Ik wil niet tè veel hoop kweken, maar krijg zojuist een mail dat mijn iPhone 7 Plus Zilver 128 GB verzonden is!
Ik heb deze telefonisch besteld op 23-11 en toen werd mij verteld dat dit 10-15 dagen zou duren. Had er een hard hoofd in, vanwege het forum hier en omdat ik hetzelfde heb meegemaakt met de iPhone 6, maar het lijkt er nu toch op.. Overigens klopt de info van Vodafone hier in het forum dan niet, want de iPhone 7 Plus Zilver 128 GB is vandaag van 12-12 naar 19-12 verschoven.
Wel kreeg ik een smsje van Vodafone waarin geinformeerd werd dat mijn 3 maanden onbeperkt data vanaf nu in gaan. Ze stuurde het volgende:
Vanaf nu t/m woensdag 7 december 2016 heb je in nederland onbeperkt data. Niet gek, toch? In My Vodafone zie je tot die datum een onbeperkte databundel staan, daarna gaat de databundel van je abonnement in. Op 't einde krijg je nog even een sinetje van ons.
Zijn wel 3 korte maanden hahaha. Maar ze zeiden dat m'n abonnement in ging vanaf het moment dat ik m'n toestel zou ontvangen, dus het lijkt erop dat ik morgen m'n nieuwe iPhone in huis heb!
Hoop voor jullie dat het ook snel gaat. Zal morgen laten weten of ik iets binnen heb.