Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Variant

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Overigens iemand die toevallig vandaag polshoogte heeft genomen door Vodafone te bellen en informatie heeft gekregen? Had het graag zelf gedaan maar ik heb momenteel geen telefoon meer 😞
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Variant

Ik heb vandaag contact gehad met Vodafone bestel status afdeling.
Ik werd na mijn status vraag 5 min in de wacht gezet, en ze kwam terug met de volgende informatie:
Dat ze deze dinsdag en vrijdag en volgende week dinsdag en vrijdag een levering krijgen van Apple.
Om de hoeveelheid en welke type het gaat kon ze me helaas niet vertellen.
Variant

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ah super! Fingers crossed dus. Als ik het goed heb gelezen zijn er nog genoeg mensen hier die al weken of zelfs maanden wachten op hun toestel, dus ik ga er in dat geval van uit dat ik de mijne niet eerder dan volgende week kan verwachten. Kan het nog altijd meevallen.

Thanks!
Muisje85

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: vrijdag 2 december
3. Hoe en waar heb je besteld telefoonnummer
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: nog niet gehad!

Ik wacht nog niet zo lang als meerdere van jullie, maar ik hoop wel dat ik hem zo snel mogelijk krijg!
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vindt het wel een goed idee om een overzicht te krijgen waar ze wellicht zijn met leveren

1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Jet Black
2. Wanneer heb je besteld: Woensdag 2 November
3. Hoe en waar heb je besteld telefoonnummer: via het de webshop van vodafone met het verlengen van mijn abonnment
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: 12 Januari 2017?! nog niet gehad dus..
Herrumm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: dinsdag 25 oktober!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3. Hoe en waar heb je besteld telefoonnummer
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: nog niet gehad!
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
jaylee het is dus de bedoeling dat je dat post als je daadwerkelijk je telefoon hebt anders hebben we er nog geen ruk aan. Lekker slim bezig zeg.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
1: iPhone mat black 32gb
2: 3-12-2016
3: telefonisch
4: nog niks gekregen.

Zou hem de eerste beste dinsdag krijgen en dat werd verplaatst naar 12/12 a 19/12.

Klantenservice: weet niks.
Twitter: weet niks.
Forum: weet niks.
MrRayko

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Zwart
2. Wanneer heb je besteld: 17-11
3. Hoe en waar heb je besteld telefoonnummer: via een telefoontje van klantenservice.
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: geen!
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Je bent wel aardig ????
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Zucht, nu gaat iedereen alsnog posten dat ie hem niet heeft.

ALLEEN POSTEN IN HET FORMAT ALS JE WEL JE BESTELLING BINNEN HEBT.
Diederickdvd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hou je bijdehante getetter is voor je. Je bent geen alleenheerser hier die bepaalt wat eenieder post op dit forum, Copycatz.

Ik heb mijn telefoon (7+ 128gb JB) ook nog niet binnen. Zie ook af van mijn bestelling als deze volgende week nog niet geleverd is.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
CopyCatz

Rustig aan, snap de frustratie van het lange wachten maar zijn hier om elkaar te helpen en niet elkaar te commanderen wat iemand wel en niet op het forum mag zeggen.

Alle informatie is welkom ook als je de iPhone nog niet binnen heb.
Zo kan je ook al zien hoeveel orders er misschien voor jou order is en op welke manier het meest besteld is zodat toekomstige klanten toch kunnen overwegen of ze alsnog een order willen plaatsen bij Vodafone met de informatie die wij hier posten.

zo help je elkaar, voor zowel bestaande orders als toekomstige orders.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik kreeg te horen van een vriend die bij een vodafone winkel is geweest en zijn abonnement verlengd heeft, dat er 2000 orders staan voor de Iphone 7 plus 128gb black/jet black, en voor de Iphone 7 plus 256gb black/jet black een stuk minder was, waarom geen idee, maar dat zal vast liggen aan de opslag, omdat tegenwoordig 128gb de meest gangbare wordt

Nu weet ik natuurlijk niet of deze medewerker gelijk heeft, dus neem dit maar met een korreltje zout
Ansems_telefoon

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: 5 december
3. Hoe en waar heb je besteld: telefonisch
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: nog niet gehad!
paulinio123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1. Je type & kleur toestel: iPhone 7 Plus 128GB Black
2. Wanneer heb je besteld: zaterdag 22 Oktober
3. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code: nog niet gehad
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Vandaag weer de wekelijke update van Vodafone waarin staat dat het WEER een week langer gaat duren??
jaylee

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
CopyCatz

Ach manman ik weet dat je gefrustreerd bent dat je je telefoon niet hebt maar dan hoef je niet zo te reageren..
Ik vind het juist wel handig van een indicatie waar ze zijn met leveren of juist nog niet..
En ik geloof niet dat er mensen op het forum komen wanneer ze hun telefoon hebben om dat te posten(althans heel erg weinig)
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Allemaal,

Op 17 november heb ik ook een iPhone 7+ 128 gb black besteld, eerst kreeg ik al geen bevestigingsmail en na 5x bellen met de klantenservice kreeg ik deze 5 dagen later, maar heb ik ook nog steeds geen verder bericht ontvangen over levering, en is er zelfs nog geen nummerbehoud aangevraagd bij mijn huidige provider.

Zoals de meeste hier raak ik ook aardig gefrustreerd van dit gebeuren, daarom een tip voor jullie.

Gister ben ik naar de Apple store gegaan, hier kan je ook een Vodafone abonnement afsluiten, en als het toestel dat jij graag wilt op vooraad is in de store krijg je hem meteen mee! Het koste mij €30 euro meer maar ik had wel meteen mijn toestel. En dan is die €30 euro mij wel waard in plaats van wachten op een telefoon die ik hopelijk voor 2019 binnen heb.

LET OP: Je moet je huidige bestelling bij Vodafone eerst annuleren voordat je een nieuwe bij de Apple Store kan afsluiten, hier gaat minimaal 48 uur overheen.

Successss en enjoy de nieuwe telefoons!
Lisgro

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Meestal op woensdag..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic