Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nee, Wels, dit stond niet in mijn mail en bevestiging van de bestelling.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
tenequodbene ik kreeg na annulering ook geen bevestigingsmail. Als je echter de mail opent van je bestelling en daar op status klikt krijg je wel een melding dat de bestelling is geannuleerd.

Ik had voor de zekerheid Vodafone gebeld om te vragen of de annulering was geslaagd, en dat was hij.
tenequodbene

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Paatskie

dank je wel om dit even te melden. Ik zie idd mijn bestelling op geannuleerd staan en heb er voor de zekerheid maar een screenshot van genomen. Better safe than sorry.

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
tenequodbene

Ho, Dan klopt er iets niet

Ook ik heb mijn bestelling gedaan met een Vodafone abbonement(verlenging) maar heb hem zelf nog steeds niet binnen hoor, het leukste is dat je toestel eveneens ook direct van Vodafone afkomt, omdat ze alleen vodafone toestellen icm een vodafone abonnement mogen gebruiken, of is er bij jou iets anders dan met mijn bestelling?
michelle1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen zaterdag heb ik mijn iphone 7 plus 32gb besteld in een vodafone winkel. Na thuiskomst gekeken op het forum en kreeg er een hard hoofd in. Gisteren teruggegaan naar de vodafone winkel en mijn bestelling geannuleerd. Doorgereden naar de Apple store in amsterdam, daar mijn Vodafone abbonnement verlengd en mijn toestel meteen mee gekregen. Wellicht voor sommige nog een optie. Als je buiten de annulerings termijn zit zou Vodafone de bestelling wellicht alsnog annuleren uit coulance!!
Bertwitte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg ik ooit nog mijn iPhone 7 Plus. Ik wacht al sinds 9 september. verscheidene pogingen gemaakt, maar nog niks thuisgeleverd gekregen.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Nieuwe week 🙂 nieuwe info 🙂 nieuwe datum ? 😞
Profiler

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bestel nooit via internet want dan krijg je dit. Gewoon langs gaan bij een Vodafone winkel, vragen of ze het gewenste toestel op voorraad hebben en dan pas verlengen.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Jaaaaaa, vandaag is de dag dat we deze week onze nieuwe iPhone krijgen.

Zou iedereen die een iPhone 7 Plus krijgt willen melden zodra ze een track & trace code krijgen?
Lijkt me leuk om te zien hoeveel mensen er nou echt daadwerklijk hun iPhone krijgen.
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Die codes zullen pas volgend jaar zachtjes binnen druppelen denk ik 😞
Tamara1994

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij staat er dat ik moet wachten op de track en tracé code zodra die in transport is gegaan bij postNL. Hebben meerdere mensen dit bericht al eerder gehad, of zal dit betekenen dat die werkelijk onderweg is naar postNL??
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Tamara1994

Ik heb dit bericht nog niet gehad, zou ook niet weten waar je dit kan vinden?
Enige wat ik aan informatie heb ontvangen is de bevestigings email die ik heb ontvangen op de dag dat ik de order telefonisch had gemaakt.
De link in het bevestigings email die is al 5 weken niet gewijzigd en in My Vodafone bij bestellingen blijft er een cirkel uren lang draaien en geeft verder geen informatie.
EddieJbl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op de 26e van oktober mijn iPhone 7 plus in de winkel besteld. Er was mij toen verteld dat het niet langer dan 2 weken zou duren, maar zoals je hebt gemerkt schrijf ik voor een reden deze post het is nu al ruim 6 weken.

Ik ben 3x langs de winkel geweest. En ze konden mij niks vertellen over de levertijd.. Ze konden alleen die PDF voorlezen die ik al meerdere malen van tevoren heb gezien.

Natuurlijk kunnen de mensen die daar werken er niks aan doen dat de pdf zo onduidelijk is en het nergens op slaat, maar betalende klanten horen geen maanden te wachten op hun bestelling. Het is gewoon super frustrerend dat er niet gecommuniceerd wordt, en het voelt alsof je wacht op niks.

Dus ik hoop dat ik een van deze dagen wordt gebeld om mijn iPhone 7 plus op te halen..
Silverado

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit had ik al in oktober toen bleek de bestelling vastgelopen te zijn.
Opnieuw moeten bestellen op 14 nov, bij status staat nog steeds in behandeling.
Heb ik volgende week de iPhone nog steeds niet stap ik over op KPN.
Variant

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb in de week van 14 november mijn abonnement verlengd i.c.m. een 128GB iPhone 7 Plus. Nooit gedacht dat dit toestel zo gewild was aangezien de iPhone 6 Plus het (naar mijn weten) niet bijzonder goed heeft gedaan tijdens de release. Toen ik het nieuwe abonnement via de telefoon afsloot was mij in ieder geval verteld dat deze uiterlijk 12 december zou binnenkomen en het hooguit nog een dag of twee kon duren voordat de telefoon bij mij thuis aankomt.


Klonk wat mij betreft goed, maar na het lezen van de vele reacties hier kan ik er nu dus vanuit gaan dat ik dit verhaal kan vergeten - helemaal nu er nog mensen zijn die sinds september/oktober op hun iPhone wachten. Ben ik mooi klaar mee dus aangezien mijn huidige telefoon afgelopen weekend gesneuveld is.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Tamara1994 en anderen die nu een track & trace krijgen, graag posten:

1. Je type toestel bv iPhone 7 Plus 128G
2. Wanneer heb je besteld.
3. Op welke dag kreeg je t&t code.

Op deze manier kunnen we zelf de uitlevering gaan inschatten, want van Vodafone hoeven we het niet te verwachten. Overigens heb ik er een hard hoofd in dat ik deze week mijn toestel ga zien. Maar goed ik heb zoals meerdere mensen de deadline op de 19e gezet. Geen toestel is overstap andere provider.
Hielkema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 3 November in de winkel een 7 plus 128 gb besteld. Verwacht lever tijd was 2 Weken. Nu 5,5 week verder en geen enkel hericht. Puur slecht van Vodafone.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
CopyCatz

Goed idee om het op deze manier te doen.
Misschien is het wel handig om ook de verkoop kanaal erbij te vermelden?

1. Je type & kleur toestel (bijv: iPhone 7/7 Plus 128GB Black)
2. Wanneer heb je besteld (bijv: dag van nieuw of verlengde order)
3. Hoe en waar heb je besteld (bijv: webshop / winkel / telefonisch)
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code (bijv: code levering PostNL)

Ik geef Vodafone idd ook nog tot de beloofde 19-12.
Hielkema

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt op de sexlijnen van vroeger;
Er zijn nog 205.654 smachtenden voor u.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
SVP stoppen met "ik wacht ook posts", anders raakt het overzicht weer kwijt. Heb je concrete info van vodafone gekregen (ik moest al lachen toen ik dat typte..) post het dan hier. Is je toestel deze week verstuurd? post dan:

1. Je type & kleur toestel (bijv: iPhone 7/7 Plus 128GB Black)
2. Wanneer heb je besteld (bijv: dag van nieuw of verlengde order)
3. Hoe en waar heb je besteld (bijv: webshop / winkel / telefonisch)
4. Op welke dag kreeg je een Track & Trace code (bijv: code levering PostNL)

mochten er weer andere posts tussendoor komen dan blijf ik deze herhalen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic