heb geanuleerd, waar ik een bevestiging van heb) en kreeg gisteren een soortgelijk nikszeggend antwoord.

Vervelend om te horen dat u complicaties heeft met uw bestelling. Helaas zijn wij afhankelijk van Apple. Ik kan u geen toezegging doen op welke datum u het toestel kunt verwachten. Wij zullen er zorg voor dragen dat zodra het toestel op voorraad is het zo spoedig mogelijk te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het nummer 1201.



Grappige is dat ik onderhand dus helemaal geen bestelling meer open heb staan bij Vodafone (ik ben overgestapt op T-Mobile) maar toch zorgen ze er voor dat hij bezorgt wordt als hij binnen komt....

Dit laat wel zien dat ze niks geen intresse tonen in de individuele status van de klant maar gewoon een standaard mail er uit doen zonder het te onderzoeken.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Lisgro

Wat heb je betaald dan voor je telefoon ?

Groet

Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Marshall,

Volgens mij was het als volgt:

Red super 12gb internet onbeperkt bellen smsen EU 2 jaar. + iPhone 7+ black 128 gb

zou ik per maand: 57,50 betalen en los 346 euro
Desje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe weten ze in godsnaam welke week je je iphone (ongeveer) kan verwachten terwijl ze steeds maar blijven zeggen dat ze nooit weten hoeveel ze binnen krijgen?
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Lisgro

Oke Thanks en dit kan gewoon in elke willekeurige apple store of Amac store ?

maar 57.50 is best een bedrag per maand !

Ik wacht nu dan op die van mij en ik ben 29 euro kwijt maar betaal wel de gehele telefoon zelf aangezien ik geen BKR wil staan omdat ik een telefoon lening heb :S.

Want los bij apple is ie 909 en bij vodafone 776 euro.

Maar dan ga ik snel even een keer bellen naar de apple store in den haag 😄

THANKS !!!
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marshall

Vooralsnog niks om je druk te maken over bkr registratie, ik heb het uitgezocht!

http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Bkr-registratie-bij-nieuw-abbo/td-p/263606
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Lisgro Owh dus ik maak mij druk om niks hahahahahahaha 😛
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: 9 september
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: Eerste week gelijk bestelling staat klaar voor verzending
5. Bestelling is vastgelopen en niet doorgekomen opnieuw moeten bestellen

1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: 14 november
3. Hoe en waar heb je besteld Helpdesk
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: nog niet gehad!
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Marshall

haha naja, je maakte je iets te vroeg druk haha! Heb het even gevraagd op facebook, hieronder antwoord van de klantenservice:

Hi als je in 2016 nog een abonnement met toestel afsluit, word je niet BKR geregistreerd. In de loop van 2017 zal hier verandering in komen. Wanneer dit precies zal zijn, kan ik je helaas niet vertellen. Groetjes, Sietske
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
AstridG

Zou er iemand van Vodafone even wat meer informatie kunnen vrijgeven?
Levering is tussen 12-12 / 19-12, dat betekend dat jullie nog 3/4 dagen hebben om een track & trace code te versturen aangezien jullie op zaterdag en zondag bij verzendingen dicht zijn?

Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Lisgro

Ah zo ja ik dacht dus dat het gewoon werd meegenomen :P.

Hartelijk dank voor de moeite !

😄
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Volgens het schema, zouden veel mensen die voor 06-12 een bestelling hebben geplaatst voor een 7 Plus hem al binnen moeten hebben. Is dit inmiddels ook daadwerkelijk geleverd zoals er is beloofd?
HerrieNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lees ff terug. Dan hoef je niet zoveel moeite te doen met je printscreen 😉
ThijsAHC

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als je zelf even terugleest, zie je dat niemand iets gepost heeft over de omcirkelde toestellen 😉
Bergjee

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na het slappe antwoord op m'n klacht heb ik maar ff gebeld. Medewerkster zei dat ik mijn iPhone 7Plus Black128GB zeker tussen 12-19 december binnen ga krijgen. Ik ben benieuwd.

Ook nog maar eens een klacht ingediend met het verzoek op inhoudelijke behandeling (lees: ik vraag om een tegemoetkoming, maakt niet uit wat, maar dat ze iig ff laten zien dat klanten wat betekenen voor ze). Anders is er nog altijd de geschillencommissie.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
HerrieNL

Ik ben even aan het terug lezen, en wat nu?
Zie nergens iemand iets posten over de kleur en type iPhone plus die een cirkel heeft.
Is maar wat iemand zoveel moeite vind toch 😉


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic