Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Dezelfde kosten ? de ene is 30 a 31 euro en de ander is 37,50 a 38,50 euro.

zit toch wel wat verschil in hahaha 😛

Maar ik ga vanmiddag ook maar weer even bellen
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mijn iPhone 7 Plus Zilver 128 GB is dus binnen.. En het is het wachten waard!
Blockie7416

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Begrijp ik nu goed dat de Levering van mijn Iphone 7 plus 256GB kleur zwart verschoven is van levering voor 12 december naar levering ergens in Januari ?
Mijn bestelling heb ik 9 november geplaatst.
Vorige week heb ik jullie nog gebeld en de telefoon zou voor de 12de geleverd worden.
Tevens krijg ik geen enkele update over levertijden, valt me een beetje tegen Vodafone 😞
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Veel plezier ermee DylanPiet

wel jammer dat er velen zijn due veel langer geleden besteld hebben en maar niets ontvangen
maar t is het wachten waard
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Klopt aantal kleuren waren opeens weer beschikbaar alleen de kleur zwart is nog een probleem 😛
nellej1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat begrijp je inderdaad goed die van mij ook besteld sinds 9 september, order opgezegd en naar KPN gegaan gisteren besteld vandaag geleverd.
Blockie7416

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is dan heel jammer inderdaad.
Als je een telefon besteld van ruim 1100 euro mag je toch wel een beetje service verwachten.
En daarmee bedoel ik dat er dus geen enkele communicatie is vanuit Vodafone ivm levertijden.
En als je belt krijg je schijnbaar verkeerde info 😞

Nu maar hopen dat de telefoon in januari 2017 komt, . .
tenequodbene

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is werkelijk het allerslechtste bedrijf waar ik ooit mee zaken heb gedaan. Twee dagen geleden bel ik naar de zakelijke klantenservice, er werd gegarandeerd dat ik mijn telefoon voor 12 december zou krijgen daarna ga ik voor een langere tijd naar het buitenland! Vandaag las ik dat de levering van de 7+(256) naar Januari verplaatst is... Die man zei me twee dagen geleden dat nummeroverdracht al goedgekeurd was en dat mijn telefoon binnen enkele dagen op de stoep zou liggen. Ik belde vandaag maar even terug om te double checken! De dame die ik deze keer aan de lijn had zei me dat ik helemaal niet gebeld had en dat er geen notitie van in hun systeem staat! Sorry mijnheer uw telefoon wordt ergens in Januari geleverd... omdat ik zakelijk mijn telefoon nodig heb en voor enkele maanden naar het buitenland ga moest ik dus mijn abonnement opzeggen! "Ik verbind u door", niet dus, gewoon opleggen... ik ben helemaal schaakmat gezet door Vodafone, zoveel tijd verloren dat ik nu met een slecht werkende telefoon naar het buitenland moet... Razend ben ik op dit kotsmisselijke bedrijf! Kan u mij dan helpen om een andere (gewone) iPhone of andere kleur? Ja dat kon ze maar gelieve dan weer achteraan de rij aan te sluiten... Is dit klantenservice Vodafone? Jullie houden zo geen enkele klant meer over...
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zojuist Vodafone gebeld..natuurlijk zonder dat men mij iets kon vertellen.
Heb een officiele klacht ingediend bij Vodafone, ben er klaar mee. Geef ze nog de mogelijkheid tot reageren op de klacht, als daar geen nuttige informatie uit komt annulleer ik mijn bestelling en ga ik over naar T-Mobile. Ook daar zou ik even moeten wachten maar dat moet dan maar...ik ben helemaal klaar met Vodafone.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Paatskie

Dan kan ik je nu alvast even melden dat je klacht ook niet word behandeld door Vodafone.
Ik heb een paar weken terug een flinke klacht ingediend en heb er 1 keer antwoord op gehad.
Dit was het antwoord:

Antwoord op uw e-mail
Klacht - Bestellen


23-11-2016 Ons antwoord
Geachte heer Moller,

Bedankt voor uw e-mail.

Allereerst top om te horen dat u voor Vodafone heeft gekozen. Ik begrijp dat het vervelend is dat u nog steeds niet uw bestelling in ontvangst heeft mogen nemen. Dit mag zeer zeker niet de bedoeling zijn. Ik heb voor u een case aangemaakt met het verzoek om u enige compensatie aan te bieden. Het case nummer is 5187385 . Zodra uw case is verwerkt gaan mijn collega's van de afdeling betalingen u voorzien van een terugkoppeling. Ik wil u onze excuses aanbieden voor dit ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het nummer 1201.

Met vriendelijke groet,

Vodafone klantenservice

Raad is? 08-12-2016 tot op heden nog niks gehoord of gezien.

Misschien kan AstridG hier is naar kijken want dit gaat niet al te best op deze manier.
Marshall

Raadgever
  • 92Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Heb ook net een klacht ingediend namens mijzelf maar ook voor de andere mensen.

Ik wacht net pas en ik weet dat ik 1 van de laatste ben in de rij.

Ze komen maar met iets moois als ik zolang moet wachten.
Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ok, de kogel is door de kerk. Ik heb mijn bestelling bij Vodafone geanulleerd en ga vandaag nog een nieuwe bestelling doen bij T-Mobile.

Vodafone (mochten jullie dit lezen): jullie gebrek aan communicatie richting de klant, het aan het lijntje houden van jullie klanten en het doen van valse beloftes (zowel aan bestaande als nieuwe klanten/bestellingen) heeft er voor gezorgd dat jullie een jarenlange (minimaal 10 jaar) vaste klant kwijt zijn geraakt aan jullie concurrent.

Als jullie gewoon eerlijk waren geweest in de levertijden en de klanten hiervan op de hoogte hadden gebracht en inzage hadden geven over hoeveelste ze op de lijst stonden, was ik gebleven...maar dit werd me teveel.

Ik hou dit forum nog wel in de gaten en zal ook jullie een melding doen als ik via T-Mobile wat binnen heb.

Succes allemaal nog met het lange wachten, ik hoop dat jullie gigantische geduld wordt beloond met een prachtige iPhone die spoedig zal worden verstuurd, met hopelijk voor jullie een mooie compensatie van Vodafone!
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik snap het gewoonweg niet. Mensen die een telefoon ontvangen terwijl ze een maand na mij besteld hebben. Ik gun het ze van harte hoor, maar waarom kan vodafone niet even contact opnemen. Beste klant wij zien dat u al geruime tijd wacht, er is wel voorraad van de zilver versie, zullen we u die sturen aangezien de Matt black nog niet leverbaar is? ...... hoe moeilijk kan het zijn

De levertijden zijn weer op het forum gepleurd en weer totale stilte....... zucht

om moedeloos van te worden
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ben er echt klaar mee..
Weer een uur met de klantenservice gesproken, en geen moer verder gekomen.
Altijd maar Apple de schuld geven of zeggen dat ze zelf dat niet kunnen doen en dan vraag ik zet me dan naar iemand die wel wat kan doen.. en dan valt het stil dan kan dat ook niet.

Als ik VODAFONE bel, wil ik gewoon geholpen worden, maakt niet uit door wie of hoe, kom niet met ja dat ligt nu bij een andere afdeling en wij kunnen dat niet inzien, ik bel een algemeen nummer, Vodafone is Vodafone, de consument wilt service, maakt niet uit of pietje of jantje of klaasje het doet, zolang het maar gedaan wordt.
alitiest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Apple creëert waarde door schaarste. Het is niet dat vraag groot is (die kan Apple heus wel meten of inschatten op basis van eerdere product lanceringen), het is het actuele aanbod dat zo laag is! En de strategie van Apple lijkt erop te zijn gericht dat aanbod ook zo lang mogelijk zo laag te houden, zodat iedereen reikhalzend naar zijn nieuwe hebbedingetje uitkijkt en het bezit ervan de status van de eigenaar verhoogd. Zo creëert Apple een sfeer van exclusiviteit, van status. En jullie zijn allemaal in deze val van Apple getrapt!
freddyondersta1

Stamgast
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn advies, Alitiest; zeg dan niks 😉
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
alitiest

Als dat waar is wat jij zo zegt, vraag me toch wel af waarom bedrijven zoals KPN, en grotere retailers en webshops zoals Bol.com, Mediamarkt, Apple stores zelf, Centralpoint, belsimpel.nl, Amac wel kunnen voldoen aan de vraag en voorraad die neem ik aan vanuit Apple zelf komt?

Bron: https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-7-levertijd/
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
alitiest

kijk dat zijn nog eens opmerkingen die bijdragen aan oplossing, duh
fijn dat je zo meedenkt

@ De rest van de wachtenden.

in het kader ik zeg als vodafone het slecht doet heb ik er nu 1 dat ze het goed doen.
naar aanleiding van mijn klacht heeft vodafone wel terdege een aanzienlijke compensatie aangeboden voor het wachten. Ik wacht nu met plezier. Chappeau

Paatskie

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Als je nu met plezier wacht moet het wel een allerbeste compensatie zijn!
Sander1305

Gedreven Liefhebber
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Paatskie

Plezier is natuurlijk een groot woord. Ik had de telefoon ook liever gister dan morgen.
maar het is inderdaad geen slechte compensatie. Voor mij was het een teken dat ze het echt serieus nemen.

en zoals gezegd, ik zeg het als het niet goed is maar denk ook dat je t moet zeggen als het wel goed is, dus bij deze
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic