Paatskie Dan kan ik je nu alvast even melden dat je klacht ook niet word behandeld door Vodafone.
Ik heb een paar weken terug een flinke klacht ingediend en heb er 1 keer antwoord op gehad.
Dit was het antwoord:
Antwoord op uw e-mail Klacht - Bestellen
23-11-2016 Ons antwoord
Geachte heer Moller,
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst top om te horen dat u voor Vodafone heeft gekozen. Ik begrijp dat het vervelend is dat u nog steeds niet uw bestelling in ontvangst heeft mogen nemen. Dit mag zeer zeker niet de bedoeling zijn. Ik heb voor u een case aangemaakt met het verzoek om u enige compensatie aan te bieden. Het case nummer is 5187385 . Zodra uw case is verwerkt gaan mijn collega's van de afdeling betalingen u voorzien van een terugkoppeling. Ik wil u onze excuses aanbieden voor dit ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via het nummer 1201.
Met vriendelijke groet,
Vodafone klantenservice
Raad is? 08-12-2016 tot op heden nog niks gehoord of gezien.
Misschien kan
AstridG hier is naar kijken want dit gaat niet al te best op deze manier.